Ultras jokerit perustajat varmaan häpeevät mitä tuosta päädystä on tullut.Edelleen se Hirtetty Harkimo(t) -tifo olisi todella ajankohtainen ensi kaudella. Stokiksesta mallia tämän kanssa.
Toinen iso kysymys on tämän nykyisen Eteläpääty Ry:n rooli vähän kaikessa Jokereihein liittyvässä. Aina ollaan kieli pitkällä nuolemassa ja puolustamassa näitä "vallassa" olevia vetäjiä, kun kutsu tulee ja saadaan "lisätietoja". Tämän jälkeen jäsenet pönkittävät omaa egoaan ja kertovat jotain tiedonmurusia näistä tapaamisista someen. Oksettavaa toimintaa.
Kieli pitkällä jokainen jokerifani on odottanut uutisia vuoden verran, pettyen kerta toisensa jälkeen. Toisaalta voi myös kysyä, että miten tämä case olisi edennyt ilman faniyhdistyksien mielenkiintoa ja pientä painetta. Jolle ja Borgström edelleen kyhäisivät jotain ”upeeta”?Toinen iso kysymys on tämän nykyisen Eteläpääty Ry:n rooli vähän kaikessa Jokereihein liittyvässä. Aina ollaan kieli pitkällä nuolemassa ja puolustamassa näitä "vallassa" olevia vetäjiä, kun kutsu tulee ja saadaan "lisätietoja". Tämän jälkeen jäsenet pönkittävät omaa egoaan ja kertovat jotain tiedonmurusia näistä tapaamisista someen. Oksettavaa toimintaa.
Tämä. Ja huolestuttavana katsellut viimeisen parin viikon aikana, kun täälläkin jatkoajassa yksi hyvin tunnettu nimimerkki on hypännyt tähän "rinkiin" mukaan missä on käyty kiertelemässä seuran kanssa Keravalla ja kuuntelemassa vähän "salaisia suunnitelmia" mistä ei voida vielä missään nimessä puhua.
Jutun tärkein kohta:
– Jokerit ry on tehnyt tyhmimmät ratkaisut, jotka johtivat tähän tilanteeseen. Se on kardinaalimunaus, että he valitsivat Joel Harkimon firman vetämään projektia. Jos olisin Jokerit ry:ssä aktiivina, niin vaatisin hallituksen erottamista samantien. He ovat tehneet äärettömän ison hallan koko jokeriseuralle.
En jaksa uskoa, että Harkimolla on oikeastaan mitään yhteyttä nykyiseen taustayhtiöön, joka pyörittää syksyllä Mestis-kauden aloittavaa joukkuetta....onko joku lonkero kuitenkin saatu ujutettua tähän Mestis-joukkueeseen? Toivottavasti taustat on perattu viimeistä juurta myöten, ettei tällä klaanilla ole osaa eikä arpaa paluussa.
Nimenomaan ikuinen, koska Borgströmillä on mandaattipaikka ry:n johtokunnan puheenjohtajana. Kun ollaan totuttu vähän liian hyvään, varsinkin KHL-aikana kun rahaa tuli tekemättä mitään, niin nyt on vaikea kääriä hihoja ja alkaa laittaa hommaa jiiriin. Surullista seurattavaa kaikkinensa.Tästä olen ehdottomasti samaa mieltä. Ry puolen johto on Jokereiden ikuineb ongelma.
En ole @SirKepola, mutta itse en ainakaan tulkinnut hänen viittaavan sinuun, vaan erääseen toiseen nimimerkkiin. Mikäli hän kuitenkin tarkoitti sinua, niin sitten on kyllä aika paksu syytös.Nyt menee kyllä jo vähän yli. Minä en ole klaanintunut mihinkään faniryhmään enkä ole miltään, siis tasan tarkkaan miltään osin syyllistynyt mihinkään sellaiseen mihin tällä viestilläsi viittaat. Minua on oksettanut EP:n vetäjien toimiston perseennuolenta tasan yhtä paljon kuin kaikkia muitakin tässä ketjussa. Se että mä olen kerran ollut mukana haistelemassa uuden Jokerit-organisaation tulemista (en mennyt paikalle faniyhdistysten takia vaikka myös heitä siellä näin) Keravan hallilla ei tarkoita, että olisin liittynyt johonkin "piireihin" ja että samalla tavalla aivottomasti hehkuttaisin kaikkea mitä organisaatio tekee.
Mä olen ollut aina aivan superkriittinen kaikkeen minkä näen Jokerien kannalta huonona asiana ja aina sanonut ne ääneen. Aina. Sun viesti on aivan täydellinen loukkaus, hyi vittu.
Toinen puoli asiasta on se, että tämä myös vahvistaa sitä, että todennäköisesti Jolle on ollut vain Hjallikselle luotettava nimi papereissa ja isäukon asioiden hoitaja yhdessä Koskisen kanssa.Niinkuin joskus aiemmin kommentoin Jolle Harkimoa: munaton pelle!
Saatana mikä mikkihiiri, vätys, pelkuri, täysi kusipää
Etkö sä just kertonut Keravan reissun jälkeen Jokereiden tiedotusaikataulusta ja Pitsiturnaus taisi heti osuakin?Nyt menee kyllä jo vähän yli. Minä en ole klaaniutunut mihinkään faniryhmään enkä ole miltään, siis tasan tarkkaan miltään osin syyllistynyt mihinkään sellaiseen mihin tällä viestilläsi viittaat. Siksi mm. raportoin aivopierusi. Minua on oksettanut EP:n vetäjien toimiston perseennuolenta tasan yhtä paljon kuin kaikkia muitakin tässä ketjussa. Se että mä olen kerran ollut mukana haistelemassa uuden Jokerit-organisaation tulemista (en mennyt paikalle faniyhdistysten takia vaikka myös heitä siellä näin) Keravan hallilla ei tarkoita, että olisin liittynyt johonkin "piireihin" ja että samalla tavalla aivottomasti hehkuttaisin kaikkea mitä organisaatio tekee.
Mä olen ollut aina aivan superkriittinen kaikkeen minkä näen Jokerien kannalta huonona asiana ja aina sanonut ne ääneen. Aina. Sun viesti on aivan täydellinen loukkaus, hyi vittu.
Hyi vittu mitä toimintaa. Vieläkö joku on sitä mieltä että Jolle on hyvä jätkä? Onneksi tuo mulkku ei päässyt eduskuntaan. Porttikielto Jokereiden peleihin ikuisesti.
Niin. Vähän hölmöä viittailla eräisiin nimimerkkeihin, kun voisi ihan suoraan sanoa ketä keskustelijaa tarkoittaa. Noin niinkuin keskustelupalstalla kun ollaan ja vois keskustella.En ole @SirKepola, mutta itse en ainakaan tulkinnut hänen viittaavan sinuun, vaan erääseen toiseen nimimerkkiin. Mikäli hän kuitenkin tarkoitti sinua, niin sitten on kyllä aika paksu syytös.
Puhtaalta pöydältä lähtemistä taidettiin vaatia jotta Mestistä pelataan, jos Kurrin Oy oltaisiin kierrätetty kultaisella kädenpuristuksella vielä uudestaan tällä kertaa Saarnille niin ei se pöytä olisi ihan puhdas ollut?En halua liika raakkua täällä pahanilman lintuna, mutta ihmettelen kovasti miksi tämä likasanko kaadetaan vain Jollen päälle. Syypäitähän ovat kaikki Team Jokereissa mukana olleet, myös Saarni. Hän on tiennyt tasan tarkkaan mikä kuvio on menossa kun on diilannut Jollen+työntekijät jäämään vanhaan osakeyhtiöön ja perustanut muiden kanssa uuden firman "puhtaalle" pöydälle.
Puhtaalta pöydältä lähtemistä taidettiin vaatia jotta Mestistä pelataan, jos Kurrin Oy oltaisiin kierrätetty kultaisella kädenpuristuksella vielä uudestaan tällä kertaa Saarnille niin ei se pöytä olisi ihan puhdas ollut?
Saarnin yhtiö Jokerit Helsinki Oy diilasi Jokerit Ry:ltä oikeuden Jokereiden tavaramerkin käyttöön.
Miten siis Jollen yritys ja sen työntekijät/lomautukset olivat Saarnin vastuulla ja hän on sen diilannut konkurssiin?
Jollen viritelmät tyssäsi siihen, ettei Harkimo nimellä Suomen sarjoihin ollut mitään asiaa.
Jollen viritelmät tyssäsi siihen, ettei Harkimo nimellä Suomen sarjoihin ollut mitään asiaa.
En väittänytkään että Saarni oli ulkopuolinen, olihan se mukana tuossakin viritelmässä.Öö, siis eikös Saarni ollut mukana Jollen kanssa jo syksyllä Team Jokereissa? Oli esiintynyt käsittääkseni faneillekin. Kun kävi ilmi, että Jolle on persona non grata, perustettiin uusi yhtiö jolle tavaramerkin käyttöoikeus siirrettiin ja Jolle+työntekijät jäivät uppoavaan laivaan eli Team Jokereihin. Eihän Saarni nyt millään lailla ole ulkopuolinen tuosta kuviosta.
Ja lisätään tähän se, että vasta joulukuussa hän lähti kyselemään halleilta, voisiko Jokerit pelata siellä seuraavalla kaudella. Sekä se, että Mestis-hakemus ei valmistunut määräpäivään mennessä.J Harkimolla olisi ollut kaikki mahdollisuudet, mutta hänen toimintatapansa, salailu, mystiset rahat ja mysteerisijoittajat ja vaikeneminen kaikesta Jokereihin liittyvästä ei edesauttanut J Harkimon luotettavuutta suomalaisessa jääkiekkomaailmassa.
Kyllä koska primääritavoite oli tehdä fyrkat Areenalla. Jokerit oli tässä vain väline.Ja lisätään tähän se, että vasta joulukuussa hän lähti kyselemään halleilta, voisiko Jokerit pelata siellä seuraavalla kaudella.
Valmistui se. Kaksipuolinen post-it lappu oli lähetetty postiin.Sekä se, että Mestis-hakemus ei valmistunut määräpäivään mennessä.