Laittaisin itse Jopen viikonlopuksi A-nuoriin pelaamaan kaksi kotipeliä.
Mäkilä kolmoseen ja Laaksonen Mäkilän tilalle neloseen.
Näin ei tapahdu.
Tää on aina tätä kun joku kenestä odotetaan supertähteä ei teekkään liigan parasta tulosta.
Jos katsoo aina tämän miehen tehoja pelin jälkeen niin voi kirjoittaa mitä vaan. Mutta jaksaa maksaa URHO:n peleistä urakalla ja kattoo niitä ja paikan päällä enemmän kuin 100 kappaletta, ymmärtää että asiat ovat TODELLA eritavalla monen pelaajan kohdalla mitä tilastot antaa näyttää.
Seuraan monen joukkueen pelejä ja paljon. Esimerkiksi nyt Saipa pelissä tilanne on tismalleen se että Armiaa ei ruokita. Armia pystyy tekemään jonkin verran itsekin, mutta häntä todellakin vartioidaan koko ajan ja hän ei ole vielä niin vahva että kääntää 3 puolustavaa pelaa pois maalin tekemisen tieltä kuten joku Forsberg tai Bure on tehnyt. Se on hyvä mies ja tuollaisiin miehiin pitää vaan luottaa. Ymmärrän senkin että joukkuehenki kärsii jos kaikki menisi Armia edellä, että kunhan nyt saadaan Joppe pisteille niin hyvä. Ei se niin voi mennä. Armia pelaa hyvin, mutta hyvin eritavalla kuin viime vuonna olosuhteiden pakosta. Hän puolustaa mielestäni hyvin ja pää on pysynyt hienosti koossa. Ei 13 SM-Liiga peliä kauden alussa anna minkäänlaista otantaa tehdä pidempiä arvioita kenestäkään pelaajasta. Hänen lihaksensa lisääntyi ymmärtääkseni 3-5 kiloa kesällä, se vaatii aika paljon tottumista mitä itse muistan, tuntuu että on eri vartalossa kun massa lisääntyy nopeasti.
Ketjukaverit on tärkeitä. Jari Kurri ei olisi minkäännäköinen legenda jos ei olisi pelannut Gretzkyn kanssa. Helppo aina huudella jälkikäteen, mutta tätä mieltä olen.
Ja muistakaa että Rick Tocchet, RICK TOCCHET!!! teki 109 pistettä kaudella 92-93. Ja miksi? Pelasi Lemieux:n kanssa. Rick Tocchet ei saisi minkään vuoden SM-Liigassa itseään pistepörssin TOP-10 joukkoon.
Armia pelaa hyvin ja kehittyy hyvin. Hauskaa on huomata että mitä moni tänne kirjoittanut sitten sanoo jos Armia tekisi vaikka tänään 4+1. Se kun ei ole millään muotoa mahdotonta.
Tietenkin ymmärrän että on joskus kivaa provosoida kultapoikien faneja :)