Sen mä haluan sanoa jätkien puolesta että kiitos seisoitte mun takana ja yhdessä oltais saatu jotain mahtavaa aikaa mutta aika ja into ei riittänyt ja en ois voinut vaikuttaa asioihin koska kadulla tapahtuu mitä tapahtuu tiedätte kyllä ja en kadu hetkeäkään että päätin sanoa jätkille et nyt ette mee äänestämään koska olisko musta tollaseks pukupelleks no ei ois ja frendit tietää sen joten mä haluan vaikuttaa asioihin nii ku mä pystyn omalla tavallani ja jätkät tietää sen koska mä olin justii Levillä ja siellä näytin keskisormea ja keskisormea pitäs näyttää koko järjestelmälle ja noille kaikille pukupelleille ketkä luulee tietävänsä asioista mutta ei tiedä koska kadulla sä näät elämää ja sitä oikeeta elämää ja tiedät miten hommat oikeesti menee ja tästä on hyvä jatkaa samaa työtä mitä tässä on tehty ja tehdä muutoksia niihin asioihin mun omalla tavallani jolla mennään aina VITTU LOPPUUN asti luovuttamatta ja pistetään KAIKKI likoon sen puolesta mistä välittää ja mikä on tärkeetä ja haluan kiittää jätkiä kaikesta tuesta mitä oon saanut ja nyt aletaan tehdä muutoksia asioihin ja oikee työ vasta alkaa joten kääritään hihat ja ruvetaan hommiin
tässä teille pelleille pisteet ja pilkut nii voitte laittaa oikeeseen paikkaan ne
,,,,,,,,,,,,.......... ☝☝☝
VITTU YHTEISTYÖTÄ