Jere Karalahti, IFK ikoni!

  • 987 258
  • 3 929
Tila
Viestiketju on suljettu.

Carlos

Jäsen
Johannes kirjoitti:
Onko Jere sinusta tosiaan syyllinen siihen, että HIFK putosi HPK:lle ja Jeren poissaolo kaudella 05/06 HIFK:sta olisi ollut takuu vielä Ässienkin kaatumiselle finaaleissa.

En hae syyllistä sillä että tiputtiin Hämeenlinnan videokerholle välierissä, eikä se toisekseen mitään enää autakaan. Pointtini oli se, että jos Jere suhtautuisi työhönsä ja olisi suhtautunut kapteenin rooliinsa sillä vakavuudella kuin niihin kuuluisi suhtautua, uskon että se olisi saanut aikaan sen pienen ylimääräisen rypistyksen koko joukkueessa ja ennenkaikkea hänessä itsessään, joka olisi riittänyt finaalipaikkaan.

Johannes kirjoitti:
Ei tämä pronssipelistä poisjääminen ilman pätevää syytä tee Jerestä voittaja- tai häviäjätyyppiä. Se oli vain inhimillinen harkitsematon teko.

Tässä olemme eri mieltä. Jonkun mielestä pronssipelistä poisjäänti teki Jerestä voittajatyypin, minun mielestäni se teki Jerestä umpiluuserin. Eikä varmasti ollut harkitsematon teko, varinkin jos jo nyt kerrotaan että jatkossakaan Jere ei tule pelaamaan pronssipelejä.

Johannes kirjoitti:
Elämä jatkuu hyvä veli Carlos. Asiat on sovittu jo niissä piireissä, joiden kanssa ne tarvitsee Jeren sopia. Täällä jatkaa enää juoruämmät keskustelua Jeren töppäyksestä, kuulutko jengiin.

Saat tietysti pitää mielipiteesi Jerestä ja varmaan pidätkin.

Kyllä elämä jatkuu, sehän tässä onkin ikävää. Jere saa jatkaa töppäilyään ja Hifkin tuhoamista ihan rauhassa, kaikki taputtelevat taas selkään miten äijä se Jere on, ja homma jatkuu entisellä mallilla. Mikään ei muutu, Hifk ei voita jatkossakaan.

Ehkä olen sitten juoruämmä kun jaksan tätä vatvoa, tai ehkä sitten Jeren temppu oli meikäläiselle henk.koht. sen verran ikävä kokemus, että siksi vatvon asiaa. Niin tai näin, tästä eteenpäin Jere menee meikäläisen asteikolla todella alas, alapuolella on enää pelle viltonen, mutta ei kaukana.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vakio kirjoitti:
Hehheh.. Mies itse kertoi lopettaneensa dokaamisen lauantaiyönä. Ei ollut mies runsaan kahden vuorokauden ryyppäämisen jälkeen pelikunnossa vielä sunnuntaina. Eikä edes siinä kunnossa, että olisi saanut soitettua Erkalle, Dougista ja Penasta puhumattakaan.

Sulle ei oikeen tää aukea. Ei varmasti ollut pelikunnossa, onko joku väittänyt. Sanoin vain, että se ei ollut syy poisjääntiin. Vaan syy oli se, että ei napannut. Ja kun ei napannut saattoi hieman kupittaakin. Joko aukeaa ?
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
lintu kirjoitti:
Tottakai mies menee viihteelle katkeran välierätappion jälkeen kuten teki Hirso, Fagerstedt, Järvinen, Porthen ja varmasti about kaikki muutkin.

Kuten ilmoittivat myös kaikki HPK:n pelaajat kauden lopussa. Siksi varmaan ei Erkka ottanut yhtään jätkää edes leirille. Nehän ilmoitti julkisesti, että nyt juhlitaan pari päivää, hemmetin alkoholistit. Hyvä Erkka, pidit linjasi.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kärpät#18 kirjoitti:
Ei varmastikaan. Mutta paskansi koko joukkueen päälle, kun ei torstai-illan jälkeen ilmoittanut kenellekään olinpaikkaansa, .

Jälleen väärin, puhui mm. Erkan kanssa perjantaina. Oli yhteydessä kotiin joka päivä (siis molempina päivinä) ja taatusti tiesivät pelaajat, ettei Jereä Oulussa näy, kun olivat yhdessä torstai-iltana hurvittelemassa. Lopettakaa nyt jo ihan oikeesti, kun faktat on niin helvetin hakusessa kuin vaan olla saattaa.

Ai niin Penahan on muuten kuulemma laivalla edelleen hmmm. pienessä maistissa, niinkuin nyt toki päätösristeilyllä saa ollakin, mutta on ollut varmaan hauska tilaisuus, kun Pena ja Jere ovat puhuneet asiat halki tuoppien yli Tapulin paikallisessa. Näin meillä.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen oikein, oikein onnellinen, että Jere on meidän mies. Kiitos tästä. Jengissä pitää olla kaveri, joka on pelaanut kokoonpanossa enemmän kuin kolme vuotta.

Jere toimii takuumiehenä IFK-perinteen siirtämisessä nuoremmille polville, ja vetää toivottavasti dunkkuun ikijunnuja, jotka pyllistävät rahatukun voimalla kannattajille. Vuosia on saanut suu vaahdossa jätkiä puolustaa, ja ajatella, että onneksi niillä on ainakin IFK-sydän. Kimille nyrkkiä nivusiin, ja Häbälle saa juottaa ne kastemaljaan jääneet jämät. Häätänä.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Carlos kirjoitti:
En usko että HIFK tulee voittamaan yhtään mitään niin kauan kuin tämä "voittaja" isoine egoineen on pilaamassa joukkuetta.
No väite on onneksi todistettu paskapuheeksi jo aikoja sitten eli Herran vuonna 1998.
 

Stigu

Jäsen
Carlos, sulla on aina ollut vahvat mielipiteet, joten kysymys: Miten suhtaudut esim. Lostedtiin, Häppölään tai Hirsoon, jos (korrrostan sanaa jos) vaihtavat naapurin puolelle? Ovatko he korkeammalla vai matalemmalla Jereä ns. "IFK:n näköinen pelaaja " asteikossa? Entä Shedden? Mihin sijoittuu tässä taulukossa Juudas?

Ja ihmetystä herättää edelleen nin monen ei-IFKlaisen halukkuus tuomita Jere (turku-lappeenranta-hämeenlinna-tampere-akseli on ainakin ollut vahvasti esillä). No ei siinä mitään, pitäkää mielipiteenne, mulle Jere edustaa puuteinensakkin Mister IFKta.
 

Ioota Rhoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Broad Street Bullies
Stigu kirjoitti:
Ja ihmetystä herättää edelleen nin monen ei-IFKlaisen halukkuus tuomita Jere (turku-lappeenranta-hämeenlinna-tampere-akseli on ainakin ollut vahvasti esillä). No ei siinä mitään, pitäkää mielipiteenne, mulle Jere edustaa puuteinensakkin Mister IFKta.

Ja nimenomaan tuomita Jere ihmisenä. Ei riitä, että arvostellaan tekoja vaan mennään henkilökohtaisuuksiin ja heitellään syytöksiä ja olettamuksia joilla ei ole mitään perää.

Jere on HIFK pukukopin pidetyimpiä ihmisiä, eikä hänen jatkaminen HIFKissä pilaa joukkuehenkeä päin vastoin.

Aivan järjettömiä kommentteja ihmisiltä, joita tapahtunut (oikeastaan se mitä ei tapahtnut) ei koske lainkaan.
 

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Isaksson kirjoitti:
Jälleen väärin, puhui mm. Erkan kanssa perjantaina. Oli yhteydessä kotiin joka päivä (siis molempina päivinä) ja taatusti tiesivät pelaajat, ettei Jereä Oulussa näy, kun olivat yhdessä torstai-iltana hurvittelemassa. Lopettakaa nyt jo ihan oikeesti, kun faktat on niin helvetin hakusessa kuin vaan olla saattaa.

Ja sinun faktat on täysin kunnossa? Keneltähän luulet esim. lehdistön saaneen tietonsa, että Karalahti ei ollut joukkueeseen yhteydessä torstain jälkeen?

Noh, aivan sama. Sinun mielestäsi työntekijä voi jättää työnsä tekemättä jos ei vaan kiinnosta.
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kärpät#18 kirjoitti:
Noh, aivan sama. Sinun mielestäsi työntekijä voi jättää työnsä tekemättä jos ei vaan kiinnosta.

Hienoa tämä sinun (ja monien muiden) uskomaton mielenkiinto ja huolestuneisuus IFK-pelaajien työmoraalista
 

Carlos

Jäsen
dana77 kirjoitti:
No väite on onneksi todistettu paskapuheeksi jo aikoja sitten eli Herran vuonna 1998.

Ei ole. Tosta on jo hemmetti soikoon 8 vuotta aikaa. Silloin Jereä vielä näytti kiinnostavan pelaaminen ja harjoittelu vähän eri tavalla, ja toisekseen pakisto oli siinä määrin kova että yksi Jere sinne tänne ei sitä olisi paljon heilautellut.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kärpät#18 kirjoitti:
Ja sinun faktat on täysin kunnossa? Keneltähän luulet esim. lehdistön saaneen tietonsa, että Karalahti ei ollut joukkueeseen yhteydessä torstain jälkeen?

Tässä asiassa kyllä. Ensinnäkin katso edellistä viestiäsi, kirjoitit, ettei ilmoittanut kenellekään olinpaikkaansa. Kerroin muutaman tahon mihin oli ilmoittanut, en maininnut joukkueesta mitään. Listasin Erkan, pelaajia ja kotijoukot.

Lehdistön tieto oli siis oikea, enkä ole sitä edes kiistänyt. Sinä kirjoitit jotain muuta kuin mihin nyt vetoat.
 

Carlos

Jäsen
Stigu kirjoitti:
Carlos, sulla on aina ollut vahvat mielipiteet, joten kysymys: Miten suhtaudut esim. Lostedtiin, Häppölään tai Hirsoon, jos (korrrostan sanaa jos) vaihtavat naapurin puolelle? Ovatko he korkeammalla vai matalemmalla Jereä ns. "IFK:n näköinen pelaaja " asteikossa? Entä Shedden? Mihin sijoittuu tässä taulukossa Juudas?

JOS em. väki siirtyy pellelään:

Lostedt - kaveri pelaa siellä minne vaan sattuu saamaan sopparin. Hifkillä ei ole varsinaista käyttöä kaverille, ilmeisesti totaalisen ylihintainen, ei kirpaise. Ikävä maku suussa olisi tästä siirrosta, mutta no hard feelings.

Häppölä - menisi sinne alimpaan kastiin, tosin edelleen viltosen edelle (tähän tosin vaikuttaa henk.koht. syyt enemmän kuin "oikeat" perusteet) mutta Jeren alapuolelle. Olisi kategoriaa "kiittämätön omahyväinen paska". Mutta uskon että Häppölä pelaa meillä ensi kaudella, joten ei siitä sen enempää.

Hirso - On taatusti saanut Hifkistä paljon enemmän kuin antanut ja ansainnut tähän saakka, samaa tasoa betray-o-meterilla mitattuna Häppölän kanssa.

Shedden menetti arvostukseni tekemällä diilin narreihin kesken kauden (erityisesti koska se tuli julki liian aikaisin) ja ilmeisesti samalla myöskin pilasi Hifkin loppukauden. En sulata millään moista temppua, mutta toisaalta en voi kai olettaa että hän olisi jotenkin seurauskollisuuden perikuva yhden kauden perusteella jossa hänet kutsuttiin geimeihin mukaan periaatteella "tulisitsä sittenki meille ku meijän ykkösvaihtoehto teki oharit?" Enemmän oikeastaan tässä yhteydessä halveksin hjallista ja masaa, jotka eivät selkeästi pysty keksimään/luomaan mitään omaa.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Carlos kirjoitti:
Ei ole. Tosta on jo hemmetti soikoon 8 vuotta aikaa. Silloin Jereä vielä näytti kiinnostavan pelaaminen ja harjoittelu vähän eri tavalla, ja toisekseen pakisto oli siinä määrin kova että yksi Jere sinne tänne ei sitä olisi paljon heilautellut.

Tässä on näytiksi mm-kisojen all stars-kentällinen toukokuun 1998 kisoista. Ei ole Kimmo Timosta, Jani Nikkoa, Jarno Kultasta eikä Kaj Linnaa, mutta joku HIFK-pakki näyttää olleen kunnossa.

World All-Star Teams 1998
(Selected by media)

First Team: G— Tommy Salo, Sweden; D— Frantisek Kucera, Czech Republic and Jere Karalahti, Finland; F— Peter Forsberg, Sweden; Mats Sundin, Sweden; Ville Peltonen, Finland.
 

Carlos

Jäsen
Johannes kirjoitti:
Tässä on näytiksi mm-kisojen all stars-kentällinen toukokuun 1998 kisoista. Ei ole Kimmo Timosta, Jani Nikkoa, Jarno Kultasta eikä Kaj Linnaa, mutta joku HIFK-pakki näyttää olleen kunnossa.

Mikäs ihme tämä nyt on? Eikö juuri siitä ole ollut puhe, että Jereä on aina kiinnostanut pelata maajoukkueessa, ja hänen parhaat suorituksensa on nähty aina vain ja ainoastaan maajoukkueessa.

Tai sanotaan näin, jokainen voisi listata vaikka tähän ketjuun 3 mieleenjäänyttä huippuhetkeä Jeren tempuista maajoukkueesta, ja sitten vastaavat 3 HIFK:sta. Veikkaan että ensimmäiset 3 löytyy helposti, jälkimmäiset 3 taitaa jäädä löytymättä.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Carlos kirjoitti:
Ehkä olen sitten juoruämmä kun jaksan tätä vatvoa, tai ehkä sitten Jeren temppu oli meikäläiselle henk.koht. sen verran ikävä kokemus, että siksi vatvon asiaa. Niin tai näin, tästä eteenpäin Jere menee meikäläisen asteikolla todella alas, alapuolella on enää pelle viltonen, mutta ei kaukana.

- juoruämmä tässä tapauksessa ilmauksena on minusta väärä. Ehkä naiivi olisi oikeampi?
- miten Sinulle voi olla noin raskas paikka se, että Jere dokaa kesken ottelukauden? Ymmärrän toki, että tämä oli kauden vika peli ja Jere oli kapteeni.
- ainakin niille, jotka ovat Jeren uran IFKssä nähneet, pitäisi olla selvää, että Jeren työsuhteeseen liittyy AINA se riski, että mies kulkee joskus omia polkujaan. Minua hämmästyttää, että tämä jaksaa aina hämmästyttää omia kannattajia.
- seuraava ihan asiallisesti: muistanko väärin, että Sinä olet aikanaan kannattanut jotain muuta liigaseuraa ja vasta sittemmin IFKta?
- seuraavakin ihan asiallisesti: käytkö Sinä otteluissa? Muistan nimittäin, että asu(i?)t ulkomailla? Tämä kysymys siksi, että taisin joskus taittaa peistä nimimerkin mixu kanssa ja ilmeni, että hän ei edes käy/juurikaan käy matseissa. Te kaksi nimittäin pelmahdatte aina paikalle, kun on negatiivista asiaa. Minä en ole Penan ihannoija minäkään, mutta kyllä minä tiettyä synninpäästöä hänellä annan liittyn Sheddenin munimiseen naapuriin. Minä nimittäin pidän tätä uutta hemmoa NHL-kokemuksineen ja Vuoden NHL-valmenta-titteleineen aika kovana kaappauksena liigaan tuntematta kaverin taustaa muuten yhtään. Siitä kai voimme olla yhtä mieltä? mixukin saa halutessaan kommentoida. Ja muistetaan otsarypyissämme kuitenkin, että kesä on alkanut ja ulkona paukuttelee kohta 20 astetta rikki. Kesä on in-aikaa.
 

Carlos

Jäsen
Senior kirjoitti:
- juoruämmä tässä tapauksessa ilmauksena on minusta väärä. Ehkä naiivi olisi oikeampi?
- miten Sinulle voi olla noin raskas paikka se, että Jere dokaa kesken ottelukauden? Ymmärrän toki, että tämä oli kauden vika peli ja Jere oli kapteeni.
- ainakin niille, jotka ovat Jeren uran IFKssä nähneet, pitäisi olla selvää, että Jeren työsuhteeseen liittyy AINA se riski, että mies kulkee joskus omia polkujaan. Minua hämmästyttää, että tämä jaksaa aina hämmästyttää omia kannattajia.

Juuri tuo "ymmärrän toki" -kohta. Jere ei ole koskaan osoittanut "oikeaa" HIFK-rakkautta, josta näyttönä juurikin parhaat pelit maajoukkueessa - ei meillä. Tällä kaudella todella odotin ja toivoin että hän lopultakin kasaa itsensä ja johtaa joukkojaan kunnialla. Näin ei käynyt - samalla kävi ilmi että hänellä ei ole "todella" HIFK-sydäntä, mikä oli karvas pettymys. Se että kaveri vetää lärvit kesken kautta "kuuluu asiaan", ja olen sen valmis hyväksymään, jos vähän katsoisi milloin vetää ne lärvit ja tekee katoamistempun.

Senior kirjoitti:
- seuraava ihan asiallisesti: muistanko väärin, että Sinä olet aikanaan kannattanut jotain muuta liigaseuraa ja vasta sittemmin IFKta?

Voi sviddu sentään, mistähän tämä väite on oikein lähtenyt liikkeelle? Törmään nimittäin siihen koko ajan, ja se EI pidä paikkaansa. Ilmeisesti Kiekkopesässä on ollut joku nimimerkillä Carlos, joka on kannattanut jotain muuta jengiä, mutta se en ollut minä. Siitä asti kun liityin Jatkoaikaan, suosikkijoukkueeni kohdalla on lukenut AINA vain ja ainoastaan "HIFK". Olen toki opiskellut Raumalla ja näin ollen asunut siellä muutaman vuoden, ja "sympatiseeraan" Lukkoa, mutta siltikin olen aina ollut erityisen tarkka siitä että en kannata mitään muuta kuin Hifkiä. Meillä on HIFK ollut suvussa "se" juttu 1900-luvun alusta saakka, en ole saanut edes mahdollisuutta miettiä joskus kannattavani jotain muuta seuraa. Voin sanoa että olen syntynyt lähes kirjaimellisesti I.F.K. -logolla varustettu hopealusikka suussa.


Senior kirjoitti:
- seuraavakin ihan asiallisesti: käytkö Sinä otteluissa? Muistan nimittäin, että asu(i?)t ulkomailla? Tämä kysymys siksi, että taisin joskus taittaa peistä nimimerkin mixu kanssa ja ilmeni, että hän ei edes käy/juurikaan käy matseissa. Te kaksi nimittäin pelmahdatte aina paikalle, kun on negatiivista asiaa.

Kyllä, asuin aikaisemmin Sveitsissä. Silloin omistin Rapperswilin kausikortin, jonka kaikki kotipelit seurasin. Aina Suomessa käydessäni kävin katsomassa kaikki Hifkin kotipelit (-ja jokusen vieraspelin) mitä sattui samaan aikaan. Nyt asun Suomessa, ja käyn edelleen Hifkin peleissä aina kun pystyn. Tosin nykyään perhe rajoittaa hiukan menoja (poika alle vuoden ikäinen), ja matsiin mennään sitten usein koko köörin voimalla. Olisikohan kuluneelta kaudelta runkosarjasta kertynyt 5 kotipeliä + 2 vieraspeliä. En tiedä riittääkö se keskustelemaan täällä.

Senior kirjoitti:
Minä en ole Penan ihannoija minäkään, mutta kyllä minä tiettyä synninpäästöä hänellä annan liittyn Sheddenin munimiseen naapuriin. Minä nimittäin pidän tätä uutta hemmoa NHL-kokemuksineen ja Vuoden NHL-valmenta-titteleineen aika kovana kaappauksena liigaan tuntematta kaverin taustaa muuten yhtään. Siitä kai voimme olla yhtä mieltä?

Voisitko pls. osoittaa minulle kohdan jossa olen kritisoinut Penaa Sheddenin päästämisestä naapuriin? Käsittääkseni mitä olen kirjoittanut Sheddenistä sekä tästä meidän ensi kauden valmentajakuviosta in general, se on ollut lähinnä positiivis/toiveikas -sävytteistä.

Tällä hetkellä en käsittääkseni ole kitisemässä mistään muusta kuin Jerestä, ja sen suhteen en tule muuttamaan kantaani.

Ja edelleen noin yleensä kirjoitain Hifkistä tänne silloin kun tuntuu siltä. Jos on niin paljon kehuttavaa että kirjoituskynnys ylittyy, niin sitten kehun. Jos on annettavana risuja sen verran että kynnys ylittyy, sitten annan niitä. Toisin kuin jotkut mainitsemattomat tyypit, en ole mielestäni perusnegatiivinen tai -positiivinen. Osaan kehua ja haukkua sen mukaan miten asiat näen, en pelkästään toista.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Carlos kirjoitti:
Tai sanotaan näin, jokainen voisi listata vaikka tähän ketjuun 3 mieleenjäänyttä huippuhetkeä Jeren tempuista maajoukkueesta, ja sitten vastaavat 3 HIFK:sta. Veikkaan että ensimmäiset 3 löytyy helposti, jälkimmäiset 3 taitaa jäädä löytymättä.
No kolme mieleenpainunutta temppua HIFK:sta olisivat varmaan ylivoima-tykki HPK:ta vastaan, Spruktsin taklaus HPK:ta vastaan ja Karalahden taklaus OP Grönmaniin Saipaa vastaan, josta Salmelainen pääsi laittamaan kiekon tyhjiin. Noista kaikista on saatana soikoon tosin jo yli viikko ja joistain jo kolmisen viikkoa.

Kuka aktiivipelaajista osoittaa on enemmän "oikeaa" HIFK-rakkautta kuin Jere? Jarkko Ruutu taitaa olla Jeren lisäksi ainoita useampia vuosia pelanneita jotka eivät urallaan ole muuta SM-liiga-joukkuetta edustaneet ja he taitavatkin olla ainoat (jos Kalpa-kasvatti Olli Jokista ei lasketa).
 

rico

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
dana77 kirjoitti:
Karalahden taklaus OP Grönmaniin Saipaa vastaan, josta Salmelainen pääsi laittamaan kiekon tyhjiin. Noista kaikista on saatana soikoon tosin jo yli viikko ja joistain jo kolmisen viikkoa.

Kuka aktiivipelaajista osoittaa on enemmän "oikeaa" HIFK-rakkautta kuin Jere? Jarkko Ruutu taitaa olla Jeren lisäksi ainoita useampia vuosia pelanneita jotka eivät urallaan ole muuta SM-liiga-joukkuetta edustaneet ja he taitavatkin olla ainoat (jos Kalpa-kasvatti Olli Jokista ei lasketa).

Olen varmaan tyhmä tai lande, kun on mennyt tuo taklaus ohi, en nimittäin muista ketään Grönmania SaiPasta.

Ehkä otin, ehkä en, mitä väliä sen, kunhan olen NHL:n hylkimä IFK-ikoni! Tsemppiä IFK:lle jatkossa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Ota Rico rennosti vaan. Dana varmaan tarkoittaa OP Grönholmia, jota Jere taklas. Hieno homma, että Pena jatkoi Jeren sopparia. Jere, jos kuka on IFK ikoni.
 

Carlos

Jäsen
dana77 kirjoitti:
No kolme mieleenpainunutta temppua HIFK:sta olisivat varmaan ylivoima-tykki HPK:ta vastaan, Spruktsin taklaus HPK:ta vastaan ja Karalahden taklaus OP Grönmaniin Saipaa vastaan, josta Salmelainen pääsi laittamaan kiekon tyhjiin. Noista kaikista on saatana soikoon tosin jo yli viikko ja joistain jo kolmisen viikkoa.

Muistatko yhtään näistä vielä vuoden päästä? Ymmärrät kyllä tasan mitä tarkoitan. Jos laittaa nämä samalle viivalle esim. vuoden 98 Naganon Kanada-pronssipelin kanssa, kun Karalahti tykitti siniviivalta ilman maskia kiekon Brodeurin selän taakse, tai tämä legendaarinen 3-3 tasoitus Venäjää vastaan 2 sekuntia ennen loppua, ollaan "vähän" eri sarjassa. Edes puusilmäisin "jele on äijä" -fani ei voi väittää etteikö Jereä motivoi selkeästi enemmän maajoukkue kuin HIFK.
 

Buccaneer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tuomo Ruutu, Sean Bergenheim
Carlos kirjoitti:
Muistatko yhtään näistä vielä vuoden päästä? Ymmärrät kyllä tasan mitä tarkoitan. Jos laittaa nämä samalle viivalle esim. vuoden 98 Naganon Kanada-pronssipelin kanssa, kun Karalahti tykitti siniviivalta ilman maskia kiekon Brodeurin selän taakse, tai tämä legendaarinen 3-3 tasoitus Venäjää vastaan 2 sekuntia ennen loppua, ollaan "vähän" eri sarjassa. Edes puusilmäisin "jele on äijä" -fani ei voi väittää etteikö Jereä motivoi selkeästi enemmän maajoukkue kuin HIFK.
No on niissä näköjään sunkin muistikuvissa vuosien takaa vähän hiomista. Karalahti kun ei ollut mukana Naganon olympiajoukkueessa. Tuon ryssiä vastaan -99 Koivun syötöstä tehdyn tasoituksen kyllä minäkin muistan.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Buccaneer kirjoitti:
Tuon ryssiä vastaan -99 Koivun syötöstä tehdyn tasoituksen kyllä minäkin muistan.
Eikös se ollut Helmisen syötöstä? Ei ole juuri tässä käsillä sitä pätkää, mutta Antsan huuto "lauo Helminen lauo! ÖÖÖÖÖÄASDÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!" on hyvin muistissa.

Ja kyllä se minunkin mielestä niin on, että maajoukkueessa on aina paras Jere nähty.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Päivän IS:stä voi lukea, mitä mieltä oikeasti ovat sekä Matikainen että Moberg Jerestä. Ei jäänyt kyllä mitään epäselvää. Jere pelaa IFK:ssa uransa loppuun täysin riippumatta siitä, minkälaisia katoamistemppuja tekee. Ja kaikki puheet joukkuehengen tuohoamisesta voi lopettaa saman tien, miestä pidetään joukkuehengen luojana numero yksi.

Ei voi kuin ihmetellä sitä ininää ja paskan jauhantaa, mitä tästäkin ketjusta saa lukea. Järjetön määrä omiin mielipiteisiin perustuvia "totuuksia", joilla ei ole mitään tekemistä oikean elämän kanssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös