Jere Karalahti – uran jälkeinen aika

  • 869 315
  • 3 398

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
”– Täytin juuri 48 vuotta ja vietin synttäreitä Levillä. Siellä nyrkkeilin, ammuskelin aseella ja näytin keskisormea samaan aikaan kuin olisi pitänyt tehdä vaalityötä.”

ÄIJJJJJJÄ! Ollapa joskus kuin Jergus.
Helposti onnistuu, panet muijia paksuksi etkä ota mitään vastuuta niistä lapsista tai elatusmaksuista. Helppoa kuin mikä. Toki, aika monen mielestä tuommoinen on kusipäisyyttä.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sanat ovat loppuneet jo ajat sitten tämän tyypin kanssa. Mutta tuntuu pysyvän esillä julkisuudessa samoin kuin esim Teemu ja Valavuori. Kaipa nämä sitten kansaamme kiinnostavat.
 

Nick Neim

Jäsen
Sen mä haluan sanoa jätkien puolesta että kiitos seisoitte mun takana ja yhdessä oltais saatu jotain mahtavaa aikaa mutta aika ja into ei riittänyt ja en ois voinut vaikuttaa asioihin koska kadulla tapahtuu mitä tapahtuu tiedätte kyllä ja en kadu hetkeäkään että päätin sanoa jätkille et nyt ette mee äänestämään koska olisko musta tollaseks pukupelleks no ei ois ja frendit tietää sen joten mä haluan vaikuttaa asioihin nii ku mä pystyn omalla tavallani ja jätkät tietää sen koska mä olin justii Levillä ja siellä näytin keskisormea ja keskisormea pitäs näyttää koko järjestelmälle ja noille kaikille pukupelleille ketkä luulee tietävänsä asioista mutta ei tiedä koska kadulla sä näät elämää ja sitä oikeeta elämää ja tiedät miten hommat oikeesti menee ja tästä on hyvä jatkaa samaa työtä mitä tässä on tehty ja tehdä muutoksia niihin asioihin mun omalla tavallani jolla mennään aina VITTU LOPPUUN asti luovuttamatta ja pistetään KAIKKI likoon sen puolesta mistä välittää ja mikä on tärkeetä ja haluan kiittää jätkiä kaikesta tuesta mitä oon saanut ja nyt aletaan tehdä muutoksia asioihin ja oikee työ vasta alkaa joten kääritään hihat ja ruvetaan hommiin

tässä teille pelleille pisteet ja pilkut nii voitte laittaa oikeeseen paikkaan ne

,,,,,,,,,,,,.......... ☝☝☝

VITTU YHTEISTYÖTÄ
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pakko kyllä ihmetellä, että mikä oli Jeren koko pointti lähteä politiikkaan ja asettua eduskuntavaaliehdokkaaksi, mikäli kampanjointi ei napannut alkuunkaan? Siis ymmärrän periaatteessa, ettei Jerellä välttämättä ollut ihan joka päivä aikaa pyöriä turuilla ja toreilla kampanjoimassa, mutta kai nyt joinain päivinä Mösjöö olisi voinut jalkautua Puistolan rautatieaseman tuntumaan flaijereiden ja karkkikorin kera?

Kovasti kaveri puhui lähiöistä, mutta oliko herra kertaakaan tapaamassa paikallisia ihmisiä? Johonkin pubiin Kontulassa ja vaikka Vuosaaressa olisi varmasti ollut tulijoita puhetilaisuuteen. En seuraa Jeren somekanavia, mutta toiko hän edes instagramissa ratkaisujaan näkemiinsä haasteisiin?
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
On se ISO. Iso Mösjöö.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
No niin, hyvä et selvis tämäkin. Olis tullu edustajanpaikka, mutta ei kiinnostanu ja Space Cowboy löi viidakkorummulla liinat kiinni. Tää homma hoidettiin samalla pieteetillä kuin kaikki muukin elämässä tähän asti. Äijjjjä!
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Riman alittamista jo 48 vuotta, Jere Karalahti.
 

Bread Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kookoo ja Hull City
Jergus kertoo taas IG-stooreissa kuinka media taas vääristelee hänen sanomisiaan. Allekirjoittanut repesi ihan huolella IS:n toimittajan "Mutta sain tosi paljon viestejä, että tosi järkevästi Karalahti puhuu".
 

Liitteet

  • Isomösjöö.png
    Isomösjöö.png
    396,7 KB · kertaa luettu: 599
  • Tietäjättietää.png
    Tietäjättietää.png
    467,9 KB · kertaa luettu: 609

Pulle Nah

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palevan Kallo
Jere on piilosavolainen, vaalikampanja oli "alottamista vaille valamis".

Huigee äijjjä kyllä, aina löytyy selitys, miksi ei vain nyt kiinnostanutkaan.
 

Kafka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin ravintolapianistit ja harhaoppiset joogaajat
Onneksi Iso Mösjöö tajusi vetää liinat kiinni ajoissa. Olisi Liike Nyt ollut hetkessä vaalien isoin puolue.

Ja nyt odoteltaisiin hjallitusneuvotteluita.

Haen vuoheni.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
”mun omalla tavallani jolla mennään aina VITTU LOPPUUN asti luovuttamatta”

sanoi hän, joka taas kerran luovutti kesken. Ihan Kummeli-hahmo.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Jeren haastattelua lukiessa tuli mieleen muuan lempääläisen filosofin toteamus: "harmittaa kun jäi väliin, mutta ei harmita onneks".
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Onneksi kertoi ihmiselle Tapulissa, että eivät äänestä vaan hän vetää liinat kiinni. Olisin halunnut nähdä kun tämä käytännössä tapahtui.

Nyt vittu yhteistyötä! - Liike NYT
 

Pulle Nah

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palevan Kallo
Jergus kertoo taas IG-stooreissa kuinka media taas vääristelee hänen sanomisiaan. Allekirjoittanut repesi ihan huolella IS:n toimittajan "Mutta sain tosi paljon viestejä, että tosi järkevästi Karalahti puhuu".
Tekstin oikeinkirjoituksen ja tyylin perusteella Jerelle taitaa vastata "Tapulin lehden toimittaja".
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Erikoinen vaalikampanja, jossa Keravalla asustava heppu markkinoi itseään helsinkiläisen tai oikeastaan stadilaisen lähiön asukkina. Vasemmalla kädellä vedetty "kampanja", jonka menestykseen kukaan ei uskonut, mösjöö ilmeisesti kaikkein vähiten. Jotenkin kummasti Hjallikselle tämä riitti, koska kaikenlainen julkisuus on hänen mielestään hyväksi, vaikka näkeehän sen sokeakin, ettei mösjööllä ole mitään annettavaa politiikassa. Noh, onneksi hänellä on viehättävä morsmaikku, joka seisoo hänen tukenaan.

Linkki vie seiskan sivulle.
 

Dino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Tekstin oikeinkirjoituksen ja tyylin perusteella Jerelle taitaa vastata "Tapulin lehden toimittaja".
Jokin tuossa vähän haiskahtaa... Minun mielestäni "pomot" eivät juurikaan puutu juttujen otsikoihin, vaan se taitaa yleensä olla sen tehtävä, kuka sattuu olemaan deskivuorossa. Deskissä olevat saattaa olla hierarkiassa vähän rivitoimittajaa ylempänä, mutta en kyllä tiedä kutsuuko yksikään toimittaja koskaan esim. toimitussihteeriä "pomoksi" vaikka heillä esimiesasema saattaa ollakin.

No, voihan se olla että IS:lläkin on töissä joku "Tapuli-toimittaja" joka puhuu vittu samaa kieltä Jeren kanssa. Vai mitä häh? Vittu!
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tuo IS:n haastattelu oli ihan huikea.

Olisin kyllä saanut paljon ääniä, jos en olisi kieltänyt jengiä äänestämästä.

Ketkähän ovat ne 10 tapulilaista, jotka Jereä äänestivät? Uskaltavatkohan nämä nyt kävellä Jereä vastaan Tapulin yössä?
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Ketkähän ovat ne 10 tapulilaista, jotka Jereä äänestivät? Uskaltavatkohan nämä nyt kävellä Jereä vastaan Tapulin yössä?

Jere kyllä tietää kenestä on kyse, sen verran on kaverilla Tapulissa tietokanavia. Vähintään joku muilutus sieltä tulee Cannonballin toimesta
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola

No niin. Oishan se saanut Tapulista enemmän ääniä, mutta sanoi ihmisille että älkää äänestäkö. Jonkinlainen poliittinen seppuku siis.
Tekis mieli sanoa ei jumalauta mutta todetaan kuitenkin yhteistyön hengessä ei vittu!
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jere kyllä tietää kenestä on kyse, sen verran on kaverilla Tapulissa tietokanavia. Vähintään joku muilutus sieltä tulee Cannonballin toimesta
Toivottavasti Pörtsi ei ole rangaistavien joukossa. On tuo jotenkin niin hellyttävä stadilaisen kaupunginosa-aktiivin nimi.

Ja jos Jere rankaisee, niin toivottavasti vain isällisesti kusee kintuille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös