Stadin valot
Jäsen
Ihan mielenkiinnosta vain, niin haluaisin ehdottomilta Jeren paluun vastustajilta kommentteja ja arvioita Jeren peliesityksistä viime kaudelta Bluesissa. Unohtakaa miehen nimi, historia ja kaikki muu sälä, ja arvioikaa vain siis esityksiä kaukalossa.
Niinkuin aiemmin jo mainitsin taitojensa puolesta Jere mahtuisi jengiin, siitä ei kahta sanaa. Edelleen kyse on huippupuolustajasta kotoisessa liigassamme. Ymmärrän ihmisi jotka haluavat Jeren joukkueeseen. Hän olisi selkeä vahvistus joukkueelle. HIFK ei kuitenkaan ole tilanteessa missä Jere olisi pakko ottaa joukkueeseen, puolustus on nykyiselläänkin vahva.
Kyse ei ole Jeren kohdalla taidoissa. Jere Karalahti pyllisti liian monta kertaa HIFK:n suuntaan. Teoilla on seurauksensa ja mielestäni Jeren tapauksessa seurauksen pitää olla se, ettei herra enää ikinä pue HIFK:n paitaa yllensä. Minä katson joukkueessa mielummin narri Somervuorta kuin tuhlaajapoika Karalahtea. Osa faneista on valmiita antamaan anteeksi, osa ei.
Kaikesta tästä huolimatta HIFK on minulle tärkeämpi kuin yksikään joukkueen pelaaha. Jos Jere ensi kaudella vetää punaisen paidan päällensä minä hurraan hänelle.