Leppänen on raumalainen. Ei kauheasti kiinnosta mitä hän kirjoittaa, kun tietää että mitään positiivista ei sieltä suunnasta ikinä tule.Leppänen ei ruusuja Kotkaniemelle anna.
Leppänen on raumalainen. Ei kauheasti kiinnosta mitä hän kirjoittaa, kun tietää että mitään positiivista ei sieltä suunnasta ikinä tule.Leppänen ei ruusuja Kotkaniemelle anna.
Leppänen on raumalainen. Ei kauheasti kiinnosta mitä hän kirjoittaa, kun tietää että mitään positiivista ei sieltä suunnasta ikinä tule.
Eli automaattisesti jos on 20v ja NHL status niin tekee kentällä mitä huvittaa? Ei ole asenteen vika jos ei ole tuuri osunut kohdalleen. Lisäksi Armia-Drouin on omasta mielestä parempi laituripari kuin Meyer-Wännström mutta jos olet eri mieltä niin se sopii minulle. Ja vaikka Kotka olisi eilen tehnyt 4 pinnaa niin mitä sitten? 0 pistettä siitä olisi joukkue saanut edelleen.Jos tuntuu sunnuntaikävelyltä, niin luulisi silloin NHL-staran tekevän kentällä mitä huvittaa. Jos asenne on perseestä, niin silloin on turha roikkua mukana.
Tottakai on. Ja itse edelleen sitä mieltä, että Jepun paikka on laidassa mutta en usko hänen siinä pelaavan koska Montreal ei näin halua. Ei Mäkisiä kärkiketjuihin paitsi ehkä suomisarjassa.Mielestäni osasyy Kotkaniemen ”vaisuun” peliin on laitureilla. Vännström ja Meyer tuntuvat olevan jatkuvasti väärässä paikassa ja odottelevan että sentteri hoitaa. Kokeilisin muutamaan peliin vähän nälkäisempiä kavereita tuohon Jepun kaveriksi. Kivelä esimerkiksi voisi olla sellainen pelaaja, joka voisi sopia tuohon oikealle ja jos Lindstenin saikku jatkuu niin ehkä Atte Mäkinen toiseen laitaan.
No niin, nyt Atte Mäkinen Kotkaniemen laituriksi niin molemmat löytävät tehonsa ja toisensa. Hyvä ajatus oikeastaan, käyttämätöntä potentiaalia.Mielestäni osasyy Kotkaniemen ”vaisuun” peliin on laitureilla. Vännström ja Meyer tuntuvat olevan jatkuvasti väärässä paikassa ja odottelevan että sentteri hoitaa. Kokeilisin muutamaan peliin vähän nälkäisempiä kavereita tuohon Jepun kaveriksi. Kivelä esimerkiksi voisi olla sellainen pelaaja, joka voisi sopia tuohon oikealle ja jos Lindstenin saikku jatkuu niin ehkä Atte Mäkinen toiseen laitaan.
Eli automaattisesti jos on 20v ja NHL status niin tekee kentällä mitä huvittaa? Ei ole asenteen vika jos ei ole tuuri osunut kohdalleen.
No siinähän sitten pitäisi se henkilökohtainen voima, taito ja pelisilmä päästä esiin, jos sitä on. Seisovaa puolustusta vasten on helppo lähteä liikkeelle hyökkäämään. Loppu on tuota mitä kuvailin. Jospa Jepu kuitenkin vaatii rinnalleen oikeita pelimiehiä, jotta loistaa myös itse. Itse hän ei pystykkään luomaan vieruskavereista parempia. Eli toisin sanoen ei olekaan se ylikylän jätkä, mistä täällä unelmoitiin. Voi olla, että onkin ja lukko on siellä henkisellä puolella.Ja siihen päälle 15x2min Tirrosen imuroinnit niin ihan pelkästään Kotkan piikkiin en lähtisi kuraa kaatamaan pelkän lehtijutun perusteella. Ja täysin oikeassa Jepu siinä on. Täällä seisotaan träpissä suurin osa pelistä ja mailahäirintä on aivan karmeeta vs NHL.
Varmaan siten, että kun pelaat Wännströmin ja Meyerin kanssa joudut tekemään kaiken itse ja kun pelaat Armian ja Drouinin kanssa ei tarvi.Enkä ymmärrä tuota sun loppuakaan, kun vertaile tuota kaksikkoa johonkin. En tiedä mihin ja miten se liittyy tähän.
Varmaan siten, että kun pelaat Wännströmin ja Meyerin kanssa joudut tekemään kaiken itse ja kun pelaat Armian ja Drouinin kanssa ei tarvi.
Mistä se juttu löytyy missä Kotkaniemi haukkuu Liigan?Leppänen ei ruusuja Kotkaniemelle anna.
Kommentti: Jesperi Kotkaniemi haukkui SM-liigan – olisiko kannattanut jättää patapaita pukematta?
NHL-hyökkääjä Jesperi Kotkaniemestä odotettiin profiilipelaajaa Porin Ässiin, mutta kausi on ollut iso pettymys. Kaiken lisäksi lahjakas ykköskierroksen varaus haukkui SM-liigan pelin lyttyyn. MTV Urheilun Marko Leppänen kertoo mielipiteensä siitä, kannattiko Kotkaniemen ylipäätään tulla...www.mtvuutiset.fi
Jos nyt totta puhutaan, niin näkeehän sen sillä kuuluisalla perssilmälläkin, että Jepu on ollut tähän astisilla esityksillä floppi ja se kuuluisa asenne on ollut vähän niin ja näin!
Muute, loukkaantuko Söderstömmi samoihin aikoihin?Kotkaniemen tulo suurella mediakohulla käytännössä tuhosi Ässien hyvällä orastavalla mallilla olleen pelaamisen. Tai peli oli sinällään vielä palikkojen hakemista kohdilleen, mitä se on yhä, mutta voittoja kuitenkin kairattiin hyvän asenteen myötä. Joukkueen henkinen vireys, kemiat ja hierarkia on kuin veteen piirretty viiva.
Muute, loukkaantuko Söderstömmi samoihin aikoihin?
Loukkaantui. Tämä oli se kevyt sysäys kohti alamäkeä. Onhan sillä iso henkinen vaikutus kun ykkösmaalivahti loukkaantuu.Muute, loukkaantuko Söderstömmi samoihin aikoihin?
Ässillä on 2 hyvän tason maalivahtia.
Aitto on kyl vähän parantanut, mutta varsinkin ekoissa peleissä oli tosi heikko... Mutta Söderströmmi oli aika huikea ja paikoin kannatteli joukkuetta.Ässillä on 2 hyvän tason maalivahtia.
Eikös Canadiens lauo joka paikasta? Vähän sellaista run n gun peliä? Näin ainakin niissä mitä itse olen katsonut.Olen nähnyt Jesperiltä Canadiensin paidassa todella hyvää kiekkoa monta kertaa nopeatempoisemmassa liigassa, taidosta ei homma ole kiinni vaan pääkopasta kypärän sisällä. Täällä olisi kuitenkin mentävä sen pelikirjan mukaan mitä Selin haluaa pelattavan.