Yleisön äänestämänä liigan viihdyttävin pelaaja, Hyvä Finley!
En tiedä kumpi minua viihdyttää enemmän, Joe Finley vai Liigan ja IFK:n facessa someraivoava miespillujen runkkurinki. Ehkä nautin noiden vitun junttien itkusta jopa hitusen enemmän. Tää on meidän IFK.Yleisön äänestämänä liigan viihdyttävin pelaaja, Hyvä Finley!
Finley osaa viihdyttää jopa etänä facessa :p Hieno mies ja onneks pelaa meiän jengissä!En tiedä kumpi minua viihdyttää enemmän, Joe Finley vai Liigan ja IFK:n facessa someraivoava miespillujen runkkurinki. Ehkä nautin noiden vitun junttien itkusta jopa hitusen enemmän. Tää on meidän IFK.
En tiedä kumpi minua viihdyttää enemmän, Joe Finley vai Liigan ja IFK:n facessa someraivoava miespillujen runkkurinki. Ehkä nautin noiden vitun junttien itkusta jopa hitusen enemmän. Tää on meidän IFK.
Niinpä, Big-Joe toi taklaukset takaisin liigaan, joka on kärsinyt muniin puhaltelusta siitä asti, kun Harkimo-Kummola -akseli todenteolla teki Suomen kiekkoilusta neitimäistä virkamieskiekkoa, silkkaa ringetteä (ei millään pahalla ringetteä kohtaan lajina).Oikeaan osoitteeseen meni. Ei Liigassa ollut oikein ylivoimaisen taidokasta kaveria, tai no, teidän Stadi-Matti tietenkin, mutta vain joka kymmenes matsi. Mutta Finley oli tasaisesti todellinen fyysinen uhka. Välillä mies kärsi liigan linjasta, mutta usein mies sai olla oma itsensä. Usein liigan linja ja pelikiellot pistävät suitset ennemmin tai myöhemmin fyysisille pelaajille, mutta Finley on jatkanut vain. Lisäksi mies on näyttänyt, että fyysisellä pelillä on vielä paikkansa sarjassa.
Jälkeenpäin Finleyllekin voisi lätkäistä hyvin penalttia noiden jatkuvien pikkusikailujen vuoksi, joissa tietoisesti yritetään vahingoittaa. Niin se sai Vartiainenkin kakkua jälkikäteen. Jos alkaisi homma siistiytyäkin. Fyysinen peli ei ole mailalla teurastamista.
Jälkeenpäin Finleyllekin voisi lätkäistä hyvin penalttia noiden jatkuvien pikkusikailujen vuoksi, joissa tietoisesti yritetään vahingoittaa. Niin se sai Vartiainenkin kakkua jälkikäteen. Jos alkaisi homma siistiytyäkin. Fyysinen peli ei ole mailalla teurastamista.
Tuomas Mannisen kolumni: Joe Finley lähti kuin lahna laatikkoon - SM-liiga - Ilta-Sanomat .. Mitähän v*ttua minä juuri luin? Tiedän, että Iltasanomat on paskajulkaisu ja valtamedian vastine MV-lehdelle, mutta luulisi, että rekryprosessiin sisältyisi edes jonkinlaisia kriteerejä, ettei Mannisen kaltaisten trollien kirjoituksiin tarvitsisi törmätä.
Tässä kolumnissa näkyy selkeästi kuinka syvälle Finley-viha on mennyt muiden joukkueiden kannattajissa. :DTuomas Mannisen kolumni: Joe Finley lähti kuin lahna laatikkoon - SM-liiga - Ilta-Sanomat .. Mitähän v*ttua minä juuri luin? Tiedän, että Iltasanomat on paskajulkaisu ja valtamedian vastine MV-lehdelle, mutta luulisi, että rekryprosessiin sisältyisi edes jonkinlaisia kriteerejä, ettei Mannisen kaltaisten trollien kirjoituksiin tarvitsisi törmätä.
E: Täytyy myös ihmetellä, että mitkä ovat kirjoittajan intressit seurata lajia jos saa kolumnin arvoiset kiksit siitä, että yksittäinen pelaaja menettää normaalissa pelitilanteessa tasapainonsa ja kaatuu. Pitäisikö kaikista kaatumisista kirjoittaa kolumni?
Ehkä hirvein artikkeli ikinä, eikä vähiten lapsellisuuden takia. Nää on näitä. Montakohan NHL-matsia Tuomas on pystynyt ikinä katsomaan, jos kyseiset kaukalotapahtumat aiheuttavat tuollaisia tuntumuksia.Tuomas Mannisen kolumni: Joe Finley lähti kuin lahna laatikkoon - SM-liiga - Ilta-Sanomat .. Mitähän v*ttua minä juuri luin? Tiedän, että Iltasanomat on paskajulkaisu ja valtamedian vastine MV-lehdelle, mutta luulisi, että rekryprosessiin sisältyisi edes jonkinlaisia kriteerejä, ettei Mannisen kaltaisten trollien kirjoituksiin tarvitsisi törmätä.
E: Täytyy myös ihmetellä, että mitkä ovat kirjoittajan intressit seurata lajia jos saa kolumnin arvoiset kiksit siitä, että yksittäinen pelaaja menettää normaalissa pelitilanteessa tasapainonsa ja kaatuu. Pitäisikö kaikista kaatumisista kirjoittaa kolumni?
En ymmärrä, miksi Manninen ei ole saanut potkuja vieläkään? Sitä ihmettelin jo aikanaan.