Teko tänään oli tyhmä, mutta pelaajana on aivan loistava paketti. Jatkosopparia pöytään!
Siveetön ele -rangaistussäännöstö on kohtuuton aivan samoin kuin kiekko yli laidan 2-minuutiset. Toivoa sopii, että molempiin tulee lievennys.
Kyllähän tuo oli aika tyhmä temppu ja nyt missaa lauantain Tappara pelin, koska kymppitili täyttyi. Mutta lukuunottamatta tätä temppua niin kyllä on hieno puolustaja kyseessä ja jatkolappua vaan kouraan jo hyvissä ajoin!
Saattaa olla. Turhautui tänään linjurin väliin tuloon kun oli lähdössä neuvomaan Lassenia, tämän taklattua Saarelaista selkään.Ihan mielenkiinnosta, miksi siveeton ele rangaistussäännöstö on kohtuuton?
Jos aikuisen miehen täytyy näytellä keskisormea tai runkkaus eleitä, eikö silloin ole jotain pielessä?
Entä jos huutelee toiselle siveettömyyksiä? Esim. haukut toista vitun runkkariksi, mikä on täysin rinnastettavissa tähän käsimerkkiin. Miksei sitä pidetä yhtä pahana asiana? Vai kuulumisiako ne toisiltaan aina kyselee, kun suu vaahdossa ja kuula punaisena toisilleen huutavat? Haluaisin siis vain tietää, että kulkeeko raja sinunkin mielestäsi juuri tuossa eli että huutelu on fine mutta käsimerkit soosoo.Ihan mielenkiinnosta, miksi siveeton ele rangaistussäännöstö on kohtuuton?
Jos aikuisen miehen täytyy näytellä keskisormea tai runkkaus eleitä, eikö silloin ole jotain pielessä?
Ihan mielenkiinnosta, miksi siveeton ele rangaistussäännöstö on kohtuuton?
Siveettömistä eleistä on aina tullut ottelurangaistus. Minua vaan ihmetyttää miksi tätä pitäisi muuttaa, kun jokainen pelaaja tämän tietää.
Ja tästä syystä ne ovat myös erittäin harvinaisia. Jos kerran kaudessa tällainen tapahtuu, niin sekin on jo usein.
Siveettömistä eleistä on aina tullut ottelurangaistus. Minua vaan ihmetyttää miksi tätä pitäisi muuttaa, kun jokainen pelaaja tämän tietää.
Minua taas ihmetytti tuo argumenttisi ja ihmetyttää tämäkin. Huonoja sääntöjä ei tarvitse muuttaa, kunhan ne ovat kaikilla tiedossa? Tietysti eri keskustelu on se, onko kyseinen sääntö huono. Nythän tuomio meni oikein sääntöjen puitteissa ja ei tämä nyt minustakaan jääkiekon suurimpia epäkohtia ole. Ei pitäisi olla pelaajille vaikeaa pidättäytyä noista liikkeistä.
Silti, ymmärrän hyvin ja olen taipuvainen itsekin ottamaan kannan, että suhteessa moneen muuhun tekoon ulosajo pelikiellosta puhumattakaan on kohtuuton näistä hyvien tapojen vastaisista tempuista. Kyllä ne käytöskympitkin laittaa miettimään kun tili täyttyy ja pelikieltoja alkaa sitä kautta tulla jos ei onkeensa ota.
Finleyn rangaistukseen en ota kantaa, jos sääntö on näin järjetön, niin tuomioon on tyydyttävä.