Jesperi Kotkaniemi – porilainen suurlupaus

  • 449 825
  • 2 021

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Totta on, mutta itsellä oli odotukset korkeammalla, mutta nyt nähdään millainen joukkue Ässät on vajaalla miehistöllä.
Joo, vallan sormet syyhyää!
Kiitos siitä että annoit trollille "kasvot", ei näitä juttuja nyt tosissaan varmaan ole kirjoiteltu, moneen viikkoon.

Kiitos Jesperille että kävit, lyhyeksi on jääneet ne hetket kun fanit pääsee nauttimaan miehestä parhaimmillaan, aina viedään liian aikaisin pois. Mutta ei mahda mitään, jos sitten NHL-lakkojen tai uran lopulla palailet takaisin, sylkyämpärin paikka on aina vapaa.
 

Jore12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joo, vallan sormet syyhyää!
Kiitos siitä että annoit trollille "kasvot", ei näitä juttuja nyt tosissaan varmaan ole kirjoiteltu, moneen viikkoon.

Kiitos Jesperille että kävit, lyhyeksi on jääneet ne hetket kun fanit pääsee nauttimaan miehestä parhaimmillaan, aina viedään liian aikaisin pois. Mutta ei mahda mitään, jos sitten NHL-lakkojen tai uran lopulla palailet takaisin, sylkyämpärin paikka on aina vapaa.

Mielestäni jokaisella on oikeus odottaa NHL tulevalta huippupelaajalta paljon sm-liigassa. Lisäksi "satsattiin" paljon rahaa ja hyöty siitä oli vain 0.9 piste keskiarvo. En sano sitä, että Jepu olisi "sylkykuppi" ei vain täyttänyt minun odotuksiani. Ei vakuuttanut, kun muutamassa ottelussa. Toivottavasti muut olette tyytyväisiä Jepun otteluihin Ässissä. Minä en ole todellakaan. Enkä tarkota ,että vain Jepussa olisi vikaa ollut vaan koko joukkueen ilmeessä tuolla aikajaksolla. Viime viikon pelit oli ihan ok koko joukkueelta ja Jepulta.
 
Viimeksi muokattu:

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kerro nyt jore12 kuinka paljon Jesperi Kotkaniemi maksoi Ässille. Sano summa kun sen varmasti tiedät.

Lisäksi kannattaa edelleen katsoa Sami Kapasen analyysi Jesperin pelistä ja tilanteesta. En ala sitä tänne referoimaan, mutta saat siitä varmasti paljon irti.

Lopulta Kotkaniemen tehotkaan eivät jääneet pettymykseksi kun ymmärtää edes auttavasti hänen tilannettaan.
 

Jore12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kerro nyt jore12 kuinka paljon Jesperi Kotkaniemi maksoi Ässille. Sano summa kun sen varmasti tiedät.

Lisäksi kannattaa edelleen katsoa Sami Kapasen analyysi Jesperin pelistä ja tilanteesta. En ala sitä tänne referoimaan, mutta saat siitä varmasti paljon irti.

Lopulta Kotkaniemen tehotkaan eivät jääneet pettymykseksi kun ymmärtää edes auttavasti hänen tilannettaan.

Kyllä minä sen kuuntelin ja katsoin. ÄSSILLE oli Jesperi ilmanen, kun sponsorit maksoi sen 30-40kiloa 10 pelistä. Samalla taisi olla historian arvokkain pelaaja vakuutuksineen!

Jep, eikä tulla näkemäänkään se on varma.
 
Viimeksi muokattu:

Offensiveside

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, La Vecchia Signora
Mielestäni jokaisella on oikeus odottaa NHL tulevalta huippupelaajalta paljon sm-liigassa. Lisäksi "satsattiin" paljon rahaa ja hyöty siitä oli vain 1.0 keskiarvo. En sano sitä, että Jepu olisi "sylkykuppi" ei vain täyttänyt minun odotuksiani. Ei vakuuttanut, kun muutamassa ottelussa. Toivottavasti muut olette tyytyväisiä Jepun otteluihin Ässissä. Minä en ole todellakaan. Enkä tarkota ,että vain Jepussa olisi vikaa ollut vaan koko joukkueen ilmeessä tuolla aikajaksolla. Viime viikon pelit oli ihan ok koko joukkueelta ja Jepulta.
Jännä ajattelutapa mut oikeus sinulla siihen on. Itse näen asiat niin että me ollaan aika täysin kasvattajaliiga tosin ihan hyvä tasoinen sellainen, ja jos joku Kotkaniemen statuksella haluaa pitää pelituntumaa yllä kotona ( niinkuin media asian käänsi) niin ei yhdelläkään seuralla ole tässä sarjassa varaa sanoa ei.
Ja kuitenkin edelleenkin liigassa taso niin hyvä että ei Kotkaniemi tänne messiaana tule ja joka pelissä lyö pöytään 1+3 tehoja oli NHL tähti tai ei, jos hypoteettisesti olisi loppukauden jatkanut niin tahti varmasti parantunut ja samalla Ruotsalaisten ja Laschien taas hiipunut normaalien kuolevaisten mutta hyvien sellaisten tasolle.
Ihan hyvin poika pelasi mitä lätkän suurkuluttajana seurasin kun osaan katsoa pelejä ja pelaajia ilman värilaseja ja siitä vahva mielipide tuohon että varmasti olisi parantanut vielä tuosta mitä nyt esitti. Tulipa tekstiä aiheesta joka ei kovin lähellä omaa sydäntä mut oikke bal terveissi naaburist..
 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllä minä sen kuuntelin ja katsoin. ÄSSILLE oli Jesperi ilmanen, kun sponsorit maksoi sen 30-40kiloa 8 pelistä. Samalla taisi olla historian arvokkain pelaaja vakuutuksineen!

Jep, eikä tulla näkemäänkään se on varma.
Oli siis ilmainen, mutta historian arvokkain. Mitä lie tarkoittaa...
Ja edelleen jauhat vakuutuksista. Katsoitko myös sen Kotkaniemen pressin jossa Kerttula teki selkoa vakuutuksista?
(Kannattaisi myös se vaiva nähdä että laittaa yksinkertaiset faktat kuntoon, kuten ottelumäärät.)
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
En tiedä oliko Jepulla joku ottelukohtainen palkkio mutta odotuksissa oli varmaan, että pelaa ainakin vielä viikonlopun pelit. Ehkä siitä joku tonni jäi rahaa käyttämättä, jos pitää alkaa palauttelemaan sponsseille tai sitten hyväksyvät että raha jää Ässille
 

Jore12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oli siis ilmainen, mutta historian arvokkain. Mitä lie tarkoittaa...
Ja edelleen jauhat vakuutuksista. Katsoitko myös sen Kotkaniemen pressin jossa Kerttula teki selkoa vakuutuksista?
(Kannattaisi myös se vaiva nähdä että laittaa yksinkertaiset faktat kuntoon, kuten ottelumäärät.)

Niin miten sen nyt ottaa onko ilmanen vai ei?
Kyllä perus vakuutukset tehtiin ja Ässät pyysi sponsoreilta x summan rahaa. Sen mistä olen kuullut tuon summan niin pidän lähdettä aika luotettavana, harvoin huteja sieltä suunnilta tullut tai skeidaa. Sekoitin ajatuksissani pisteet ja pelit. Pahoittelut...
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Niin miten sen nyt ottaa onko ilmanen vai ei?
Kyllä perus vakuutukset tehtiin ja Ässät pyysi sponsoreilta x summan rahaa. Sen mistä olen kuullut tuon summan niin pidän lähdettä aika luotettavana, harvoin huteja sieltä suunnilta tullut tai skeidaa. Sekoitin ajatuksissani pisteet ja pelit. Pahoittelut...

Itse kuullut myös useammasta suunnasta että se kokonaisukustannus Ässille oli Jepusta sen +30k€.

Itse olin ensin skeptinen tuohon hintaan, mutta pakko kait se oli uskoa kun sitä useammasta lähteestä kerrottiin.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Jos nyt sanotaan että Kotkaniemi maksoi 30k euroa ja pelasi 10 peliä, niin samalla hinnoittelulla koko 60 ottelun runkosarjan mittaiselle sopimukselle tulisi hintaa 180k euroa. Olenko mä tippunut jotenkin lopullisesti kehityksen kärryiltä kun ei tuo hinta niin järin uskomattomalta kuullosta. Mut nää on toki myös näitä.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Voipi olla ettei Änäri alakaan alkuperäisten suunnitelmien mukaan tammikuussa. Pelaajayhdistys ei lämpene työehtosopimuksen uudelleen avaamiselle ja palkkojen pudottamiselle (lisää jo ennestää sovittujen leikkausten päälle).
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos nyt sanotaan että Kotkaniemi maksoi 30k euroa ja pelasi 10 peliä, niin samalla hinnoittelulla koko 60 ottelun runkosarjan mittaiselle sopimukselle tulisi hintaa 180k euroa. Olenko mä tippunut jotenkin lopullisesti kehityksen kärryiltä kun ei tuo hinta niin järin uskomattomalta kuullosta. Mut nää on toki myös näitä.
Kyl tohon hintaan ois pitäny Ässille saada ainaki keskimäärin 2 pistettä/matsi
 

Jore12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos nyt sanotaan että Kotkaniemi maksoi 30k euroa ja pelasi 10 peliä, niin samalla hinnoittelulla koko 60 ottelun runkosarjan mittaiselle sopimukselle tulisi hintaa 180k euroa. Olenko mä tippunut jotenkin lopullisesti kehityksen kärryiltä kun ei tuo hinta niin järin uskomattomalta kuullosta. Mut nää on toki myös näitä.

Kyllä tuo hinta aika kova on korona aikana. Uskallan väittää kirkkain silmin, että harva pelaaja sellaista rahaa tällä kaudella nostaa ja "hyvätkin" nimet ei tuollaista ansiota tule saamaan. Mut eipä tällä enään väliä ole, makso mitä maksoi. Eteenpäin!
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
En voi uskoa silmiäni. Täällä jotkut ovat ilmeisesti ihan tosissaan sitä mieltä, että Kotkaniemi olisi pitänyt jättää ottamatta joukkueeseen. Olen kyllä kuullut typeryyttä aiemminkin, mutta että Kotkaniemelle potkut ja että Mika Partanen olisi ollut parempi hankinta? Ei helvetti, jääkiekkoaiheinen sivusto ja noin typeriä mielipiteitä... :D No, sananvapaus ja silleen, joten se sallittakoon myös yksinkertaisemmille, vaikkeivat he varmasti tiedä mitä tekevät :) Olisin kuvitellut että korkeintaan joku heikko raumalaistrolli voisi ladella tällaisia juttuja:

Liigan surkein lainapelaaja siitä ei pääse yli eikä ympäri. Ässien yhteistyö kumppanit heitti rahat roskiin ja se on fakta!
Voi luoja... :D

Kiitokset täältä Jesperille, että kävit! Oli upeaa nähdä sinut vielä kerran pyhässä Patapaidassa! Onnea Amerikan valloitukseen, jään odottamaan josko vielä joskus vuosien päästä pelaisit Porissa Ässien väreissä.
 

Jore12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En voi uskoa silmiäni. Täällä jotkut ovat ilmeisesti ihan tosissaan sitä mieltä, että Kotkaniemi olisi pitänyt jättää ottamatta joukkueeseen. Olen kyllä kuullut typeryyttä aiemminkin, mutta että Kotkaniemelle potkut ja että Mika Partanen olisi ollut parempi hankinta? Ei helvetti, jääkiekkoaiheinen sivusto ja noin typeriä mielipiteitä... :D No, sananvapaus ja silleen, joten se sallittakoon myös yksinkertaisemmille, vaikkeivat he varmasti tiedä mitä tekevät :) Olisin kuvitellut että korkeintaan joku heikko raumalaistrolli voisi ladella tällaisia juttuja:


Voi luoja... :D

Kiitokset täältä Jesperille, että kävit! Oli upeaa nähdä sinut vielä kerran pyhässä Patapaidassa! Onnea Amerikan valloitukseen, jään odottamaan josko vielä joskus vuosien päästä pelaisit Porissa Ässien väreissä.


En mistään potkuista ole puhunut... Enkä siitä, että Mika Partanen olisi ollut "parempi" hankinta, mutta mielestäni edelleen Kotka ei onnistunut odotetulla tavalla, kun viimeisissä pelaamissaan peleissä. Monta pistettä Kotkaniemi auttoi Ässille?

Edelleen sillä rahalla olisi "voinut" saada parempaa ja pidemmässä juoksussa enemmän iloa. Nyt meni rahat ja saatiin huimat 0.9 pistettä Kotkan aikana peleistä. Jossittelu on turhaa, mutta varsinkin tällä kanavalla on kovia jossittelijoita niin tuon vain oman mielipiteeni asiasta. Olen katsonut pelejä ihan tarpeeksi elämäni aikana ja koen, että mulla on myös varaa kommentoida asiaa omasta näkökulmasta.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Edelleen sillä rahalla olisi "voinut" saada parempaa ja pidemmässä juoksussa enemmän iloa.

Kertaus on opintojen äiti. Sitä rahaa ei ollut eikä olisi tullut ilman Kotkaa. Sponssit ovat muutenkin koronan takia tiukoilla ja Kotka tai Armia olisivat olleet ainoita sellaisia, joihin ylimääräistä olisi saatu kerättyä. Sakkeenkaan ei keräyskierrosta ole järjestetty.
 

Jore12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kertaus on opintojen äiti. Sitä rahaa ei ollut eikä olisi tullut ilman Kotkaa. Sponssit ovat muutenkin koronan takia tiukoilla ja Kotka tai Armia olisivat olleet ainoita sellaisia, joihin ylimääräistä olisi saatu kerättyä. Sakkeenkaan ei keräyskierrosta ole järjestetty.

Kyllä tiedän, mutta täällä "jossitellaan" niin paljon niin miksi en itse voisi harrastaa samaa? Olisi tai ei tullut rahaa sponsseilta... Se on vaan fakta, että korona aikana oltaisiin todennäköisesti saatu paljon parempaa koko kaudeksi "jos" Ässät olisi rahat saanut...
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Olisin tosiaan halunnut nähdä kiekkoväen reaktion, jos Ässien johto olisi ilmoittanut etteivät halua ottaa Kotkaniemeä joukkueeseen, kun kuultiin että hän oli tarjolla. Ehkäpä Jorellakin olisi mennyt murot väärään kurkkuun? :)
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
En mistään potkuista ole puhunut... Enkä siitä, että Mika Partanen olisi ollut "parempi" hankinta, mutta mielestäni edelleen Kotka ei onnistunut odotetulla tavalla, kun viimeisissä pelaamissaan peleissä. Monta pistettä Kotkaniemi auttoi Ässille?

Edelleen sillä rahalla olisi "voinut" saada parempaa ja pidemmässä juoksussa enemmän iloa. Nyt meni rahat ja saatiin huimat 0.9 pistettä Kotkan aikana peleistä. Jossittelu on turhaa, mutta varsinkin tällä kanavalla on kovia jossittelijoita niin tuon vain oman mielipiteeni asiasta. Olen katsonut pelejä ihan tarpeeksi elämäni aikana ja koen, että mulla on myös varaa kommentoida asiaa omasta näkökulmasta.

Siinä mielessä jossittelu turhaa, että 20 v. oma kasvatti ja Montrealin vakiosentteri on vähän sellanen tarjous josta ei voi kieltäytyä. Eikä nyt pitänytkään.

Ymmärrän toki mitä haet takaa. Aikaa ottanut sopeutuminen, vaiheessa oleva joukkue ja heti kärkeen tullut Tiivolan loukki johti tilanteeseen, että visiitistään jäi varmasti vähän vähempi käteen mitä toivottiin. Että mitä jos olisi sijotettu rahat johonkin koko kauden Porissa viettäneeseen ammattilaiseen.

Mutta kuten todettua, ei tällasen ohi nyt vaan mennä. Ja loppupäästä alko tulemaan jo tulostakin, yksilönä ja joukkueena. Tätä visiittiä vois ajatella sellasena siltana sen yli kun tärkeitä hyökkääjiä sivussa. Liekö loppupään Kotkaniemen tasosta hyökkääjää saatu edes sitoutettua koko kaudeksi tässä ja nyt.

Silti, ihan perusteltua Ässiltä, ettei näitä Kotkaniemen tapaisia lyhyitä lainoja edes harkittu muille kun omille kasvateille. Tai siis, ensisijaisesti ja vahvasti heille. Siinä on edes joku logiikkansa. Mutta se on nyt ollutta ja mennyttä.
 

Jore12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Siinä mielessä jossittelu turhaa, että 20 v. oma kasvatti ja Montrealin vakiosentteri on vähän sellanen tarjous josta ei voi kieltäytyä. Eikä nyt pitänytkään.

Ymmärrän toki mitä haet takaa. Aikaa ottanut sopeutuminen, vaiheessa oleva joukkue ja heti kärkeen tullut Tiivolan loukki johti tilanteeseen, että visiitistään jäi varmasti vähän vähempi käteen mitä toivottiin. Että mitä jos olisi sijotettu rahat johonkin koko kauden Porissa viettäneeseen ammattilaiseen.

Mutta kuten todettua, ei tällasen ohi nyt vaan mennä. Ja loppupäästä alko tulemaan jo tulostakin, yksilönä ja joukkueena. Tätä visiittiä vois ajatella sellasena siltana sen yli kun tärkeitä hyökkääjiä sivussa. Liekö loppupään Kotkaniemen tasosta hyökkääjää saatu edes sitoutettua koko kaudeksi tässä ja nyt.

Silti, ihan perusteltua Ässiltä, ettei näitä Kotkaniemen tapaisia lyhyitä lainoja edes harkittu muille kun omille kasvateille. Tai siis, ensisijaisesti ja vahvasti heille. Siinä on edes joku logiikkansa. Mutta se on nyt ollutta ja mennyttä.

Itse olen lainoja vastaan valitettavasti...

Ymmärrän myös hyvin tuon ettei vaan voinu päästää ohi tätä tarjousta. Kaikki me tiedettiin ettei pata ollut kumminkaan joukkue ja yhteisiä kokemuksia ei juuri pelaajilla ollut. Sekoittiko Kotkaniemi joidenkin peliä vai ottaako pelaajat tän voimavarana? Aina näissä on riskit ja seuraavana näemme miten nämä vaikuttaa joukkueen tekemiseen. Odotan ainakin itse tiivistyykö joukkuepeli!
 

Esteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️
Oli hienoa nähdä Jesperi Kotkaniemen vielä kerran pelaavan Ässille.

Voi vain yrittää kuvitella, miten suuren tyhjän aukon hänen lähtönsä jättää pukukoppiin. Nuori mies, joka raahaa koko joukkuetta reppuselässä... Korvaamaton.

Iso kiitos kaikille toteuttamiseen osallistuneille.
 

Herra Perkele

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Aika vaikea pitää Jesperin kustannusta Ässille mitenkään merkittävän suurena.
Jos 30k€ pitää paikkaansa, niin yksittäiselle pelille tuli hintaa 3k€ ja siten koko 60 pelin kaudelle 180k€.
Tuo ei edes korona-aikana ole mikään tähtitieteellinen summa NHL-tasoisesta pelaajasta.
Varsinkin kun huomioidaan, että iso osa tuosta summasta meni vakuutusten maksuun, ei pelaajan palkkioihin.

Tähän päälle sitten tosiaan faktana että rahat tuli sponsseilta sekä iso kasa positiivista hypeä saatiin samaan rahaan.
Toki muutama peli oli Jepun todelliseen tasoon nähden heikkoja, mutta kyllähän se taso sieltä sitten löytyi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös