lainelaser
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- NHL Leijonat
No jo pelkästään tuosta kuvasta pitäisi saada joku 3x5mil soppari.
Siellä heittellee Draisaitl tällä hetkellä semmoisia rystylättyjä Kanelle, että Pulju vain ihmettelee vaihtoaitiosta. Jaa samantien neloskenttäkin teki maalin.Ylellä pitkähkö syväluotaava artikkeli meidän 40-50 pisteen NHL-hyökkääjämme tilanteesta. Ei ehkä mitään uutta ja mullistavaa mutta ihan hyvääkin pohdintaa.
Maksaako Jesse Puljujärvi juniorivuosistaan NHL:ssä korkojen kera? Asiantuntijan mukaan suomalaislaiturilla on jo kiire oppia uutta
Siirtohuhujen keskellä tuskaileva Jesse Puljujärvi kaipaa sinänsä ahkeraan ja laadukkaaseen peruspelaamiseensa kipeästi tehoja.yle.fi
Toivottavasti Kakko löytää vielä sen kyvyn tehdä pisteitäkin, että ei käy kuin Puljujärvelle. Paljon on puheet hänestä nyt samanlaisia, kuin mitä puljusta on puhuttu. "On yksi kentän parhaita pelaajia, peruspeli hyvää, mutta tehot puuttuu". Ihan yksyhteen menee. Kakkoon pätee ihan sama, kuin Jesseenkin, että jos siinä ykkösketjussa pääsee pelaamaan, niin niitä tehopisteitä pitää vaan tulla. Ei pidemmän päälle auta se, vaikka peruspeli olisi miten hyvällä tasolla, jos se ei näy tehoissa.
Ei se ainakaan näytö samalta. Kakko pelaa perkeleen hyvin tuossa ykkösketjussa. Ero tulee siinä ettei Rangersin ykkösketju saa muutenkaan tehoja 5 vs. 5 pelissä ja se ei jää Kakosta kiinni. Kaapo on se joka pelaa pelistä toiseen Ziballe ja Kreiderille paikkoja mutta nämä eivät osu maaliin. Viime yönäkin petasi varmaan kolme paikkaa mutta tolppaa lähemmäs ei viimeistely osunut.No tällä kaudella Puljujärvi on ilmeisesti hieman taantunut, mutta viime kaudella hän oli juurikin tuollaisen kuvauksen pelaaja. Ja alkukaudesta tuli niitä tehojakin.
Tällainen pikku nahina Puljun taklauksen jälkeen. Ei Jessellä hanskat pudonnut.Puljulle merkattu tappelu. Mikä homma?
Sherwood koitti saada myös Niemeläistä tanssiin. EI lähtenyt,..Kesällä hanskat pysyy liimattuna käteen. Jotenkin uskoisin, että viime kerrasta olisi sen verran oppinut, että pari pointeria sitomisesta olisi ottanut joltain alan mieheltä. Onnekseen vastustaja oli tällä kertaa kolme päätä lyhyempi, niin ei kauhean rumaa jälkeä tullut.
Tällainen pikku nahina Puljun taklauksen jälkeen. Ei Jessellä hanskat pudonnut.
Joo itsekin katsoin samoin. Taas kunnon meemimateriaalia. Mutta sama kai se Puljulla ruveta ärmätöimään kun ei pisteitä tule. No joo, ehkä hieman mautonta mutta ei vain voi käsittää miksi tehoja ei löydy vaikka sitä luulisi että Jessellä olisi kaikki eväät tehdä tehokas ura Änärissä.Katsoin ensin että tuo lasin takana oleva käsi olisi Jessen, siinä olisi taas meemimateriaalia jos Pulju lähtisi tuolla tavalla nyrkkitappeluun: "Hau. I come in peace". Tai sitten Jesse yrittää lopettaa taistelun heti alkuunsa valtavalla avokämmen-bitch slapilla.
Edmonton tekee 7 maalia, Jessellä 0+0, tappelu ja eniten taklauksia Edmontonin pelaajista. Meinaako se nyt sit alkaa joksikin Rob Rayksi tuolla, kun ei pisteiden teko onnistu? Kannattaisi siinä tapauksessa soittaa Jarkko Ruudulle tai Sami Heleniukselle että saisko vähän jeesiä tähän tappelustouhuun. Jani Hakanpää katselee Dallasissa jo huolestuneena että meinaako tuo hassu kielinenä viedä minun Tauski Peltonen -trophyn.
Toivottavasti Kakko löytää vielä sen kyvyn tehdä pisteitäkin, että ei käy kuin Puljujärvelle. Paljon on puheet hänestä nyt samanlaisia, kuin mitä puljusta on puhuttu. "On yksi kentän parhaita pelaajia, peruspeli hyvää, mutta tehot puuttuu". Ihan yksyhteen menee. Kakkoon pätee ihan sama, kuin Jesseenkin, että jos siinä ykkösketjussa pääsee pelaamaan, niin niitä tehopisteitä pitää vaan tulla. Ei pidemmän päälle auta se, vaikka peruspeli olisi miten hyvällä tasolla, jos se ei näy tehoissa.
Olisikohan syynä se, että nämä kiekkoa pussiin laittavat ovat valovuoden edellä Jesseä taidoiltaan. Se ei siltikään poista sitä faktaa, etteikö Pulju olisi NHL-tasoa.Näin ne vaan taitavat Suomalaiset jääkiekkoilijat laittaa keikkoa pussiin tänäänkin telkkarissa ja kerää syöttöpisteitä mutta tässä ketjussa aina keräillään tekosyitä miksi ei tällä onnistu tai että miksi 0+0 suorittava ei mitään kentälle antava kaveri olisi joku vahva hyökkääjä tai han mitä vaan.
Tämä ketju on Jessen suorituksia varten, joten pyytäisin että ette hyökkää minua kohti, olen nähnyt kirjoituksia missä minua kohti hyökätään, pyydän että laitatte ne yksityisvistinä.
Meneekö 6 syöttöä rikki tällä kautta??? (ei)
Tämä ketju on Jessen suorituksia varten, joten pyytäisin että ette hyökkää minua kohti, olen nähnyt kirjoituksia missä minua kohti hyökätään, pyydän että laitatte ne yksityisvistinä
Näin ne vaan taitavat Suomalaiset jääkiekkoilijat laittaa keikkoa pussiin tänäänkin telkkarissa ja kerää syöttöpisteitä mutta tässä ketjussa aina keräillään tekosyitä miksi ei tällä onnistu
Kai ne yrittää saada yhdestä kärkivarauksestaan ns potentiaalin ulos. Harmi vain, ettei tapahtune.On tuossa jätkässä jotain oltava, kun kerrasta toiseen antavat noita saumoja noilla tonteilla. Ei kait ne huvikseen.