kaizu kirjoitti:
Toivottavasti Jeren jatkosopimus julkaistaan tämän sopan päätteeksi. Jos tästä nyt edes mikään soppa tulee.
Aivan varmasti tulee. Tässä maassa kun on roskalehtiä a'la Katso, Seiska jne. joiden paparazzit ovat torstaista lähtien seuranneet Jereä kuin hai laivaa, Jerelle kun ei keitto maistu kotisohvalla. Tuloksia löytyy heti pyhien jälkeen lööpeistä, ei kun vaan lehtiä ostamaan.
Selittäkää mulle kaikki te Jereä puolustavat ihmiset, mitä Jere on tehnyt vuosien aikana päästäkseen sellaiseen asemaan, että häntä eivät joukkueen sisäiset säännöt koske ja että hän saa tehdä ihan mitä itse haluaa? Jeren diilissä tuskin lukee erikoisehtoa, että sun kausi päättyy a) runkosarjaan, b) play offsien avauskierrokselle, c) finaaleihin. Siinä missä Salmelainen & Hauhtonen haastatteluissa ilmoittavat (pyrkivät vaikuttamaan liigan päättäjiin) että pronssiottelu ei kiinnosta, niin Jere on jo samaan aikaan korkannut viskipullon. Siinä missä Salmelainen ja Hauhtonen pelaavat sunnuntaina pronssiottelussa, Karalahti ilmeisesti makaa who knows missä, armoton kankkunen päällä ja kuka tietää vaikka taas käsi olisi paskana. Jos tälläinen luuseri ämmä on jonkun mielestä kova jätkä, niin sääliksi käy. Mulle Salmelainen ja Hauhtonen on kovia jätkiä, ne sentään meni pelaamaan vaikka evvk ja varmaan bisset olisi näillekin äijille pääsiäispyhinä maistunut.
Ja jos joku sanoo, että mielipiteistä ei sovi kiistellä niin selittäkää mulle millä tavalla tämä on mielipidekysymys? Olkoon Jere minkä tason IFK-ikoni tahansa, mutta jumala hän ei ole, ei edes puolia siitä. Kun Jere kuuluu joukkueeseen nimeltä HIFK, hänellä on täysin samanlaiset velvollisuudet hoitaa tehtävänsä alusta loppuun, ilman erivapauksia. Duuni se kiekkkopelaajan pestikin on. Ja kun tähän vielä lisätään se tosiseikka, että Jere on joukkueen kapteeni, niin tästä pitääkin nousta iso haloo. Jokainen joukkueurheilua koskaan harrastanut mies tai nainen tietää, että kapteeni on joukkueessa juuri se joka tekemisellään näyttää esimerkkiä. Jeren olisi pitänyt olla juuri se, joka vitutuksesta huolimatta olisi pitänyt koota jengi yhteen ja tsempata jätkät pronssimatsiin fanien eteen pää pystyssä, kiinnosti tai ei. Veikkaanpa että Oulussa mr. Kukkonen on toiminut juuri näin.
Uudella varoituksella ja päänsilittelyllä Pena tekee itsestään entistä suuremman pellen, mutta toisaalta eipä tätä keissiä Pena päätäkkään. Hallitus näyttää nyt Jerelle ovea, kattokaa vaan. Rajansa kaikella! Pelaa Jere jatkossa HIFK'ssa tai ei, pelit seuraan vanhaan tuttuun tyyliin, ei yhden pelaajan hölmöilyjen takia takkia käännetä. Mutta jos kirjain C koristaa Jeren paitaa vielä tulevaisuudessa, voi olla että käyn korkeintaan kusemassa petoluolan sisäänkäynnin edessä, mutta sisälle en astu.