Itse yhdyn jph27:n näkemykseen ettei mitään haastoa tapahtunu. Videolta katsottuna, ei ainakaan mun silmään osu missään vaiheessa, että itse asiassa kumpikaan haastaisi toista. Joe käy vastaamassa Bloodin "kovuuteen kovuudella", sitten ok repii ja tönii samalla ku antaa verbaalista palautetta, jonka jälkeen Blood alottaa tyhjästä huitoon ja yrittää alottaa useammalla sucker punchilla tappelun. Täyttä idiotisimia Bloodilta. Tyhmää olisi ollut lähteä siinä mitään tappelemaan koska a) siihen ei ollu mitään aihetta b) tietää olevansa jengin paras puolustava pakki ja pakisto on noin vajaamiehinen. Kuinkahan paljon silmille hyppimistä olisi Porilaisten osalta tapahtunu jos Finley ois pelattu pois?
Pisteet himaan, ei leijona välitä mitä hiiri kitisee.
Nimimerkin perusteella ei odottaisi tällaista herkkäuskoisuutta. Jos Finley olisi jättänyt kovuuden taklaukseen, tilanne olisi päätynyt suun soittoon. Mutta kuten sinäkin sanot, tilanteessa Finley repii Bloodia takaa päin paidan kauluksesta ja soittaa suutaan. Väittäisin, että kaikki Bloodin kaltaiset kovanaamat tulkitsisivat tämän samalla tavalla, nyt mennään.