Senior kirjoitti:
- juoruämmä tässä tapauksessa ilmauksena on minusta väärä. Ehkä naiivi olisi oikeampi?
- miten Sinulle voi olla noin raskas paikka se, että Jere dokaa kesken ottelukauden? Ymmärrän toki, että tämä oli kauden vika peli ja Jere oli kapteeni.
- ainakin niille, jotka ovat Jeren uran IFKssä nähneet, pitäisi olla selvää, että Jeren työsuhteeseen liittyy AINA se riski, että mies kulkee joskus omia polkujaan. Minua hämmästyttää, että tämä jaksaa aina hämmästyttää omia kannattajia.
Juuri tuo "ymmärrän toki" -kohta. Jere ei ole koskaan osoittanut "oikeaa" HIFK-rakkautta, josta näyttönä juurikin parhaat pelit maajoukkueessa - ei meillä. Tällä kaudella todella odotin ja toivoin että hän lopultakin kasaa itsensä ja johtaa joukkojaan kunnialla. Näin ei käynyt - samalla kävi ilmi että hänellä ei ole "todella" HIFK-sydäntä, mikä oli karvas pettymys. Se että kaveri vetää lärvit kesken kautta "kuuluu asiaan", ja olen sen valmis hyväksymään, jos vähän katsoisi milloin vetää ne lärvit ja tekee katoamistempun.
Senior kirjoitti:
- seuraava ihan asiallisesti: muistanko väärin, että Sinä olet aikanaan kannattanut jotain muuta liigaseuraa ja vasta sittemmin IFKta?
Voi sviddu sentään, mistähän tämä väite on oikein lähtenyt liikkeelle? Törmään nimittäin siihen koko ajan, ja se EI pidä paikkaansa. Ilmeisesti Kiekkopesässä on ollut joku nimimerkillä Carlos, joka on kannattanut jotain muuta jengiä, mutta se en ollut minä. Siitä asti kun liityin Jatkoaikaan, suosikkijoukkueeni kohdalla on lukenut AINA vain ja ainoastaan "HIFK". Olen toki opiskellut Raumalla ja näin ollen asunut siellä muutaman vuoden, ja "sympatiseeraan" Lukkoa, mutta siltikin olen aina ollut erityisen tarkka siitä että en kannata mitään muuta kuin Hifkiä. Meillä on HIFK ollut suvussa "se" juttu 1900-luvun alusta saakka, en ole saanut edes mahdollisuutta miettiä joskus kannattavani jotain muuta seuraa. Voin sanoa että olen syntynyt lähes kirjaimellisesti I.F.K. -logolla varustettu hopealusikka suussa.
Senior kirjoitti:
- seuraavakin ihan asiallisesti: käytkö Sinä otteluissa? Muistan nimittäin, että asu(i?)t ulkomailla? Tämä kysymys siksi, että taisin joskus taittaa peistä nimimerkin mixu kanssa ja ilmeni, että hän ei edes käy/juurikaan käy matseissa. Te kaksi nimittäin pelmahdatte aina paikalle, kun on negatiivista asiaa.
Kyllä, asuin aikaisemmin Sveitsissä. Silloin omistin Rapperswilin kausikortin, jonka kaikki kotipelit seurasin. Aina Suomessa käydessäni kävin katsomassa kaikki Hifkin kotipelit (-ja jokusen vieraspelin) mitä sattui samaan aikaan. Nyt asun Suomessa, ja käyn edelleen Hifkin peleissä aina kun pystyn. Tosin nykyään perhe rajoittaa hiukan menoja (poika alle vuoden ikäinen), ja matsiin mennään sitten usein koko köörin voimalla. Olisikohan kuluneelta kaudelta runkosarjasta kertynyt 5 kotipeliä + 2 vieraspeliä. En tiedä riittääkö se keskustelemaan täällä.
Senior kirjoitti:
Minä en ole Penan ihannoija minäkään, mutta kyllä minä tiettyä synninpäästöä hänellä annan liittyn Sheddenin munimiseen naapuriin. Minä nimittäin pidän tätä uutta hemmoa NHL-kokemuksineen ja Vuoden NHL-valmenta-titteleineen aika kovana kaappauksena liigaan tuntematta kaverin taustaa muuten yhtään. Siitä kai voimme olla yhtä mieltä?
Voisitko pls. osoittaa minulle kohdan jossa olen kritisoinut Penaa Sheddenin päästämisestä naapuriin? Käsittääkseni mitä olen kirjoittanut Sheddenistä sekä tästä meidän ensi kauden valmentajakuviosta in general, se on ollut lähinnä positiivis/toiveikas -sävytteistä.
Tällä hetkellä en käsittääkseni ole kitisemässä mistään muusta kuin Jerestä, ja sen suhteen en tule muuttamaan kantaani.
Ja edelleen noin yleensä kirjoitain Hifkistä tänne silloin kun tuntuu siltä. Jos on niin paljon kehuttavaa että kirjoituskynnys ylittyy, niin sitten kehun. Jos on annettavana risuja sen verran että kynnys ylittyy, sitten annan niitä. Toisin kuin jotkut mainitsemattomat tyypit, en ole mielestäni perusnegatiivinen tai -positiivinen. Osaan kehua ja haukkua sen mukaan miten asiat näen, en pelkästään toista.