Itse uskon että Puljujärvi voisi hyvinkin olla seuraavan parin vuoden aikana 60 pisteen NHL pelaaja. Ja olen 100% varma että maiseman vaihto olisi parasta mitä Puljujärvelle voisi tapahtua. Itse ihmettelin lähinnä sitä että voiko tuollainen ulostulo oikeasti edistää maiseman vaihtoa NHL:ssä ja sitä kautta uraa. Joltain viimeistä sopimus vuottaan pelaavalta staralta sellaista ulostuloa voisi kuvitellakin.
Samaa mieltä, kyllä kun katsoo Puljun pelaamista ja edelleen niitä työkaluja mitkä on olemassa, niin 60 pistettä ja enemmänkin on ihan helposti saavutettavissa. Pulju on niin sanotusti luonnonlapsi, kaikki osaaminen tulee selkärangasta. Välillä sellaista päätöntä menoa, mutta jos jotain, niin kyllä jätkä osaa pelata jääkiekkoa. Pulju tarvitsee sen oman Mike Keenaninsa, joka antaa vastuuta, mutta samalla ohjaa kokoajan oikeille urille.
Jessellä on kaikki palikat olla huippujoukkueen paras pelaaja, mutta kuten tiedämme, niin ei Edmontonissa. Iso, nopea, taitava, ei pelkää kontaktia, ei pelkää maalille ajamista, hyvä syöttämään, hyvä pelisilmä ja pystyy tekemään myös maaleja.
Uskon, että Jessen ja Lehdon ulostulo on viimeinen pisara. Ei varmasti ole tultu julkisuuteen, ennen kuin on neuvoteltu Edmontonin kanssa kunnolla hänen tulevaisuudestaan siellä. Uskon, että Jessen leirissä tiedostetaan kaikki mahdollisesti uraa vahingoittavat asiat jotka tämä julkitulo tuottaa, mutta on laskettu, että loppu ura isolla vastuulla KHL:ssä, Euroopassa ja Leijonissa, on myös riittävän hyvä ura ja NHL urakaan ei ole poissuljettu.