Nyt taidat nähdä asian vain toivomallasi tavalla.
Kyllä me Karalahden hyväksyneet olemme täällä saaneet kuulla ettemme ole oikeita faneja emmekä ymmärrä jääkiekosta mitään.
Tää nyt on ihan uskomatonta tuubaa. Kävin tätä ketjua lävitse aika pitkälle ja vastaan ei tullut ensimmäistäkään kuvailemaasi viestiä. Ketju on kylläkin täynnä ylifanien viestejä, jotka hyväksyvät Jeren ja kertovat miten me emme ole tervetulleita hallille, jos emme hyväksy Jereä.
Itse olen kannattanut Jokereita vuodesta -83 ja ensimmäisen kerran tuntuu, että motivaatio hallilla joukkueelle tuen antamiseksi on aika 0. Kyllä, meinaan edelleen käydä otteluissa, mutta motivaatio on aika vähissä suurempiin kannustus toimenpiteisiin.
Ei se elämä tähän lopu. Aika ilman Jereä tulee ennemmin tai myöhemmin. Mikäli onni käy, aika ilman Harkimoakin tulee joskus.
Jeren poistumista odotellessa voi käydä katsomassa junnumatseja, missä voi edelleen kannustaa joukkuetta tunteella ilman vitutusta.
Entistä oksettavammaksi koko hommasta tekee joukkueen sisältä tihkunut info jonka mukaan joukkueen pelaajat ja valmennus eivät todellakaan huutaneet Jereä tiimiin. Paskapuheet Kekäläisen hankinnasta voi jättää omaan arvoonsa. Tämä oli yksinpurjehtijan yksin tehty perseennäyttö kannattajille.
Arvostan Hjalliksen rohkeutta tehdä isoja päätöksiä. Mutta ei niitä kannata silloin tehdä, kun on etukäteen tiedossa, että homma tulee kusemaan ja tärkeintä kohderyhmää laitetaan kuivana kakkoseen. Kyllä, kannattajat ovat se tärkein kohderyhmä. Mikäli jotkut vielä muistaa miten kävi aikoinaan Areenalla, kun fanikatsomoa koitettiin purkaa, niin ei ne aition business tyypit jaksa matseissa käydä, mikäli tunnelmaa ei ole.
Aktiivit ovat tehneet päädyn ja joukkueen yhtenäisyyden eteen ihan käsittämätön määrä duunia ja eilen se kaikki vedettiin pöntöstä alas.
Enään ei kannata vittuuntua, kun naapurit haukkuvat muoviseuraksi. Aika helvetin oikeassahan he ovat. Sitä me nyt ollaan ja en usko, että muukalaislegioonalla kauhean pitkälle päästään. Tällä menetelmällä ollaan yritetty ennenkin.
Mun puolesta Jere fanit saavat hyväksyä Jeren joukkueeseen. Teillä on oikeus mielipiteeseen. Toivoisin, että tekin ymmärtäisitte, että osa jengistä ei siedä, kun omaa rakasta "raiskataan" ja perinteita ei kunnioiteta.