ei voi välttyä ajatukselta, että Omark saneli ehdon Jokereihin tuloksi entinen tutkapari Harju mukaan niin laitetaan nimet papereihin.
Mä en usko, että Omarkin tasoinen pelaaja voisi sanella uuteen ja outoon joukkueeseen tullessa tulevat hankinnat ja pelikaverit.
KHL on nopeiden pelaajien liiga. Jos Kurri on tiennyt Harjun hitaaksi jo hankittaessa, niin on kummallinen virhe.
Kohdassa 1.18 Harju kiertää Mosesmaisesti pakin ja ajaa suoraviivaisesti maalin eteen. Tuollaisia jalkoja ei tämän kauden Harjulla ole ollut ja tulikin mieleeni, että olisiko kesäharjoittelu mennyt hieman yli ja jalat ovat yksinkertaisesti vielä tukossa.
Jos on ollut jotain loukkaantumisia alla niin mahdollisesti. Jotain on kuitenkin kesätreeneissä mennyt pieleen. Mulla on vahva epäilys, että on kolisutellut puntteja vähän liikaa, jolloin herkkyys ja voimantuotanto jäähän on kärsinyt. Tästä kielisi myös se, että luistelu on varsin vaivalloisen ja kankean näköistä. On koko ajan ns. raskaalla jalalla liikkeellä oli alla huilia tai ei.Vai olisiko kesäharjoittelu jäänyt välistä?
Ainakin se ehti kiekkoihin aivan eri tavalla kuin kauden aikaisemmissa peleissä. Eniten kehitystä oli mielestäni tullut sijoittumisessa ja kun sijoittuu oikein ehtii myös osallistumaan peliin. En tiedä oliko saanut jotain extra-treeniä/ohjeita sentteripelaamiselle, mutta vei koko ajan peliä eikä peli Harjua.Oliko Harjun parantunut liike suhteessa vastustajaan miten?
Ei KHL:ssä ole niin huonoja joukkueita, että keskiverrot pelaajat pääsisivät vain vastustajan paskuuden vuoksi loistamaan. Harju pelasi ihan oikeasti hyvän pelin ja käyrä on jo muutaman matsin ajan ollut ylöspäin, joten minä en ainakaan osaa odottaa tason laskevan sinne alkukauden hiihtelyyn.Slovania vastaan nähtiin Harjun paras peli, mutta vielä en lähtisi tuulettamaan. Slovan näytti varsin heikolta ja 10+ (sarja+harkkakausi) matsin otannalla yksi hyvä ilta ei vielä paljoa ole. Toivotaan toiminnan pysyvän tuolla tasolla jatkossakin, mutta ei nyt kuitenkaan yllätytä jos huomenna on paluu arkeen.