Jere Karalahti, IFK ikoni!

  • 987 258
  • 3 929
Tila
Viestiketju on suljettu.

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Carlos kirjoitti:
Edes puusilmäisin "jele on äijä" -fani ei voi väittää etteikö Jereä motivoi selkeästi enemmän maajoukkue kuin HIFK.

Joku puusilmäinen Jere-vihaaja voisi tarkistaa Jeren tilastot sm-liigasta kausilta 97-98 ja 98-99. En jaksa niitä tänne kopioida. Kaudella 05-06 Jere oli syksyllä erittäin hyvässä kunnossa, ennen niitä kahta pahaa loukkaantumista, jotka osaltaan pilasivat loppukauden. Tämänkin voisi HIFK-kannattajien Jere-vihaajat myöntää tosiasiaksi.
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Isaksson kirjoitti:
Päivän IS:stä voi lukea, mitä mieltä oikeasti ovat sekä Matikainen että Moberg Jerestä. Ei jäänyt kyllä mitään epäselvää. Jere pelaa IFK:ssa uransa loppuun täysin riippumatta siitä, minkälaisia katoamistemppuja tekee. Ja kaikki puheet joukkuehengen tuohoamisesta voi lopettaa saman tien, miestä pidetään joukkuehengen luojana numero yksi.

Ei voi kuin ihmetellä sitä ininää ja paskan jauhantaa, mitä tästäkin ketjusta saa lukea. Järjetön määrä omiin mielipiteisiin perustuvia "totuuksia", joilla ei ole mitään tekemistä oikean elämän kanssa.

IS;n juttu oli hyvä! Kyllä se niin vaan on että Jere on HIFK, ja HIFK on Jere! Ihan sama mitä lässyttäjät ja muut jeesustelijat ovat mieltä.

GO Jergus GO!!
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Eiköhän höpinät tuosta Jeren motivaatiosta voi lopettaa; kundi oli aivan mielettömän hyvässä kondiksessa syksyllä ja ainakin suurin osa meistä varmaan muistaa mihin tämä lento tössäsi => Jere lähti maajoukkueen mukaan Venäjälle Rosno-Cupiin antamaan näyttöjä Torinon koneeseen, pelas likimain huikeasti ja kaatua mäjähti oman jalkansa päälle... the rest is history.

HIFK on Jerelle enemmän kuin työpaikka ja Jere on HIFK:lle enemmän kuin yksi pelaajista!!
 

neiti kevät

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,SUOMI,Man Utd,Montreal Canadiens,Brasilia jne
Nyt puhuu Shedden!

Urheilu-Lehden Susanna Luikku haastatteli Doug Sheddeniä.

UUDESTA TYÖNANTAJASTA

- Lähiaikoina varmistuu missä valmennan ensi kaudella. Minulla ei ole tätä uskonnollista vakaumusta, etten voisi siirtyä Hifk:sta Jokereihin. Sehän on verrattavissa katolisen kääntymiseen protestantiksi Pohjois-Irlannissa. Tämä on työtä, josta otan hyödyn irti silloin kun se on mahdollista.
- Se on tullut selväksi, että nämä seurat ovat valmiita menemään aika pitkälle ärsyttääkseen toisiaan.

JERE KARALAHDESTA

- Tiesin Jeren historian, niin NHL:stä kuin Suomesta. hän on loistava pelaaja, karismaattinen ja seurauskollinen...mutta silti hän PETTÄÄ seuransa kerta toisensa jälkeen. Minun on vaikea ymmärtää, miksi se sallitaan?

- Tein Karalahdesta kapteenin MUIDEN IHMETTELYSTÄ HUOLIMATTA(!) siksi, että hän kantaisi vastuunsa.

- Jere voisi olla yksi NHL.n kymmenestä parhaasta puolustajasta. Pelaajalla on vain yksi ura, se on ohi nopeasti. Hänellä on ongelma ja se olisi syytä tunnustaa. Mutta minähän en enää valmenna häntä.

PRONSSIPELISTÄ

- Kokonaisuutena kausi oli hieno, mutta loppu jätti paskan maun. Ketään ei kiinnostanut pronssipeli, ei minuakaan, mutta hommat on hoidettava. Ongelman ydin on, että kopissa on 20 muuta jätkää, jotkaa Karalahti toistuvasti pettää.

ALKUKAUDEN KÄÄNNEKOHTA

- Hävisimme Kuopiossa 3-1 ja napsahdin bussissa täysin. Karjuin muille valmentajille, että minulle on valehdeltu. Joukkue karmea, ei sinnepäinkään kuin luvattiin ja mitä h-vettiä pitäisi tehdä. Sen jälkeen joukkueen henki muuttui täysin...paremmaksi.
_________________________________________________

ps. jutussa selvisi myös ettei pronssipelin poissaolo ollut Jereltä ainoa kauden katoaminen. Jeren oli loukkaantumisensa jälkeen jo kuntoutusvaiheessa ja velvollinen treeneihin, mutta Shedden ei tavoittanut kapteeniaan KAHTEEN VIIKKOON.
 

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Shedden siloittelee siirtymistään naapuriin, ja - kettu kun on - saattaa tuossa lyödä Jereäkin hiukan kovempaa kuin on tarpeen. Josko aikomuksensa sitten on lyödä kiilaa Jeren ja HIFK:n/muun joukkueen väliin jo ensi kautta ajatellen, turhaa on työnsä Mobergin ja Matikaisen viimeisimpien Karalahtea koskevien lausuntojen valossa. Jere pysyy ja pahenee.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli vaan mieleen että mitä tuollainen avautuminen entistä työnantajaansa ja pelaajia kohtaan kertoo avautujasta (Dougista)?

Luulisi aikuisen miehen tietävän ettei siltoja kannata polttaa ikinä, koskaan, missään...
 

S Gagnon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Rangers FC, HJK
Hifk..mitä muuta kirjoitti:
Tuli vaan mieleen että mitä tuollainen avautuminen entistä työnantajaansa ja pelaajia kohtaan kertoo avautujasta (Dougista)?

Luulisi aikuisen miehen tietävän ettei siltoja kannata polttaa ikinä, koskaan, missään...

Sinänsä hassu lause tässä ketjussa. Jos miettii Jereä ja maajoukkuetta.
 

Carlos

Jäsen
neiti kevät kirjoitti:
Urheilu-Lehden Susanna Luikku haastatteli Doug Sheddeniä.

Tämäkin on sitten varmaan neidin turhaa ininää mitä Shedden sanoo Jerestä. Todellisuudessahan Jere on äijä ja niin esimerkillinen henkilö että oksat pois. Minua oksettaa tämä Jeren käsittämätön palvonta, poistunkin samantein "jauhamaan käsittämätöntä paskaa" ja "inisemään" itsekseni, saavat sokeat laumasielut ylistää täällä selkärangatonta rappiojuoppo-idioliaan vaikka loputtomiin.

Kyllä on käsitys HIFK:sta ja siitä mitä sen pitäisi olla kadonnut kauas. Nykyajan käsitys IFK-hengestä on vastuuttomuus, luovuttaminen, häviäminen ja tyhmyys. Calle itkisi jos näkisi mitä on meneillään. Tämä ei ole se IFK minkä hän loi.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hifk..mitä muuta kirjoitti:
Luulisi aikuisen miehen tietävän ettei siltoja kannata polttaa ikinä, koskaan, missään...
Jere voi ryyppää, rellästää ja toheloida minkä ehtii ja se onkin sitten Jere on Jere -fanien mielestä Shedden joka polttaa sillat, kun uskaltaa kertoa sen ääneen. Siis se sama Shedden jota vielä äsken palvottiin. Shedden joka tulee toisesta maasta uskaltaa ottaa asian puheeksi. Aravirrallakin olisi varmasti saman suuntaista kerrottavaa. Hieno homma Sheddeniltä että ottaa asia puheeksi.

Jeren pyllistely omalle joukkueelle jatkuu niin kauan kuin sen annetaan jatkua. Ja Moppe-sedän puheiden perusteella voi päätellä että pelleily jatkuu entiseen malliin. Se joka väittää ettei sellainen vaikuta joukkuehenkeen, ei itse ole todennäköisesti pelannut koskaan missään joukkueessa. Jerenkin törttöilyn voisi hyväksyä jos hän kompensoisi sen Hifkin paidassa kentällä ja olisi se SM-liigan paras pakki josta hänelle maksetaankin.
 

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Metukka kirjoitti:
Jere voi ryyppää, rellästää ja toheloida minkä ehtii

Mutta kun eihän se ole noin. Jere missasi pronssipelin ja Sheddenin mukaan pari viikkoa kuntoutusvaiheessa. Tuosta on pitkä matka siihen, että "Jere (voi) ryyppää, rellästää ja toheloi(da) minkä ehtii". Sitä tuskin katselisivat Moppe ja Penakaan. Minun vaa'assani Jeren plussat ylittävät edelleen miinukset, siinä kaikki.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Clocks kirjoitti:
Shedden siloittelee siirtymistään naapuriin, ja - kettu kun on - saattaa tuossa lyödä Jereäkin hiukan kovempaa kuin on tarpeen. Josko aikomuksensa sitten on lyödä kiilaa Jeren ja HIFK:n/muun joukkueen väliin jo ensi kautta ajatellen, turhaa on työnsä Mobergin ja Matikaisen viimeisimpien Karalahtea koskevien lausuntojen valossa. Jere pysyy ja pahenee.

Tai Shedden valottaa joukkueen ja organisaation todellisen tilan, saman mitä olen itse hokenut kauan. Se näkyy kilometrien päähän pelkästä ulospäin näkyvästä toiminnasta.

Carlos kirjoitti:
Kyllä on käsitys HIFK:sta ja siitä mitä sen pitäisi olla kadonnut kauas. Nykyajan käsitys IFK-hengestä on vastuuttomuus, luovuttaminen, häviäminen ja tyhmyys. Calle itkisi jos näkisi mitä on meneillään. Tämä ei ole se IFK minkä hän loi.

Kohta tulee Isaksson ja koko propagandasiipi kimppuun niin että veitset lentävät. He vaan eivät tajua. Yksittäiset ihmiset ovat muka suurempia kuin koko mahtava ja upea seura.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Clocks kirjoitti:
Mutta kun eihän se ole noin. Jere missasi pronssipelin ja Sheddenin mukaan pari viikkoa kuntoutusvaiheessa. Tuosta on pitkä matka siihen, että "Jere (voi) ryyppää, rellästää ja toheloi(da) minkä ehtii". Sitä tuskin katselisivat Moppe ja Penakaan. Minun vaa'assani Jeren plussat ylittävät edelleen miinukset, siinä kaikki.

Et taida tietää Jeren touhuista mitään tai sitten et halua nähdä niitä. Loukkaantuneen treenattiin jotain muuta kuin kuntoa, eli kasvatettiin massaa. Eikä lihasmassaa kehittävillä metodeilla vaan ihan alkoholilla.
 

Noutaja#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Itä-Helsingin Noutajat
Tuli laivalla juteltua Jeren kanssa ja kun kysyin miten pitkän diilin teit, näytti hän yhden käden sormia. Mikäli oikein ymmärsin, saamme siis nauttia Jerestä niin hyvässä kuin pahassakin vielä pitkän pitkän ajan.
 

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
mtmela kirjoitti:
Et taida tietää Jeren touhuista mitään tai sitten et halua nähdä niitä. Loukkaantuneen treenattiin jotain muuta kuin kuntoa, eli kasvatettiin massaa. Eikä lihasmassaa kehittävillä metodeilla vaan ihan alkoholilla.

Ei, en tiedä. Ja ei, en halua nähdä hänen touhujaan yhtään enempää kuin sinun tai Kristiina Elstelän. Jere Karalahti on pelaaja suosikkijääkiekkojoukkueessani, ja niin kauan kuin ne plussat kaukalossa ylittävät ne miinukset kaukalossa, minä pureksin müsliäni tyytyväisenä. Tämä ei tarkoita sitä, että Jeren kohtalo ihmisenä olisi minulle yhdentekevää, mutta omat asiansa ovat omiaan. Pakko vielä kysyä, vaikka vastaus ei edes kiinnosta: Mitä sinä niistä touhuista tiedät? Oletko niitä etäkärppiä vai lapsuudenkaveri?
 

Carlos

Jäsen
Metukka kirjoitti:
Jere voi ryyppää, rellästää ja toheloida minkä ehtii ja se onkin sitten Jere on Jere -fanien mielestä Shedden joka polttaa sillat, kun uskaltaa kertoa sen ääneen. Siis se sama Shedden jota vielä äsken palvottiin. Shedden joka tulee toisesta maasta uskaltaa ottaa asian puheeksi. Aravirrallakin olisi varmasti saman suuntaista kerrottavaa. Hieno homma Sheddeniltä että ottaa asia puheeksi.

Taitaa olla nämä juu paskoja valmentajia nämä Aravirta ja Shedden, kyllä Jere sentään on äijä. Olisiko ehkä niin että Jere on yksi syy miksi Shedden ei halua enää kustakaan Hifkiin päin? Olisiko niin että hän menee mieluummin joukkueeseen jossa hän saa päättää kuka pelaa ja kuka tekee mitäkin. Olisiko niin että toissakauden "dreamteam" olisi itseasiassa voinut myös voittaa jotain, mutta Jeren takia Ara menetti kasvonsa, jonka jälkeen joukkueelta lähti homma handusta? Kuinka monta ammattivalmentajaa täytyy vielä heittää pihalle jengistä vain siksi että "Jere on (vitun) Jere"?

Ja noista Muuperin ja Penan lausunnoista muuten sen verran että minä en kanna sitten tästä eteenpäin yhtään euroa Hifkin kassaan niin kauan kuin turhake-Jere pelaa siellä. Eikä muuten kukaan perheenjäsenistänikään. Ja tämä pitää, Jere voisi ottaa Penan ja Muuperin kainaloonsa ja hypätä pituutta. Pääradalla. Sitten mietin asiaa ehkä uudestaan.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hifk..mitä muuta kirjoitti:
Tuli vaan mieleen että mitä tuollainen avautuminen entistä työnantajaansa ja pelaajia kohtaan kertoo avautujasta (Dougista)?

Luulisi aikuisen miehen tietävän ettei siltoja kannata polttaa ikinä, koskaan, missään...

Ok. Tämä ketju olikin väärä paikka oheiselle kommentilleni.
Mutta vastauksista kyllä kävi selväksi että luetun ymmärtämisessä on roimasti parantamisen varaa..
Paljon olen ihmisiä rekrytoinut ja tiedän että on kaikin puolin tosi iso moka "mollata" entistä työnantajaa, vaikka olisi ihan oikeasti aihettakin.
Se on aina jonkinlainen testi kun työhönotto haastattelussa kysytään; miksi haluat vaihtaa firmaa yms.
Tämä tästä.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Clocks kirjoitti:
Ei, en tiedä. Ja ei, en halua nähdä hänen touhujaan yhtään enempää kuin sinun tai Kristiina Elstelän. Jere Karalahti on pelaaja suosikkijääkiekkojoukkueessani, ja niin kauan kuin ne plussat kaukalossa ylittävät ne miinukset kaukalossa, minä pureksin müsliäni tyytyväisenä. Tämä ei tarkoita sitä, että Jeren kohtalo ihmisenä olisi minulle yhdentekevää, mutta omat asiansa ovat omiaan. Pakko vielä kysyä, vaikka vastaus ei edes kiinnosta: Mitä sinä niistä touhuista tiedät? Oletko niitä etäkärppiä vai lapsuudenkaveri?

Pakko kysyä, että eikös se vaikuta juurikin jääkiekkoon ja kykyihin kaukalossa jos mies nostaa painoaan loukkaantumisaikana niin ettei liike ja kunto riitä koko loppukaudella tarpeeksi? Asioilla on yleensä syy- ja seuraussuhde.

Olen Etäkärppä mutta veljeskunta baaritiskin toisella puolella on hyvin verkostunut. Aina ovat silmät paikalla. Yksityiskohtiin ei mennä mutta todellisuus on toista miten sinä sen näet. Se mitä teidän propagandasiipi kertoilee ja mikä on totuus, niiden ero voi olla joskus huomattavakin. Riippuen tarkoitusperistä. Esimerkiksi tämän uuden koutsin sopimus, ei ole IFK:n etujen mukaista kertoa onko siinä NHL-pykälä vai ei, ei viime kevään jälkeen. Isaksson on käsikassara täällä joka kertoilee politbyroon asioita heidän haluamallaan tavalla, minä olen taas ulkopuolinen kyynikko, joka kyseenalaistaa asioita. Asioista on hyvä tietää aina kaikki puolet, ei ainoastaan se yksi "virallinen" totuus, joka tulee KGB:n päämajasta.

Ja olen suomalaisen liigakiekon puolella, siinä on paljon kehittämistä, helpoin on aloittaa organisaatiotasolla, se on minun tavoitteeni. Näetkö eroa Brewerin ja Stubbin IFK:n ja nyky-IFK:n välillä? Ja kumpi on lähempänä aitoa?
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Clocks kirjoitti:
Shedden siloittelee siirtymistään naapuriin, ja - kettu kun on - saattaa tuossa lyödä Jereäkin hiukan kovempaa kuin on tarpeen.

QUOTE]

Ja lyökin todella raukkamaisesti ns selkään.En olisi kyllä ikinä siitäkään äijästä uskonut,että pitää perkele vielä sössöttää jotain kauden jälkeenkin.
Hyvin kuului FUCK,FUCK,FUCK vaihtopenkin takaa kauden aikana,mutta nyt itketään Jeren persoonasta jossain urheilulehdessä.Säälittävää DICK.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Le Banner kirjoitti:
Ja lyökin todella raukkamaisesti ns selkään.En olisi kyllä ikinä siitäkään äijästä uskonut,että pitää perkele vielä sössöttää jotain kauden jälkeenkin.
Hyvin kuului FUCK,FUCK,FUCK vaihtopenkin takaa kauden aikana,mutta nyt itketään Jeren persoonasta jossain urheilulehdessä.Säälittävää DICK.

Lyö raukkamaisesti selkään? Eikös tuo ole aika suoraan ja rehellisesti kerrottu mitän on oikeasti on tapahtunut? Mikä on sinusta oikea toimintatapa? Peitellä ja salata kaikki epäkohdat?

Viisas mies käy läpi asiat ja ongelmat, ottaa niistä opikseen ja kehittyy eteenpäin. Sekö on sinusta väärin?
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Le Banner kirjoitti:
Hyvin kuului FUCK,FUCK,FUCK vaihtopenkin takaa kauden aikana,mutta nyt itketään Jeren persoonasta jossain urheilulehdessä.
Koska Shedden on todistettavasti kiroillut, niin hän ei saa arvostella Karalahden tekemisiä tai tekemättä jättämisiä?

Asia selvä.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Le Banner kirjoitti:
Hyvin kuului FUCK,FUCK,FUCK vaihtopenkin takaa kauden aikana,mutta nyt itketään Jeren persoonasta jossain urheilulehdessä.Säälittävää DICK.

Säälittävää on se, että Jere "äijä" Karalahti vinkuu lehdistössä kuinka väärin paha-Erkka häntä on kohdellut kun ei suostunut odottamaan hänen ryyppyreissunsa päättymistä, vaan pudotti kylmästi jengistä. Säälittävää on, että tekee ensin itse virheen ja sitten kitisee jälkeen päin ja antaa Rita Tainolalle lutusia pehmoisi-haastatteluja.

Mitä Sheddeniin tulee, luulisin häntä vituttavan melkoisesti se, että vaikka hän uskoi ja antoi vastuuta Jerelle, tämä ei osoittautunut sen vastuun arvoiseksi.
 

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
mtmela kirjoitti:
Pakko kysyä, että eikös se vaikuta juurikin jääkiekkoon ja kykyihin kaukalossa jos mies nostaa painoaan loukkaantumisaikana niin ettei liike ja kunto riitä koko loppukaudella tarpeeksi? Asioilla on yleensä syy- ja seuraussuhde.

Olen Etäkärppä mutta veljeskunta baaritiskin toisella puolella on hyvin verkostunut. Aina ovat silmät paikalla. Yksityiskohtiin ei mennä mutta todellisuus on toista miten sinä sen näet. Se mitä teidän propagandasiipi kertoilee ja mikä on totuus, niiden ero voi olla joskus huomattavakin. Riippuen tarkoitusperistä. Esimerkiksi tämän uuden koutsin sopimus, ei ole IFK:n etujen mukaista kertoa onko siinä NHL-pykälä vai ei, ei viime kevään jälkeen. Isaksson on käsikassara täällä joka kertoilee politbyroon asioita heidän haluamallaan tavalla, minä olen taas ulkopuolinen kyynikko, joka kyseenalaistaa asioita. Asioista on hyvä tietää aina kaikki puolet, ei ainoastaan se yksi "virallinen" totuus, joka tulee KGB:n päämajasta.

Ja olen suomalaisen liigakiekon puolella, siinä on paljon kehittämistä, helpoin on aloittaa organisaatiotasolla, se on minun tavoitteeni. Näetkö eroa Brewerin ja Stubbin IFK:n ja nyky-IFK:n välillä? Ja kumpi on lähempänä aitoa?

Kiitos asiallisesta vastauksesta.

Tietysti Jeren toimet siviilissä peilautuvat hänen esitykseensä jäällä, se on selvä. Tästäkin huolimatta ne plussat painavat edelleen enemmän kuin miinukset, sen verran taitavasta kiekkoilijasta on kyse. En minäkään hurraa sille, että kovaa palkkaa nauttiva pelaaja ehdoin tahdoin rapauttaa kuntoaan, mutta...no en osaa enää sanoa muuta kuin että vielä se kunto riittää. Toivottavasti jatkossakin.

Isaksson - vaikka ei ketjun aihe olekaan - on kieltämättä systemaattisesti aina puolueen kannalla, mutta hänen kirjoitustensa sisältö/fakta vs. paskanjauhanta -suhde on mielestäni vankkaa tasoa ja saa minusta jatkossakin kiinnostuneen lukijan. Edustamasi näkökohta on toki tasan yhtä arvokas, mutta yhtä hyvin sinäkin voit olla Juha Junno.

Ns. nyky-HIFK on ainoa jonka tunnen, ikää on alta kolmenkymmenen.
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Eikö teillä raukoilla ole muuta tekemistä kuin kirjoitella tänne noita Jere-juttuja, ja siitä miten väärin Jere on tehnyt??!! Jos muu joukkue on antanut Jerelle anteeksi, Jeren perhe ja Pena, niin se varmasti riittää? Paskaako se meille muille enää kuuluu! Annetaanko nyt tämän asian jo olla, vai jauhetaanko koko kesä siitä miten Jere oli jurrissa pronssipelin aikaan? Jeesustelijaa ja moralisoijaa tuntuu tästä maasta nykyään löytyvän ihan riesaksi asti. Jokainen keskittyköön omaan elämäänsä ja tekemisiinsä. Siinä riittänee haastetta ihan riittävästi uskoisin!
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Kyynikko kirjoitti:
Eikö teillä raukoilla ole muuta tekemistä kuin kirjoitella tänne noita Jere-juttuja, ja siitä miten väärin Jere on tehnyt??!!

Muuten asia ei kiinnostaisikaan, mutta niin kauan kuin joku tulee täällä selittämään, että Shedden on säälittävä kritisoidessaan Jereä, saatan ottaa kantaa asiaan.

Nyt tosin riittää tästä aiheesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös