Jesseltä tänään ihan hyvä matsi. Näyttää viihtyvän Espoon kaukalossa.
Tämän illan perusteella seuraava huilaaja on ehdottamasti Kristian Kudroc, ja Jesse pysyy kokoonpanossa.
Tuon oman panokseni ketjuun komppaamalla Hespeleriä. Jesseltä hyvä peli tänään ja liike vaikutti ylivertaiselta etenkin pelin loppuhetkillä Bluesin pelaajiin verrattuna.
Parannusta edellisiin peleihin huimasti vrt. Mielonen. Yhtenä pelinä hyvä suoritus mutta pari ottelua alle ennenkuin itse pystyn hyväksi sanomaan.
Jesseltä kysyttiin jälkipeleissä että mitä palautetta Rocky antoi eilisen KalPaottelun jälkeen. Vastaus kuului "en mä nyt muista". Muutenkin olen vähän huolissani tuosta pelaajien ulosannista PR-tilaisuuksissa vaikkakin ollaan jossakin kuppilassa. On siellä kuppilassa sponsoreitakin. Henkisen koulutuksen lisäksi voisi antaa kenties vähän PR-luentoakin.
No kunhan peli kulkee niin se paikkaa kyllä tämmöset. Kunhan kitisen kun elämä on niin helppoa ettei muuta keksi.
Ehkä Jyrkkiö ei tosiaan muistanut Rautakallion palautetta?? Tämä on ollut herran ongelma, ei oikein opetus tartu.
Ei tainnut olla Rockyn palaute kovin ruusuista kun ei viittinyt siitä avautua. En tiä mistä on Rocky paasannut, ihan mukiin menevä peli Jesseltä oli.
Olen sanonut tästä Ruususelle, mielestäni ensimmäinen juttu olisi pukeutuminen ja käyttäytyminen. Olen nähnyt Winstonissa kun ainakin Jyrkkiö ja Huhtala ovat istuneet tentattavana pipo päässä ja toppatakki niskassa. Eikö seuralla ole esim. pikkutakkia jonka jokainen pukisi näihin tilaisuuksiin päälle?
Toisaalta nämä jälkipelit ovat arki - iltoina melkoista pakkopullaa niin tunnelman kuin osanotonkin puolesta joten tuntuu varmaan vähän absurdilta vaatia pelaajia laittamaan parempaa päälle. Eilen paikalla oli ehkä kymmenen ihmistä, taannoisen Saipa - matsin jälkeen taisi olla 4. Silloin Mika Niemi vieläpä unohti tulla paikalle mikä kertonee kaiken oleellisen tapahtuman kiinnostavuudesta...
Toisaalta nämä jälkipelit ovat arki - iltoina melkoista pakkopullaa niin tunnelman kuin osanotonkin puolesta joten tuntuu varmaan vähän absurdilta vaatia pelaajia laittamaan parempaa päälle.
Jesseltä kysyttiin jälkipeleissä että mitä palautetta Rocky antoi eilisen KalPaottelun jälkeen. Vastaus kuului "en mä nyt muista".
Kyse on opituista tavoista, sen pikkutakin laittaminen esim. farkkujen ja villapaidan kanssa ei mielestäni ole hurja vaatimus. On hieno seurata pohjois-amerikalaisten nuorten pelaajien esiintymistä median edessä, he tietävät sen olevan osan tulevaa ammattia. Näin se pitäisi olla Ässienkin pelaajien kohdalla, asioita opetellaan. Ne neljä fania ansaitsevat yhtä suuren kunnioituksen kuin täysi Winston, he maksavat pelaajien palkan.
Mielestäni olisi saatu jättää kysymättä. Mielestäni hyvä lähtökohta näissä on sellainen, ettei aseteta vastaajaa ikävään tilanteeseen.
Mielestäni olisi saatu jättää kysymättä. Mielestäni hyvä lähtökohta näissä on sellainen, ettei aseteta vastaajaa ikävään tilanteeseen.
Hmm, eipä toisaalta tuohon nyt olisi tarvinnut sanantarkasti kertoa mitä puhuttiin. Ok vastaus olisi ollut että "palautetta parista erän lopun tilanteesta / Juteltiin vielä miten kiekko tulisi purkaa omasta päästä"
-> tuollaiset vastaukset olisivat saaneet haastattelijan varmasti riittävän tyytyväiseksi, eikä kukaan olisi saanut vetää herneitä nenään sovittujen asioiden lörpöttelystä julkisuuteen. Kaikki on kyllä kiinni siitä miten tuohon tilaisuuteen asennoituu ja valmistautuu.
Hmm, eipä toisaalta tuohon nyt olisi tarvinnut sanantarkasti kertoa mitä puhuttiin.
Ei tainnut olla Rockyn palaute kovin ruusuista kun ei viittinyt siitä avautua. En tiä mistä on Rocky paasannut, ihan mukiin menevä peli Jesseltä oli.
...Eilenhän JJ:n kohdalla kentällä ei tapahtunut oikeastaan mitään. Ei isompia virheitä mutta ei toisaalta näkynyt sitä kiekollista osaamistakaan. Vielä kun JJ ei tunnetusti paljoa taklaa niin mitkä ovat pojan tämän hetken avut Ässille? Ehkä Rocky painotti pelin jälkeen lisäämään pelirohkeutta ja sitä että sillä peliajalla pitäisi jotain tehdäkin eikä vain pyöriä muiden mukana virheitä varoen...
Jyrkkiö, kuten sinäkin, unohtaa tämän peruspelaamisen tärkeyden ja hakee liiaksi "pyttykerho" temppuja kentällä ja väittäisin, että juuri tästä Rautakallio antoi palautetta.