Viestin lähetti Daespoo
- - -
Jopa tsekit joilla prahan kevät on vielä suhteellisen tuoreena mielessä pelaavat nykyään venäjällä, Jagrkin viiletti iloisesti ison rahatukon kutsumana numero 68 iloisesti muistuttaen tuosta ratkiriemukkaasta venäläisten luokkaretkestä tonavan varrella vajaat 40v sitten.
Viestin lähetti cobol
Itse kysyisin vahvasti HIFK:n vastuun perään. Jos on HIFK Jerelle mahdollisuuksia antanut, niin kyllä HIFK on Karalahdelta paljon saanutkin. On myyty paitaa ja tehty muuta bisnestä ja rakennettu brändiä nimenomaan Jeren varassa. Joten minä kyllä sanoisin, että Karalahti on antanut paljon enemmän kuin ottanut ja siinä mielessä Jere ei ole HIFK:lle mitään velkaa.
Viestin lähetti mixu
Minkä vastuun?
Eikö Hifk ole tarpeeksi tuutinut tätä kaveria jolle ei tunnu mikään riittävän?
Ilman Hifkin huolenpitoa Jere tuskin pelaisi enää missään.
Viestin lähetti cobol
Jere on kaikkea muuta kuin "kaveri, jolle mikään ei riitä." Hän on maailmanluokan puolustaja, joka tarvitsisi isommat ympyrät. Jos HIFK:lla olisi vastuullinen lähtökohta Jeren kanssa, se olisi antanut hänen mennä.
Viestin lähetti cobol
Aika pieneen Jere on HIFK:ssa tyytynyt. Palkka ei ole ihmeellinen tuon tason pelaajalle ja monivuotista sopimustakaan ei näköjään saa puretuksi. Jere on kaikkea muuta kuin "kaveri, jolle mikään ei riitä." Hän on maailmanluokan puolustaja, joka tarvitsisi isommat ympyrät. Jos HIFK:lla olisi vastuullinen lähtökohta Jeren kanssa, se olisi antanut hänen mennä. Mitä helvettiä Jere tekee joukkueessa, jonka muut tähdet ovat Hauhtonen, Hirso ja Vihko? Toki jostain kaivetaan 10 ukkoa ennen syyskuuta, mutta Karalahti ei taidoiltaan kuulu kauden 2005/2006 SM-liigaan.
Toki minä häntä mielelläni katselen. Mutta ymmärrän täysin turhautumisen.
Viestin lähetti tiki10
Ihmeellistä täällä Jatkoajassa on nykyään se, että tiettyjä ihmisiä näyttää kiinnostavan HIFK:n asiat paljon enemmän kuin oman joukkueen asiat. Ainakin naapurissa ja esbossa näyttää olevan näitä hemmoja runsaasti.
Viestin lähetti Ikijokeri
Tämä nyt on taas niin tyypillinen IFK-fanin ajatusmaailma...
En tiedä muiden motiiveista tänne kirjoittamiseen, mutta itse kirjoitan yleensä lähinnä vain, jos aihe käsittelee jollain tavalla Jokereita. IFK ei sinänsä voisi tähän vuodenaikaan vähempää kiinnostaa, varsinkaan kun ei siellä tunnu tapahtuvan mitään.
Viestin lähetti Nuorempi Nelson
Cobolia ei lasketa (eika hänen satujaan).
Viestin lähetti cobol
Mikä siis seuraavista väittämistäni on väärin ja mielellään perusteluiden kanssa:
7. Jere Karalahti olisi ollut valmis lähtemään paremman tienestin ja helpomman treenin Ruotsiin, jos HIFK olisi päästänyt
Täältä ei löydy suoraan sanottuna ketään, joka kumoaa faktana edes yhden kohdan yllä olevista.
Viestin lähetti BigRedFamily
Kun otetaan ainoastaan otsikon aihe, eli Jere, niin tuo väittämä ei pidä paikkaansa. En katso aiheelliseksi kertoa mistä tämä tietoni on peräisin, mutta kysytäänpä nyt sinulta tuon väittämäsi faktat.
Viestin lähetti cobol
Lähteenä on Rindell. Kun noilla suhteillasi kehut, tarkistapa asia vaikka Matikaiselta. Kuinka tosissaan oltiin liikkeellä, sitä en tiedä. Mutta liikkeellä oltiin alustavassa mielessä ainakin. Asia nousi myös julkisuuteen ja sen uutisoi myös muutama tunnettu kiekkoläpyskä Suomessa.
Viestin lähetti BigRedFamily
Totta tuossa on vain se, että Rindell tarjosi Morasta paikkaa, joka muuten ei todellakaan olisi tasollinen ylennys SM-liigaan verrattuna.
Viestin lähetti Snakster
Itse kaipailen edelleen sitä Jeren MM-kisojen aikaan lupailemaa "sanaisen arkun aukaisua." Kovasti luvattiin tulla median eteen puhumaan suu puhtaaksi siitä miksei oltu SM-liigan play-offseissa kunnossa, mutta mitään ei vain kuulu.
Viestin lähetti mixu
Aran ongelmat tiedetään mutta miten voi hyvää palkkaa nauttiva pelaaja olla keväällä ylipainoinen?
En muista vuosikausiin sellaista että maajoukkueen valmentaja olisi kehoittanut pelaajaa laihduttamaan keväällä.
Taisi olla Jarkon Mara viimeksi vastaavassa tilanteessa.
Viestin lähetti JHag
HIFKin kuntovalmennus oli aivan hanurista viime keväänä. Tähtipelaajien annettiin tehdä se itse.
(edit: sana pois)
Viestin lähetti mixu
Pysyisi vaan Hifkissä sillä täällä ei tarvitse keväälläkään harjoitella.
Viestin lähetti Carlos
Hifkissä mikään muu ei ole automaatio kuin palkan tuleminen tilille sopimuksen loppuun asti. Se että tekeekö työntekijä yhtään mitään sen eteen, ja miten sen tekee on täysin toisarvoista. Eipä tule mieleen yhtään toista seuraa jossa moisia fleguilijoita ja asennevammaisia katseltaisiin ja maksetaan palkkaa. No, ehkä Ässät olisi toinen.