Jere Karalahti, IFK ikoni!

  • 985 945
  • 3 929
Tila
Viestiketju on suljettu.

Kermit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
Viestin lähetti finnishninja
Olen katsonut, mutta tilastot alkavan niinkin myöhään kuin 91-92.

Jere on IFK:n kasvatti Branderin kiekkokoulusta saakka. Hän on Suomessa pelatessaan edustanut vain HIFK:ta ja muistaakseni Pietarinkadun Oilersia. Jere aloitti jääkiekon seitsemän vuotiaana ja edustusjoukkueessa 18-vuotiaana vuonna 1993.

EDIT: Jääkiekon aloittamisikä korjattu.
 
Viimeksi muokattu:

karalahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
pelityyli

Viestin lähetti Jude
Jere on IFK:n kasvatti Branderin kiekkokoulusta saakka. Hän on Suomessa pelatessaan edustanut vain HIFK:ta ja muistaakseni Pietarinkadun Oilersia. Jere aloitti jääkiekon seitsemän vuotiaana ja edustusjoukkueessa 18-vuotiaana vuonna 1993.

EDIT: Jääkiekon aloittamisikä korjattu.

Ja oli muuten junnusta asti aivan älytön taklaaja.

Ennen kuin kyseistä herraa alettiin hehkuttamaan seusin joissakin peleissä erityisellä mielenkiinnolla herran edesottamuksia. Silloin hyvinkin siloposkinen vaalea ja kiltin näköinen kaveri ajeli hirveällä raivolla... oi niitä aikoja!
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti jake
Tuota paitaa voi tilata http://www.hifk.fi sivulta, sieltä kauppa ja t-paidat.
Taitaa muuten löytyä kallein Jere-paita meikäjäppisen päältä! Paitaa maksoi nuuskahuulien maahan lähetettynä 25 Euroa + 100 kruunua pankkisiirtomaksuja.
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Tänään Jeren nimipäivänä 26. kesäkuuta

26. kesäkuuta eli Jeren nimipäivän tulisi olla yleinen ja pakollinen liputuspäivä koko Suomessa !
Hyvää Kesää !
 

karalahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Re: Tänään Jeren nimipäivänä 26. kesäkuuta

Viestin lähetti Brewer
26. kesäkuuta eli Jeren nimipäivän tulisi olla yleinen ja pakollinen liputuspäivä koko Suomessa !
Hyvää Kesää !

Älä s--t-n-! Meikäläiseltä meni ohi. Mitä mä nyt teen!
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Mites muuten sellaisen asian kanssa kuin kesätreenit?
Eli joku paremmin asioista perillä oleva voisi kirjoittaa,että onko joillain pelaajilla omatoimiset treenit kesäkuussa??

Kuulemma Jereä treeneissä ei ole neljään viikkoon näkynyt.
Ja lähteeni EI ole naapurin sokea pappi.
Tarkoitus EI ole missään tapauksessa maalata piruja seinille,mutta asia kiinnostaa kuitenkin.
 

redcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SAFC, Denver Broncos, LA Kings, TB Rays
Nou hätä.

Jep, näin todellakin on, sillä...

Painoa on kuulemani mukaan tippunut jo sen verran, että hänen käydessä tyttärensä kanssa neuvolassa, voidaan Jere punnita samalla reissulla.

Jereen liittyen vielä muistutukseksi (aivan kuin sitä ei muka muistaisi:-) ) tälläinen seikka: Huomenna (1.7) on Karalahden IFK-sopimuksen ensimmäinen virallinen voimassaolopäivä, joten "Keep your head up..." -paita sitten tiistaina päälle asian kunniaksi. Niin minä ainakin teen.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Viestin lähetti redcat
Jep, näin todellakin on, sillä...

Painoa on kuulemani mukaan tippunut jo sen verran, että hänen käydessä tyttärensä kanssa neuvolassa, voidaan Jere punnita samalla reissulla.

Jereen liittyen vielä muistutukseksi (aivan kuin sitä ei muka muistaisi:-) ) tälläinen seikka: Huomenna (1.7) on Karalahden IFK-sopimuksen ensimmäinen virallinen voimassaolopäivä, joten "Keep your head up..." -paita sitten tiistaina päälle asian kunniaksi. Niin minä ainakin teen.

Aivan!! "Keep your head up" paidat päälle joka ukko tiistaina.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Nyt on sen verran kova vitutus päällä, että sovitaan nyt ekaks, että Jere aloittaa treenit joukkueen kanssa ja katsellaan sitten minkä numeron Jere saa tai ottaa.
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Karalahdesta sen verran, että heppu on melko selvinpäin vetänyt skitsot päälle iskenyt nyrkkinsä seinään ja kuulemma kuukauden levot edessä. Onko kellään vahvistuksia uutiselle.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Viestin lähetti hull16
Karalahdesta sen verran, että heppu on melko selvinpäin vetänyt skitsot päälle iskenyt nyrkkinsä seinään ja kuulemma kuukauden levot edessä. Onko kellään vahvistuksia uutiselle.

En tiedä mutta minä tein täysin saman vuosi sitten. Nyrkki turposi norsun kokoiseksi ja kuukauteen sillä ei voinut tehdä mitään.

Kai siinä jotain totuuspohjaa on kun uskallat tuollaista kirjoitella.
 

Mcbeast#75

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ifk, Mahtiankat. SympatiatJokereille=).
Vaikka olenkin Jokeri fani niin voin sanoa selattuani tätä keskustelua, että Karalahti on pelaamisensa taidon osoittanut! Esim:vaikka Mm-kisoissa! Minun mielestä on inhottavaa että monet haukkuvat kyseistä pelaajaa! On hyvä että liigaan tulee lisää mielenkiintoisia pelaajia, Karalahti ja Helenius! Lopuksi on mun mielestä hyvä asia että löytyy vielä seurauskollisia pelaajia, jotka palaavat takaisin! Esim: epäonnistuneen Nhl visiitin jälkeen.
Pitäisi olla enemmän vielä tällaisia pelaajia!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä olen (kerrankin) narrin kanssa täsmälleen samaa mieltä.

Minä toivon, että NHL-lakon (-työsulun, toim. huom.) ajaksi Teemu palaa SM-liigaan, ja nimenomaan narreihin. Teemu on nimittäin siinä määrin narri-ikoni, että taitaa Jari olla ainoa, joka on vastaava.

Jerellä on sellainen punainen sydän, jollaisen toivoisin muillakin IFK:sta Änäriin lähtevillä olevan. Nykyisin vanha slogan 'En gång IFK, alltid IFK' pätee vain meidän jääräpäisten fanien osalta.

-nimim. Muijaa voi vaihtaa, mutta joukkuetta ei ikinä
 

Q

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC (kutsuttu kunniajäsen)
Viestin lähetti InSideHockey
En tiedä mutta minä tein täysin saman vuosi sitten. Nyrkki turposi norsun kokoiseksi ja kuukauteen sillä ei voinut tehdä mitään.

Kai siinä jotain totuuspohjaa on kun uskallat tuollaista kirjoitella.

Pitää valitettavasti paikkansa. Jerä ei nähdä harjoitusotteluissa.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti Q
Pitää valitettavasti paikkansa. Jerä ei nähdä harjoitusotteluissa.

Nelosen urheilu-uutiset varmisti juuri tämän. 4-6 viikkoa sivussa vapaa-ajalla sattuneen luokkaantumisen takia.
 

Johnny99

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Todella harmillinen homma, jos pitää paikkansa. Tana sentään. Eipä tule Jere ilmeisesti olemaan täydessä pelikunnossa ihan heti. Muutenkin pelituntuma kateissa ja nyt vielä tämä. Se on syytä olla Benysekin pelimies ja Saarisen parantaa, muuten ei alkukaudella hyvä heilu.
 
Viimeksi muokattu:

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti Johnny99
Eipä tule Jere ilmeisesti olemaan täydessä pelikunnossa ihan heti.
Muutenkin olisi mennyt pitkään, kun tuota pientä ylipainoa näkyy vielä olevan. Ja sitten tämä päälle. Taitaa valitettavasti mennä johonkin joulutaukoon saakka ennenkuin kunto ja pelituntuma ovat taas kohdallaan.
 

McJugi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JanJ
Muutenkin olisi mennyt pitkään, kun tuota pientä ylipainoa näkyy vielä olevan. Ja sitten tämä päälle. Taitaa valitettavasti mennä johonkin joulutaukoon saakka ennenkuin kunto ja pelituntuma ovat taas kohdallaan.

Kunhan käsi on kunnossa kauden avauksessa. Tuskin Jere muutenkaan pystyy muuta esittämään muutamaan kuukauteen kuin taklauksia ja jäähyjä, juuri tuohon painoon viitaten.

Kokoonpano listaa katsellessa ja tälläisiä uutisia kuunnellessa, povaan tulevasta kaudesta samanlaista kuin kahdesta edellisestä: playoffs paikasta väännetään viimeiseen asti, ja tiputaan kun tiputaan. Penan 3 vuoden juniori-projekti saa nolon lopun.

Mutta jos pitää jotain posiitivista hakea, HIFK:lla on vuoden päästä taas hyvä joukkue, kun HIFK saa koota kunnon joukkueen, ei tarvitse junnuja haalia. Haluan Bednar-Caloun ajat takaisin..
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti McJugi
Kokoonpano listaa katsellessa ja tälläisiä uutisia kuunnellessa, povaan tulevasta kaudesta samanlaista kuin kahdesta edellisestä: playoffs paikasta väännetään viimeiseen asti, ja tiputaan kun tiputaan. Penan 3 vuoden juniori-projekti saa nolon lopun.
--------------
Mutta jos pitää jotain posiitivista hakea, HIFK:lla on vuoden päästä taas hyvä joukkue, kun HIFK saa koota kunnon joukkueen, ei tarvitse junnuja haalia. Haluan Bednar-Caloun ajat takaisin..

Noh noh, veli hyvä, älä vielä vaivu epätoivoon. Kauden alkuun on kuitenkin vielä puolitoista kuukautta. Kyllä siinäkin ajassa ehtii rapakon takaa jonkun sentterin kalastaa. Eihän tästä hemmetti tule yhtään mitään jos puolet faneista lähtee tulevaan kauteen häntä jo valmiiksi koipien välissä.

Tätä kakkoskohtaa en oikein käsittänyt, viittaat ilmeisesti tulevaan NHL:en työsulkuun? Eihän se välttämättä vielä mitään hyvää joukkuetta takaa. Ja vaikka takaisikin, kaikilla muillakin tulee olemaan vastaavanlaiset tiimit. Varsinkin naapurilla. Ei siinä mitään, kyllä mäkin kaipaan Jardaa ja Saluunaa.

Itse aiheesta, voi Jere minkä teit!!! Noh, saapahan joku nuorempi peliaikaa. Varakas, Purola, anyone?
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Slovakia vs Kazakstan
  • 1.20
  • 7.50
  • 9.00
Suomi vs Iso-Britannia
  • 1.03
  • 17.00
  • 30.00
Latvia vs Ranska
  • 1.93
  • 4.10
  • 3.20
Tanska vs Kanada
  • 15.00
  • 10.00
  • 1.10
Itävalta vs Sveitsi
  • 15.00
  • 11.00
  • 1.09
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös