Joel Armia

  • 1 565 674
  • 5 050

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Syöttö pisteiden yläkaaren väliin, pieni harhautus ahtaassa tilassa ja kiskasu keskelle yläpeltiä.

Ihan hirveesti ei oo ollut merkityksellistä jääkiekkoa Montrealissa kuluvan kauden aikana, toki Jopella sen 30 playoff-matsia kahdelta edelliseltä.

Mutta pitkä sopimus taskussa, kotikisat tuloillaan, olisko aikuisten maajoukkuepaitadebyytin paikka Kulta-Jalosen joukoissa? Miksipä ei?
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Syöttö pisteiden yläkaaren väliin, pieni harhautus ahtaassa tilassa ja kiskasu keskelle yläpeltiä.

Ihan hirveesti ei oo ollut merkityksellistä jääkiekkoa Montrealissa kuluvan kauden aikana, toki Jopella sen 30 playoff-matsia kahdelta edelliseltä.

Mutta pitkä sopimus taskussa, kotikisat tuloillaan, olisko aikuisten maajoukkuepaitadebyytin paikka Kulta-Jalosen joukoissa? Miksipä ei?

Kai Jalonen tarjoaa Armialle mahdollisuutta taistella paikasta nelosen oikeassa laidassa Anttilan kanssa.

Olisihan se hienoa nähdä Armia kisoissa vaikka vaikea kausi onkin menossa.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Jos ja kun valintatilanne ois tuo niin on kaikki syyt olettaa et Mörkö on joukkueessa ja Joppe on out. Mörkö on Jalosen luottosoturi.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Ja siis meinaat, että Armian ainoa vaihtoehto on nelosessa?
madeofspade tuossa yllä tarjosi Joppea ja Mörköä vaihtoehdoiksi nelosen laitaan. Siihen vain kommentoin että Jalosen papereissa Mörkö on luottosoturi ja Joppe ei niinkään. Mistään muusta pelipaikasta en sanonut mitään.
 

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eikös Armialle ole perheenlisäystä tulossa ihan lähiaikoina? Saas nähdä, houkutteleeko pienokaisen kanssa oleminen kiekkokisoja enemmän.
 

Naimunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Karhut, Chicago Blackhawks
Eikös Armialle ole perheenlisäystä tulossa ihan lähiaikoina? Saas nähdä, houkutteleeko pienokaisen kanssa oleminen kiekkokisoja enemmän.

No mikä este tää nyt olisi kisoihin lähdölle, mikäli valinta joukkueeseen tulisi? Valtteri Filppulakin pelasi kultaa Pekingistä vaikka lapsi syntyi juuri kisojen alla.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
No mikä este tää nyt olisi kisoihin lähdölle, mikäli valinta joukkueeseen tulisi? Valtteri Filppulakin pelasi kultaa Pekingistä vaikka lapsi syntyi juuri kisojen alla.
Jotkut ihmiset ajattelee toisin. Itse jättäisin kisat väliin tuossa tapauksessa.
 

Phaneuf#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa Bay Lightning
Jos ja kun valintatilanne ois tuo niin on kaikki syyt olettaa et Mörkö on joukkueessa ja Joppe on out. Mörkö on Jalosen luottosoturi.
Niin on ja jumalauta olen nauranut kun olen ilveksen pelejä katsellut! Ylivoimaisesti huonoin ipan pelaaja, ei osaa niinkun mitään ja ihan saletti kotikisoissa jos vain on terveenä.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste

ruoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Real Madrid,Skellefteå AIK

Ässät1967

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niin on ja jumalauta olen nauranut kun olen ilveksen pelejä katsellut! Ylivoimaisesti huonoin ipan pelaaja, ei osaa niinkun mitään ja ihan saletti kotikisoissa jos vain on terveenä.
Jos Joppe haluaa kisoihin, niin menee heittämällä esim Anttilan edelle, ei kahta sanaa. Ei kai se Jalonenkaan ihan niin saatanan tyhmä ole, et vetää väkisin tota kivirekeä perässään. Armia kisoihin.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Jotkut ihmiset ajattelee toisin. Itse jättäisin kisat väliin tuossa tapauksessa.
Tälläi useamman lapsen isänä on helppo todeta että MM-kotikisat on harvinaisempi tilaisuus.

Mutta oikeasti aika vaikea voi olla valinta.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Jos Joppe haluaa kisoihin, niin menee heittämällä esim Anttilan edelle, ei kahta sanaa. Ei kai se Jalonenkaan ihan niin saatanan tyhmä ole, et vetää väkisin tota kivirekeä perässään. Armia kisoihin.
No totta kai me kaikki täällä olemme tätä mieltä. Mutta kyllähän tosi asia on se, että jos joku pelaaja on Jalosen joukkueessa aina mukana ihan pelkästään siksi kun nimi on mikä on, niin se on juurikin Anttila. Mutta missä on siis edes sanottu, että Anttila ja Armia jotenkin sulkevat toinen toisensa pois? Miksi muka molempia ei voisi valita yhtä aikaa Leijoniin?

Onhan se kyllä oikeasti hämmentävä juttu, että Joppe on onnistunut jotenkin pelaamaan jo yhdeksän kautta Pohjois-Amerikassa ilman, että on pelannut yhtäkään maaottelua.. tuntuu jotenkin aivan käsittämättömältä, kun sitä miettii
 
Suosikkijoukkue
Ässät
No totta kai me kaikki täällä olemme tätä mieltä. Mutta kyllähän tosi asia on se, että jos joku pelaaja on Jalosen joukkueessa aina mukana ihan pelkästään siksi kun nimi on mikä on, niin se on juurikin Anttila. Mutta missä on siis edes sanottu, että Anttila ja Armia jotenkin sulkevat toinen toisensa pois? Miksi muka molempia ei voisi valita yhtä aikaa Leijoniin?

Onhan se kyllä oikeasti hämmentävä juttu, että Joppe on onnistunut jotenkin pelaamaan jo yhdeksän kautta Pohjois-Amerikassa ilman, että on pelannut yhtäkään maaottelua.. tuntuu jotenkin aivan käsittämättömältä, kun sitä miettii

No toi läppä pohjautuu siihen, kun muutama vuosi sitten Late kyseli Joppea MM-kisoihin, että olis vapaana just se rooli mitä sää oot tottunut pelaamaan. Eli nelosen laituri ja AV / rotaatio. Itsekin olisin raskaan NHL kauden jälkeen sylkenyt tuon tarjouksen päälle.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
No toi läppä pohjautuu siihen, kun muutama vuosi sitten Late kyseli Joppea MM-kisoihin, että olis vapaana just se rooli mitä sää oot tottunut pelaamaan. Eli nelosen laituri ja AV / rotaatio. Itsekin olisin raskaan NHL kauden jälkeen sylkenyt tuon tarjouksen päälle.
Itse asiassa tässä on juuri nyt se ero tilanteessa, miksi ainakaan minun järkeni mukaan Anttila ja Armia eivät sulje toisiaan pois. Murheellisesta tästä kaudesta huolimatta Joppe menisi nyt varmasti joukkueen TOP-4 laiturin rooliin ja Anttila taas kipparoisi joukkuetta siellä nelosen roolissa..
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
No toi läppä pohjautuu siihen, kun muutama vuosi sitten Late kyseli Joppea MM-kisoihin, että olis vapaana just se rooli mitä sää oot tottunut pelaamaan. Eli nelosen laituri ja AV / rotaatio. Itsekin olisin raskaan NHL kauden jälkeen sylkenyt tuon tarjouksen päälle.

NHL-olympialaisissa 4. ja av olis kenties todennäkönen. Saattaa muodostua kova jengi kotikisoihin eli ei nyt suoraan kärkilaiturin tonttiakaan uskalla luvata. Av hyvin mahdollisesti kyllä. Tollaset rotaatio-hommat nyt on vähän nihkeitä. Ymmärtää jonkun farmipelaajan kohdalla, mutta olihan Armia NHL-vakio Marjamäen astuessa ruoriin.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Saattaa muodostua kova jengi kotikisoihin eli ei nyt suoraan kärkilaiturin tonttiakaan uskalla luvata.
Keitä laitureita muuten joukkueeseen on nyt sitten tulossa.. siis sellaisia, jotka "ilman muuta" ohittaisivat Jopen TOP-4 laiturin rooleissa? Kuten totesin edellä, niin Joppe tietysti veti nyt varmaan koko uransa heikoimman kauden tosi huonoon väliin, mutta silti kysyn..
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse asiassa tässä on juuri nyt se ero tilanteessa, miksi ainakaan minun järkeni mukaan Anttila ja Armia eivät sulje toisiaan pois. Murheellisesta tästä kaudesta huolimatta Joppe menisi nyt varmasti joukkueen TOP-4 laiturin rooliin ja Anttila taas kipparoisi joukkuetta siellä nelosen roolissa..
Kyllä, mutta Late ja järki ei oikeen tunnu mahtuvan samaan lauseeseen.

Joppehan tulee sopimaan tuohon Jalosen pelikirjaan kuin nenä päähään. Marko Anttila 3.0.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös