Onhan hänellä. Päästään seuraamaan koomailua vielä kokonainen kausi.Kai Motinilta on jo sopimus myös ensi kaudesta?
Olet yksinkertaisesti väärässä.Kirjoittelin jo joku viikko sitten, tälle miehelle ei IFK:n menestys merkitse yhtään mitään.
Ei yhtään mitään!
Tässä tapauksessa olisi todella epäreilua ja itsekästä joukkuetta kohtaan pelata. Jos asia olisi todella noin, niin lapa pystyyn ja suu auki, ettei pysty antamaan kaikkeaan. Ei muuta kun uutta kundia sisään ja rokki jatkuu. On tällä hetkellä joukkueen heikoin, eikä edes kannateltavissa.Motin on ollut tällä kaudella jälkimmäisen pelikiellon jälkeen vain varjo entisestään. Voisiko olla, että mies varoo otteitaan, koska tietää, että uusijalisän kanssa seuraava pelikielto on jo yli kymmenen matsia? Kun ei uskalla mennä täysillä tilanteisiin, peli ei tule selkärangasta ja jälki on tätä.
Olen tätä miettinyt ja tulin siihen tulokseen, että Motin ei uskalla pelata omilla vahvuuksillaan, koska seuraava pelikielto on about sata peliä.Harmitttaa, miten nopeasti taso on laskenut. Syksyllä kun vapautui ensimmäisedtä pelikiellosta, niin puolustukseen tuli heti jämmäkkyyttä lisää. Nyt ei pysty tekemään enää niitä peruspakin perusjuttuja. Voiko puolessa vuodessa pelaajan taso tippua näin dramattisesti? Vai onko playoffvastustajat skoutanneet hänen heikkoudet, mihin on nyt isketty. Tämä ei ole se Motin jonka muistan.
Tässä ollaan varmasti hyvin lähellä totuutta. Liigan kurinpidossa ei ole mitään linjaa, kun puhtaistakin taklauksista voi paukkua useampi matsi pelikieltoa ja toi uusijalisähän on myös aivan täysi vitsi. Motinhan on Liigan toimesta tehty ns. aseettomaksi, koska ei uskalla käyttää vahvuuksiaan.Olen tätä miettinyt ja tulin siihen tulokseen, että Motin ei uskalla pelata omilla vahvuuksillaan, koska seuraava pelikielto on about sata peliä.
Motinhan taklasi paljon ja kovaa. Hän myös tulee parhaimmillaan hyvin viivasta vastaan, kun vastustajan laitahyökkääjä saa omalla alueella laidassa kiekon. Nyt näistä ei näy jälkeäkään. Ei taklauksia, ei vastaantuloja. Jotenkin… sanoisinko, että arkaa.
Voi olla, että olen ihan hakoteillä, mutta näin minä sen näkisin.
Monia asioita voi aina laittaa ”muiden piikkiin” ja hakea salaliittoteorioita. Mutta se, että räkii toistuvasti kiekkoa mihin sattuu vaikkei olisi painettakaan, sählää vastustajan yksin läpi hyökkäyssinisellä, ja että hukkaa kriittisillä hetkillä miehensä oman maalin edustalla, ei kuulu niihin.Olen tätä miettinyt ja tulin siihen tulokseen, että Motin ei uskalla pelata omilla vahvuuksillaan, koska seuraava pelikielto on about sata peliä.
Motinhan taklasi paljon ja kovaa. Hän myös tulee parhaimmillaan hyvin viivasta vastaan, kun vastustajan laitahyökkääjä saa omalla alueella laidassa kiekon. Nyt näistä ei näy jälkeäkään. Ei taklauksia, ei vastaantuloja. Jotenkin… sanoisinko, että arkaa.
Voi olla, että olen ihan hakoteillä, mutta näin minä sen näkisin.