Leksandin suunnille voisi soitella ja tarjota vaikka kymmenen matsin lainalle. Seura otti juuri 8-0 pataan Luleålta ja tutun fanin mukaan pientä kriisiä pukkaa. Siinä olisi ruotsalainen ympäristö, sankarin viittaa tarjolla ja mahdollisuus pelata isoja minuutteja, hommata itseluottamusta ja täydentää nuuskavarastoja. Tämä näin puolivakavissaan, turha pahemmin tarttua Leksandiin.
Mutta juu, nykyisellään Harju on melko turha pelaaja. Suurennuslasilla etsien löytää yksittäisiä hyviä asioita, mutta kokonaiskuva on melkoisen pahasti pakkasen puolella. Mä en oikein näe tuossa mitään sellaista, mikä puoltaisi vakiopaikkaa kokoonpanossa; syö ketjukaverien peliä, on liian hidas ehtiäkseen tilanteisiin, liian pihalla tehdäkseen bretthullmaisesti maaleja ja liian pehmeä ollakseen edes fyysinen pelote tai vastaava. Mä en ihan rehellisesti sanoen osaa sanoa onko tuo vain jumia päässä ja kropassa vai mitä, mutta pelottavan vähän edes niitä hyviä asioita on havaittavissa. Paskoja otteita voi hyväksyä ja sietää hetken aikaa jos edes jokin antaa viitteitä paremmasta. Näitä viitteitä en Harjun kohdalla kyllä itse valitettavasti löydä. Oma tuomioni on se, että joko mies suoraan ulos tai hakemaan vauhtia lainapestin kautta. Rotaatiopelaajaksi en miestä jättäisi, siinäkään roolissa kun homma ei ole hoitunut erityisen mairittelevasti ja sitä kautta parempaa tuskin olisi edes tiedossa.