Kovimman OG Jeesuksen sanoin: "Kuka heittää ensimmäisen kiven?". Itse olen ainakin tehnyt/sanonut kaikennäköistä paskaa vuosien saatossa, jotka tälläkin hetkellä hävettää. Miksi siis tuomita Jere jostain vanhasta teosta. Me suomalaiset muutenkin vedämme alkoholia humalahakuisesti ja käsittääkseni Jere ei ole pulloonkaan koskenut. Kun ihminen taistelee elämästään ja saa uuden mahdollisuuden ja todistetusti on parantanut tapansa, miksi jauhaa samaa asiaa? Kuka meistä oikeasti haluaa tulla tuomituksi yhä uudestaan ja uudestaan samoista vanhoista virheistä. Ei häntä tarvitse rakastaa, mutta antakaa hänelle mahdollisuus. Jos vastaa huutoon ja maksaa hintaa joka ottelussa, olen tyytyväinen. Jos on floppi niin me tiedämme keneen katseet kääntyy (HH).
Itse toivon myös, ettei yksi ainoa pelaaja särje EP:n uraauurtavaa fanikulttuuria, mutta jos yksi ainoa pelaaja saa koko EP:n polvilleen, on taustalla varmaan myös jotain muuta. Yksi pelaaja ei voi olla suurempi kuin koko joukkue ja mitä narrilogo edustaa.
Hieman OT:nä, ehkäpä uudet tulevat omistajat (jotka ovat alusta asti olleet jokereiden kannattajia), arvostavatkin enemmän meidän perinteitä vs HH, joka käsittääkseni suuttui tuimasti kun ei saanut ifk:ta ostettua ja näitä "kalavelkoja" maksetaan vielä. Romanovien (ihan sama miten kirjoitetaan) historia kuulostaa kuitenkin enemmän itä-helsinkiläiseltä kuin joku suomenruotsalaisen historia. Kaverit on päässeet painimaan kunnolla ja heidän nuoruudessaan Jokerit oli se päähänpotkittu pikkuveli, josta sitten kasvoi suuri aikuinen. Jos mulla olisi rahaa enemmän kuin Jumalalla, myös minä hommaisin Jokerit omaksi aarteekseni ja vaalisin vanhoja hyviä perinteitä ja tekisin kaikkeni, että joukkue olisi vastisuudessakin se suurin ja kaunein.