Hyvää maskipelaamista Puljulta, tekee itsensä isoksi.
Jos Jesse pelaa koko kauden tuossa Drain ja McJeesuksen vierellä, niin tulee kyllä väkisinkin tekemään hurjat pisteet. Sen verran iso pylly ja lapa, että ne väkisinkin osuu kiekkoon, joka on matkalla maaliin.
Viime vuonna tuli innostuttua seuraamaan Puljun pelejä ja pieni fani heräsi täälläkin. Vaihdosta toiseen painoi pyyteetöntä ja kovaa duunia. Tällä kaudella toivottavasti räjähtää kunnolla.Helppoa olla yllä olevista samaa mieltä. Toivottavasti tällä kaudella pamahtaa sitten kunnolla.
Harvemmin enää jaksaa fanittaa ketään tai mitään, mutta kyllä täytyy tunnustaa, että pienen Jesse Puljujärvi fanin löydän itsestäni.
Pakit tietävät, kannattaa pysyä kaukana biisonista.Hyvää maalineduspelaamista ja maltillinen viimeistely kun kerran vapaasti sai huseerata (missä pakit?).
Kaikilla pelaajilla on iskostettu takaraivoon, että Buffalosta on syytä pysyä niin kaukana kuin mahdollista.Pakit tietävät, kannattaa pysyä kaukana biisonista
Alkaako Bison King olemaan Lock olympialaisiin? Itse ottaisin hänet mielelläni messiin.
Paten kans samaan vitjaan.
Kyllähän Pulju pystyy painamaan hyvällä asenteella vaikka duunariroolissa nelosketjun laidallakin, jos ei roolia ylemmistä ketjuista löydy tai ei siellä onnistu. Pelaa nimittäin ihan mallikkaasti molempiin suuntiin.Alkaako Bison King olemaan Lock olympialaisiin? Itse ottaisin hänet mielelläni messiin.
Kyllähän Pulju pystyy painamaan hyvällä asenteella vaikka duunariroolissa nelosketjun laidallakin, jos ei roolia ylemmistä ketjuista löydy tai ei siellä onnistu. Pelaa nimittäin ihan mallikkaasti molempiin suuntiin.
PuLa-Aho reunion?
McDavid ja kumppanit voi olla eri mieltä. Patella ja Puljulla pitää parantaa tuota kokonaisvaltaista peliään aika paljon.
Ei riitä että ollaan mukana.
Puljun kokonaisvaltainen pelihän on itse asiassa hyvällä tasolla. Pulju pelaa tilanteet asenteella ja peräänantamattomasti, riistää hyvin kiekkoja ja taklaa. Laineesta toki samaa mieltä, mutta hänenkin pelaamisessaan on kehityspotentiaalia valtavasti.
McDavid ja kumppanit voi olla eri mieltä. Patella ja Puljulla pitää parantaa tuota kokonaisvaltaista peliään aika paljon.
Ei riitä että ollaan mukana.
Tämä omastakin mielestäni puoltaisi valintaa. Pulju voi pelaa käytännössä missä ketjussa tahansa.
PuLa-Aho avaisi myös mielenkiintoisia mahdollisuuksia muita ketjuja ajatellen. Mutta tästä voi jatkaa Olympialaiset-ketjussa.
Tosiasihan on se että me nojataan Ahoon, Barkoviin ja Rantaseen. Ei Puljuun eikä Laineeseen.
Vaikka se Laine - Aho - Puljujärvi toimikin hyvin U20-kisoissa, niin olen aika skeptinen sen suhteen. että toimisi sitten myös olympialaisissa. On niin eri luokan kisoista kuitenkin kyse.
On se ihan realistinen, en sitä sano.Katsotaan nyt rauhassa miten itse kullakin lähtee kulkemaan. Reilut 3kk aikaa näyttää. Jos Kotkaniemellä myöskin natsaa Canesissa niin Teräväinen saattaa löytää hänestä sopivan ketjukaverin Olympialaisiin. Esim. alkulohko-ottelussa Latviaa vastaan PuLa-Aho voi olla täysin realistinen kokeilu.