Nyt kun siirrosta on jo kulunut jonkun aikaa niin asiaa on helpompi käsitellä ilman värilaseja. Sillon kun Jeren soppari julkastiin niin olin erittäin pettynyt sillä pidin Jereä edelleen HIFK:n miehenä ja siksi kyseinen episodi tuotti omalla kohdalla melko sekavia ja vastenmielisiä fiiliksiä. Nykypäivänä seurauskollisuus on kuoleva käsite jota ilmenee vain harvojen pelaajien kohdalla joten näitä puolin ja toisin kirpaisevia tapauksia tullaan takuulla näkemään jatkossakin.
Hienoa on lukea että Jere on onnistunut hyvin ja on joidenkin mielestä ollut teidän kivikovan pakiston parhaimmistoa. Tän lisäksi on viellä yhdyttävä siihen että on helvetin hienoa nähä että äijä skulaa viellä tän ikäsenä, tolla tasolla ja vielä huumeriippuvuudesta toipuneena. Kunhan ei duunaa mitään ratkasevaa byyriä meijän verkkoon niin oon ihan ilonen äijän puolesta!
Hienoa on lukea että Jere on onnistunut hyvin ja on joidenkin mielestä ollut teidän kivikovan pakiston parhaimmistoa. Tän lisäksi on viellä yhdyttävä siihen että on helvetin hienoa nähä että äijä skulaa viellä tän ikäsenä, tolla tasolla ja vielä huumeriippuvuudesta toipuneena. Kunhan ei duunaa mitään ratkasevaa byyriä meijän verkkoon niin oon ihan ilonen äijän puolesta!