On säälittävää, että maailmassa on ihmisiä, jotka ottavat videoita julkkiksista ja lähettävät niitä Seiskalle. Vois ehkä tässä ketjussa jättää noi Seiskan linkkaukset/klikkaukset aika minimiin.
Toki tällä palstalla saa puhua kiekkoilijoista myös kaukalon ulkopuolella, mutta jotenkin harmillista että toisten persoonaa/älykkyyttä arvioidaan nimettömänä ruudun takaa. Itsekin olen näitä Jessen englanninkielen lausahduksia välillä viljellyt, voin tunnustaa. Mutta mun mielestä sellainen analysointi noiden perusteella on vähän mutkien suoristamista. Oon ite tehnyt töitä pääasiassa englanniksi kohta 9 vuotta ja parikymppisenä mun englanninkielen taito oli tuota luokkaa. Kaikki eivät ole kielellisesti lahjakkaita, eikä se korreloi suoraa älykkyyteen tms.
Onhan näitä juttuja ollut niin Matthewsista, Hughesista, Kanesta (siitä paremmasta pelaajasta) ym. eikä nuo näytä juurikaan peliesityksiin vaikuttavan. Antaa kavereiden tehdä vapaa-ajallaan mitä lystää ja keskitytään me tällä sivustolla mieluummin siihen jääkiekkoon. Eiköhän Seiskallakin oo joku oma keskustelupalsta tai Suomi24 tms. jossa voi yleisesti lätistä ihmisistä kaikenlaista, jos kokee sen tarpeelliseksi. En siis tällä nyt moralisoi ketään, vaan enemmänkin muistuttelen myös itselleni, että pelaajat ovat julkkiksia, joille soisi jotain yksityisyyttä myös.