Vielä vähän asiaa Tim Stapletonista, kerran usealle muullekin Gallagher hankintana tuo Timin mieleen. Timpan ura meni Jokereissa suunnilleen näin: Stapleton aloitti Jokereissa sentterinä ja loppukesästä kasattiin nallipyssyketju Andersson-Stapleton-Koivisto, mikä taisi onnistua ihan ok harkkapeleissä. Näin jälkikäteen on helppoa todeta, ettei ole mikään ihme, ettei tosta ketjusta liigapeleissä ollut mihinkään. Mä olisin varmaan luopunut ekana Timpasta syksyn jälkeen, mutta Timistähän kasvoi nopeasti pelaaja! Pudotuspeleissä meidän todellinen syömähammas sitten oli Virta-Wilm-Stapleton, helkkarin hyvä playoff-ketju ja joka jätkä 10 pelin jälkeen piste per peli -tahdissa! Sitä mä en muista, pelasiko Timppa tossa ketjussa jo joulun jälkeen vai miten menikään. Seuraavana syksynä muodostettiin sitten 2000-luvun ekan vuosikymmenen paras Jokeriketju Leino-Santala-Stapleton.
Timpan kehityskaari oli Jokereissa niin uskomattoman nousujohteinen vaatimattoman alun jälkeen, että kyllä Gallagher saa olla melkoinen jamppa toistaakseen saman! Mutta ei siinä, itsekin oon positiivisin mielin tämän haun suhteen ja toivottavasti kundi osoittautuu pelimieheksi. Keklun hankintoja varmaan jokainen seuraa mielenkiinnolla ja siksi olisikin mukava lukea Keklun mietteitä näistä hankinnoista.