Klassinen teksti-tv argumentti. Rooliinsa nähden ihan kelpo pinnat.Jos hyökkääjä tekee neljässäkymmenessä pelissä yhdeksän pistettä, voi syytä vähäisiin tehoihin etsiä myös peilistä.
Klassinen teksti-tv argumentti. Rooliinsa nähden ihan kelpo pinnat.Jos hyökkääjä tekee neljässäkymmenessä pelissä yhdeksän pistettä, voi syytä vähäisiin tehoihin etsiä myös peilistä.
Yllättävää, että fanipoika saapui valkealla ratsullaan paikalle puolustamaan viatonta suojattiaan. Korostaisin nyt kuitenkin yhden lauseen tekstistäni: "Armia ole ainakaan näkemissäni peleissä tuota enempää paikkoja kyennyt luomaa". Vaikken nyt Winnipegin pelejä yöllä herääkään katsomaan, enkä ole nähnyt neljääkymmentä eikä edes kymmentä Armian peliä tällä kaudella, en pelkällä teksti-tv:lläkään lähtenyt analysoimaan.Klassinen teksti-tv argumentti. Rooliinsa nähden ihan kelpo pinnat.
Sen sijaan paikka auringossa voi hyvinkin aueta pidemmäksikin aikaa nykyisessä roolissa.
Mm - kisoista kieltäytyminen viittaisi siihen että ainakin jotkut mahkut jatkosopimukseen ovat olemassa, terveisiä vaan kaikille niille asiantuntijoille joiden mielestä Armia olisi pitänyt lähteä Skoda Cupiin antamaan lisää "näyttöjä".
Niin, lähdit analysoimaan vain 90 prosenttisesti teksti-tv:n varassa. Vakuuttavaa.Vaikken nyt Winnipegin pelejä yöllä herääkään katsomaan, enkä ole nähnyt neljääkymmentä eikä edes kymmentä Armian peliä tällä kaudella, en pelkällä teksti-tv:lläkään lähtenyt analysoimaan.
Klassinen teksti-tv argumentti. Rooliinsa nähden ihan kelpo pinnat.
Näkisin että pelaa tosiaan liiankin nöyrästi ja sijouttuminen kiekottomana h-päässä edelleen riesana. Ei kuitenkaan mitään sellaista ongelmaa mikä ei olisi korjattavissa.Mahtaako hyökkäyspäässä miettiä liikaa sitä puolustamista, eikä halua menettää kiekkoa ja painetta "huonon" vetopaikan vuoksi?
terveisiä vaan kaikille niille asiantuntijoille joiden mielestä Armia olisi pitänyt lähteä Skoda Cupiin antamaan lisää "näyttöjä".
Mikähän tämä Vellihousun Skoda Cup on?
Joka tapauksessa Armia teki kyllä höntisti kun ei halunnut lähteä yrittämään tavoitella paikkaa maailman parhaiden jääkiekkoilijoiden keskuudessa. Kertoo kunnianhimon puutteesta ja se on yksi syy miksi mies on jumahtanut kolmosketjuun.
Armiasta vielä se fakta, että Armialla ei ole vielä sitä jatkosopimusta kertoo myös jotain Armian tämän hetken tasosta...
Ennen loukkaantumista veteli noin 18 min per peli. Eli ei tarvita mitään osasyytä. Tämäkin nyt vaan on taas tätä perus negailua, mitä täällä harrastetaan.Ei kai noilla näytöillä nyt edes paikka mm-joukkueessa olisi ollut kiveen hakattu? Itse pidän todennäköisempänä, että Armia olisi jäänyt leiritysvaiheeseen ja tämä on vähintään osasyy, miksi ei ole tulossa: eli ei haluttu luvata varmaa paikkaa joukkueessa.
Ennen loukkaantumista veteli noin 18 min per peli. Eli ei tarvita mitään osasyytä. Tämäkin nyt vaan on taas tätä perus negailua, mitä täällä harrastetaan.
Tasan ainoa syy. Ei tuossa pitäisi olla mitään epäselvää.Itse olen sitä mieltä, että varmasti suurin syy lähtemättä jättämiseen on juurikin sopimustilanne, jotta tämä siis ei jää epäselväksi.
Tasan ainoa syy. Ei tuossa pitäisi olla mitään epäselvää.
Ei kai noilla näytöillä nyt edes paikka mm-joukkueessa olisi ollut kiveen hakattu? Itse pidän todennäköisempänä, että Armia olisi jäänyt leiritysvaiheeseen ja tämä on vähintään osasyy, miksi ei ole tulossa: eli ei haluttu luvata varmaa paikkaa joukkueessa.
Ei kai tämä nyt mitään negailua ole todeta, ettei Armia välttämättä mahtuisi kevään mm-joukkueeseen? Itse olen sitä mieltä, että varmasti suurin syy lähtemättä jättämiseen on juurikin sopimustilanne, jotta tämä siis ei jää epäselväksi.
Niin, ensin sinä väheksyt Armian mahdollisuuksia mahtua MM-joukkueeseen, mutta seuraavaksi kerrotkin että suurin syy onkin sopimustilanne. Jos kerran suurin syy on sopimustilanne, niin miksi Armia edes pohtisi mahtuuko hän MM-joukkueeseen?
Pitäisin taas Armian MM-kisa matkaa varsin todennäköisenä, hän tyyppisiä pelaajia Jalosella on käytössä vähän. Armia pystyisi pelaamaan MM-tasolla tarvittaessa kärkiketjuissa, mutta sopeutuu myös puolustavampaakin rooliin.
...Lopulta totesin, että enemmän kiinnostaa Armian mahdollisuus ylipäätään päästä lopulliseen mm-joukkueeseen ja omasta mielestäni paikka tuolla ei ole varma, vaikka Joppe olisi mukaan lähtenytkin. Ässä-fanina tietysti oikopäätä nostaisin Jopen kisakoneeseen ihan yleisen mielenkiinnon takia, mutta ymmärrän hyvin, ettei tällaista valmennuksen osalta voida hänelle luvata.
Perustuuko tämä pelkästään mutuun vai onko sinulla mielessä perusteitä negatiiselle uskollesi? Mistä muuten tiedät, ettei Armia olisi ollut valmis taistelemaan pelipaikkaa leirityksen kautta?
En minä tiedä asiasta sen enempää, kuin sinäkään? Tai no, sinähän tiedät tietysti tästäkin enemmän kuin me muut. Jos minä saisin valita ja Jopen puolesta tämä olisi ok, niin hänet olisi jo nimetty mm-joukkueeseen.
Ok eli mennään fanipojan musta tuntuu linjalla...
Vetelet muuten kohtuu kovia päätelmiä ilman minkään näköisiä perusteita.