Viestin lähetti Senior
Mistä toi Sun pohjaton positiivisuus kumpuaa? Kyllähän minä kanssakannattajan huolen ymmärrän, vaikka vielä toukokuuta eletään, mutta olen ollut panevinani merkille, että mitä tahansa IFKsta kirjoitat, on nykysävysi aina umpimusta, kaikille kenkää tai tää on hävitty kausi? Kai Sä nyt kuitenkin ihan oikeasti kannatat IFKta, niinkö sillee tosissaan? Onko siellä alpeilla (jos siellä vielä vaikutat) happikato, joku pöllinyt Sun pinnat vai voimakkaat föönituulet?
Se kumpuaa ihan siitä että olen tässä vuosien varrella seurannut aktiivisesti Hifkin touhuja, ja tietty määrä törttöilyjä on kerääntynyt ämpäriin jossa ei vaan enää laidat riitä.
Hifkin ensi kauden rosteriin liittyvä mustuuteni ei johdu "kaikille kenkää kun eivät osaa" -asenteesta, vaan enemmänkin "ei mahda tuuli kivelle mitään" -asenteesta. Hifkin viime kauden joukkue pullisteli hyviä pelaajia siinä määrin että oli selvää että tästä kaudesta tulee pajatson tyhjetessä floppi. Niitä hyviä pelaajia ei ole tarjolla niin paljon että saataisiin kunnolliset suntit kehiin. En syytä tästä Penaa ollenkaan, mahdoton tehtävä on mahdoton tehtävä, mutta vituttaa se silti.
Sen sijaan mikä ottaa kupoliin kunnolla ja mistä arvostelen "kaikkia" on se että kaikenmaailman asennevammaiset, amatöörit ja huijarit tuntuvat saavan hyppiä ihan miten haluavat, ja Hifk ei tee/voi asialle mitään.
Ja en ole enää haistelemassa föönituulia, vaan haistelen Föönin edesottamuksia ihan tästä läheltä.
Ja voit muuten vaikka kysyä vaikka meidän koiralta että tykkääkö se mun "arvostelusta" kun tämä on tehnyt temppu kakkosen olohuoneen lattialle. Ei varmasti. Mutta kyllä siitäkin huolimatta se on meidän koira josta tykätään.