Pelillisesti Jere on ollut aika juuri sitä mitä siltä odotinkin. Kysehän ei missään vaiheessa ole tosiaankaan ollut siitä, etteikö Jeren pelitaidot olisi riittävät Jokereihin ja liigaan. Kyllä tota siirtoa tuli aika paljon sulateltua ja oon edelleenkin sitä mieltä et parempi, kun olisi mennyt pelaamaan muualle, vaikkakin se pelillinen panos olisi sillon Jokereilta pois. Nyt Jere kuitenkin on Jokereissa ja kyllä mä sen itse hyväksyn. On myös kauden aikana otteillaan poistanut turhat epäilyt siitä, että olisi vain keräämässä hyvää tiliä Jokereista, vaan asenne ja pelin taso on ollut todellakin kunnossa. Lähes säännöstään Jokereitten parhaita pelaajia joka pelissä ja pakiston liideri, siitä tuskin kenelläkään on hirveesti vastaansanomista. Positiivista myös että päässyt nyt vihdoinkin ykkösylivoimaan ja on parantanut sitä rauhallisuudellaan ja kiekkovarmuudellaan selkeästi, vaikkei ylivoiman tehot vieläkään päätä huimaa.
Noita nisti, kamalahti, rikollinen yms naurettavuuksia en kyllä jaksa ymmärtää yhtään tuli ne sit Jokerifanien tai muiden joukkueiden fanien suusta. Historia on mikä on, eikä siihen pysty vaikuttamaan. Se, mihin voi vaikuttaa, on nykyhetki ja tulevaisuus ja siinä Jere on skarpannut hatunnoston arvoisesti. Arvostusta siitä! Ihan samalla tavalla en jaksa ymmärtää ja hyväksyä mitään SBA rättipää ja terroristihuutelua, kuten myöskään ryssittelyä esimerkiksi Liivikkiä kohtaan. Sama koskee niin faneja, pelaajia, valmennusta, kuin seurajohtoa riippumatta seurasta. Naurettavaa ja ala-arvoista touhua, joka kertoo kirjoittajasta enemmän kuin muut tekstit yhteensä. Ja ettei tästä nyt joku toisen joukkueen fani vedä herneitä nenään kuinka mä nyt vaan puolustan pääosin Jokereitten pelaajia, niin myös Väänäsen ryssittely Liivikille oli todella halpa temppu, jota en arvosta yhtään. Toivottavasti vastaavaa ei tapahdu uudestaan ainakaan Jokeripelaajien tai fanien toimesta.