Jere Karalahti – uran jälkeinen aika

  • 868 740
  • 3 398

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Silmiin osunut jokunen Jere Karalahden lfurbwoih vvwödkjjjw udbbwi -puheenvuoro. En ole tähän päivään asti saanut selville mitä hän ajaa, kun tekstiä on mahdotonta lukea. En tiedä edes minkä puolueen listoilla. Oli mikä oli, niin Karalahti ei voi olla kovin positiivinen ehdokas listoille.
Cityn aamussa kerrottiin se, että Jeren tulisi hakea lähinnä neljännelle luokalle eikä eduskuntaan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat

jerekaralahti

@mikkokarna joo asiat tärkeysjärjestykseen ja kotona ja lähipiirissä sen enempää avaamatta ni aika rajuja sairauksia just nyt ja piti tehdä valinta et tuunko sinne puhumaan teidän kanssa ja ku mua oli vähän väärin informoitu et ois isokin tilaisuus ja silleen mut se et me keskenään jutellaan asioista tai se et mä olen auttamassa omaa perhettä tuomalla lisää käsiä ni valitsen aina ton jälkimmäisen vaikka ois varmasti ollut mielenkiintoista jutella asioista mut mä laitan huomenna videot ulos ja vastaan kaikkiin niihin kysymyksiin mitä teille siellä esitettiinkaikkea hyvää ja mahtavaa päivää sulle ja kaikille muillekkin☀️

Jerellä on asiat tärkeysjärjestyksessä!
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
”ku mua oli vähän väärin informoitu et ois isokin tilaisuus ja silleen”

Kuka tunari siellä taas on töpeksinyt! Mitä häh?!
Luuli varmaan kyseessä olevan YLE:n vaalitentti.

Mutta mitäpä luulette ottasko yle ja muut valtamediat aitoa äijjää tykit ladattuna puhumaan asioista suoraan niiku ne on ku ne ei voi tietää mitä jengi läihöissä käy läpi nii ne yrittää hiljentää ku joku kerranki tykittää faktoja pöytään mut sen verran voin sanoo et Iso Mösjöötä ei kukaan valtamedian hiiri tai kukaan muukaan visertäjä pysty hiljentämään koska Jere tietää miten asiat oikeesti tuolla kaduilla on ja mitä se jengi tuolla käy läpi nii siin on isojen puolueiden ja kaikkien muiden päättäjien iha turha tulla pätemään mitään vai mitä vittua itse luulette MITÄ HÄH??????
 
Viimeksi muokattu:

Pulle Nah

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palevan Kallo
”ku mua oli vähän väärin informoitu et ois isokin tilaisuus ja silleen”

Kuka tunari siellä taas on töpeksinyt! Mitä häh?!
Miksiköhän laittoi edes tämän, jos olisi joka tapauksessa tehnyt valinnan jäädä kotiin, koska joku sairasti? Ettei tämä olisi ollut se oikea syy poisjäännille, kun ei päässytkään Ylen vaalitenttiin.

Miutenkin Jeren sanomisista ja asenteesta paistaa se, että "kyllä mä tiiän mut en jaksa kertoo niille jotka ei tiiä enkä myöskään miten ongelmat ratkaistaan koska jos et hiffaa sitä ite nii en mä ala kertoo".

Näin äänestäjänä olisi kuitenkin mukava saada ehdokkaalta vastauksia ja ratkaisuehdotuksia, vaikken Jereä pystykään äänestämään mutta ihan noin yleisellä tasollakin.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Niin, ja tuota politiikan kompleksisuutta ei oikein tunnuta vanhemmallakaan iällä ymmärtävän, mistä johtuu osaltaan mm. populismin nousu. Tuota asiaa pitäisikin minusta enemmän pystyä korostamaan niin nuorille kuin vanhemmillekin, että ei uskottaisi sokeasti näihin politiikan eri laitoja edustavien populistien helppoihin ratkaisuihin. Kun tajuaa, miten monisäikeistä ja monimutkaista politiikka ja yhteiskunta ylipäänsä on, niin ymmärtää että jos joku tarjoaa sen ongelmiin helppoa ratkaisua, niin tämä todennäköisesti valehtelee. Tai vastaavasti ei itsekään ymmärrä miten homma toimii.

Köh, Petteri Orpo, köh.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
”ku mua oli vähän väärin informoitu et ois isokin tilaisuus ja silleen”

Kuka tunari siellä taas on töpeksinyt! Mitä häh?!

Joo ja alkuun siis vaikutti, että sairastelu toisi vain vartin viiveen, mutta lopulta se estikin kokonaan saapumisen paikalle.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joo ja alkuun siis vaikutti, että sairastelu toisi vain vartin viiveen, mutta lopulta se estikin kokonaan saapumisen paikalle.
No eikö me juuri tällaisia henkilöitä kaivata lisää. joilla on todistettua lahjakkuutta päästä esim. poissaolojen ja/tai taksin käyttäjien kärkeen.

Ja jos tulee tarvetta selitellä jollekin menojaan niin aina voi sanoa olleensa raveissa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mulla oli, ostin niihin aikoihin kun palasi Amerikasta. Käytin muutaman kauden ajan ja hain jopa nimmarin siihen, rätti siirtyi siinä vaiheessa kaappiin pölyttymään kun Iso Mösjöö päätti kaudella 05-06 kusta jengin muroihin ja jätti pronssipelin väliin. Sain tuon menneisyyteni häpeätahran myytyä parilla huntilla kaks vuotta sitten.

Näin jälkeenpäin ei voi kuin miettiä että mitäköhän vittua mä ajattelin.
Eikös Iso Mösjöö jättänyt pronssipelin peräti kahdesti väliin? 2004 ja 2006. Taisi olla vielä kapteeni tuossa 2006.
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tosi ikävää jos esim. muksu on ollut sairaana, eihän silloin auta kun jäädä himaan se on selvä.

Joku olis tietty laittanut jo eilen somekanaviinsa pahoittelut että oli estynyt, kun selitys tulee vasta seuraavan vuorokauden puolella niin ollaan pahasti myöhässä. Vinkki Jergugkselle, kannattaisi hommata kampanjapäällikkö joka muistuttaa ja pitää huolta tuollaisista asioista.
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
”ku mua oli vähän väärin informoitu et ois isokin tilaisuus ja silleen”
Ja tällä lauseella kerätään ääniä niiltä unohdetuilta elämän kolhimilta lähiön pieniltä ihmisiltä.

Jeressä on kieltämättä poliitikon ainesta, ensin vaan pitäisi päästä sellaisiin virkoihin joissa voi hengailla vain todellisten voittajien kanssa. Jos kampanja on suunnilteltu "Vatos Logos" hengessä niin olis parempi myös toteuttaa se käytännössä.

Jeren kampanja on tosiaan ollut hieman tuhnu toistaiseksi. Tuossa kun olen mielenkiinnolla seurannut yhden nuoruuden työkaverin kampanjaa niin sanotaanko nätisti että eroa on. Tää mun tuttu painaa putki punaisena pitkin maakuntaa keskustelutilaisuuksissa, väittelyssä, tapahtumissa ja jututtamassa ihmisiä kauppojen pihoissa jne. Kilsoja on kuulemma tullut yli 5000 tähän mennessä. Tuohon päälle vielä somenäkyvyys ja muu markkinointi niin hommaa riittää.

Ei se paikka Arkadianmäellä yleensä irtoa ilman jalkatyötä.
 
Viimeksi muokattu:

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Suurin osa varmaan jostain Hakunilasta ja Myyrmäestä ja muista hurjista vantaalaislähiöistä. Siitä vaan numero muistiin ja vaaliuurnille!
Seuraavissa aluevaaleissa ehdolle? Kerava ja Vantaa kun muodostavat hyvinvointialueen.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Mahtaa olla yksi tämän vuoden suurimmista ja merkittävimmistä livetaltioinneista, kun Jere pääsee vastaamaan kysymyksiin taloudesta, koulutuksesta, terveydenhuollosta sekä turvallisuudesta. Kuinkahan suuri osa kysymyksistä menee hänellä yli hilseen ja kuinka moneen tulee ylipäänsä vastaus?
Toivottavasti hän vastaa kysymyksiin videolla eikä kirjallisena, koska tuo kirjallinen ilmaisutaito näyttää olevan vähän hakusessa hänellä.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tosi ikävää jos esim. muksu on ollut sairaana, eihän silloin auta kun jäädä himaan se on selvä.

Ikävää toki, mutta uskooko joku, että sairas lapsi estäisi Jereä lähtemästä esim. Lappiin muiden äijjien kanssa? Lastenhoitoa varten on muijjjat. Ja jos jotain on äijjjien kanssa sovittu, siitä pidetään kiinni.

Kyllä meistä monet muutkin joutuvat hoitamaan sovitut asiat, vaikka lapsi olisikin sairastunut. Silloin vain luovitaan ja yritetään keksiä joku keino, jotta pääsee irti muutamaksi tunniksi hoitamaan sovitut asiat. Ja jos joku luulee, että Jere on perheensä luotettava turvaverkko, nauran. Ei ole. Kyllä siellä tädit ja mummelit ja kummit ja muut äidin kaverit ovat todennäköisesti niitä, mistä se jeesi löytyy, kun on pakko, ei Jerestä.

Tekosyy. Jereä ei vaan taas huvittanut.
 

DR_J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat, HJK
Saattaa olla, sen muistan että tuo 2006 meni mulla "tunteisiin" kun oli tosiaan kapteeni.
Mitähän IFK:n valmennusjohdossa on tuolloin ajateltu, kun Jerestä tehtiin kapteeni? Kuviteltiinko, että lyömällä C rintaan herrasta kuoriutuisi esiin urheilija tai esimerkki muulle joukkueelle? Yritettiinkö tällä tavalla saada mies ryhdistäytmään, vai oliko Jerellä ihan oikeasti johtajan ominaisuuksia ja kunnioitusta joukkueen sisällä?
 

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Mitähän IFK:n valmennusjohdossa on tuolloin ajateltu, kun Jerestä tehtiin kapteeni? Kuviteltiinko, että lyömällä C rintaan herrasta kuoriutuisi esiin urheilija tai esimerkki muulle joukkueelle? Yritettiinkö tällä tavalla saada mies ryhdistäytmään, vai oliko Jerellä ihan oikeasti johtajan ominaisuuksia ja kunnioitusta joukkueen sisällä?
Juuri näinhän siinä tapahtui, muta sitä ei vissiin kertottu Jerelle. Johtajuuttahan ei voi löytyy, jos ei oo selkärankaa laisinkaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös