Toivottavasti paneeli striimattaisiin suorana
Toivottavasti paneeli striimattaisiin suorana
Ei jumalauta. Viestin vielä kruunaa tuo väärin kirjoitettu Vatos Logos.
On todella. Itse vielä hankin Karalahti "keep your head up" T-paidan, kun hän palasi maitojunalla änäristä. Olin siitä helvetin ylpeä, pelasin mm. yhden sählyturnauksen se päällä ja olin ihan saatanan huigean ylpeä siitä. Kaikkea tyhmää sitä on tullutkin tehtyä.Eikö ole mukavaa miettiä, että Jere pelasi pitkään HIFK:issä? Mä yritän unohtaa sen.
Natsitatuointi ei taida vielä älykkyydestä kertoa.En lähtisi tekemään näiden kahden älykkyydestä noin vahvaa päätelmää Halmeen hyväksi. Hänellä oli pohkeessa natsitatuointi ja hän mietti liittymistä persujen sijaan Kuisman johtamaan natsiporukkaan.
Onhan kaduilla ihan selkeä koodisto. Parittomat osoitteet on tien toisella puolella, ja parilliset toisella.Vai että katujen koodisto. Hoh-hoijaa.
Mulla oli, ostin niihin aikoihin kun palasi Amerikasta. Käytin muutaman kauden ajan ja hain jopa nimmarin siihen, rätti siirtyi siinä vaiheessa kaappiin pölyttymään kun Iso Mösjöö päätti kaudella 05-06 kusta jengin muroihin ja jätti pronssipelin väliin. Sain tuon menneisyyteni häpeätahran myytyä parilla huntilla kaks vuotta sitten.Löytyykö palstalta taukkia, kuka kehtaa myöntää omistavansa Karalahden pelipaidan ja käyttävän sitä?
On sen verran kova kattaus, että tuonnehan tekisi mieli mennä paikan päälle.
Näin jälkeenpäin ei voi kuin miettiä että mitäköhän vittua mä ajattelin.
Olin kyllä kieltämättä ihmeissäni kun ostoilmoituksen Facesta bongasin, ostaja ei edes tinkinyt.Olisi ihan eri asia, jos ostaisit näillä tiedoilla hänen pelipaitansa. Ja näköjään niitäkin on, jos joku on pari vuotta sitten vielä maksanut Jeren pelipaidasta pari hunttia.
Toivottavasti jengiä saapuu Hakunilasta sankoin joukoin ja ottaa numeron muistiin. Ja tietenkin käy vaalipäivänä raapustamassa sen paperiin.[MEDIA=instagram]Cp4kSgzoI-0[/MEDIA]
Hyvä asenne Jerellä.
No eihän tuossa ole sitten yhtään mitään logiikkaa. Mä en ihan heti löydä syytä miksi joku oikeasti Tapulin katujen kasvattama jengiläinen äänestäisi Hjalliksen minikokoomusta.Todennäköisesti tästä leffasta Karalahti käyttää tuota Vatos Logos -heittoa, jonka toki kirjoitti lahjakkaasti väärin: Samaa verta (1993) - IMDb
Jos tuon elokuvan katsoo, ja pitää sitten vankilaan joutunutta, tuota juttua hokevaa pääroolijengiläistä jotenkin esikuvana itselleen ja muille, niin ollaan kyllä kovasti pitkällä hakoteitä. En ymmärrä itse jengiläisyyttä tai sitä kieltä ylipäätään, ellei kyse ole köyhyydestä, jolloin on vähän pakko ollut hakea tukea rikollisuudesta. Niinkin on joku joutunut valitsemaan. Karalahtihan ei ole peliurallaan ollut köyhä jengiläinen, niin se tekee tästä menosta vieläkin omituisempaa, sillä valinnanvaraa on aina ollut. Muilla ei välttämättä ole ollut. En mä tiedä. Viekää mut johkin pois ja ampukaa niskaan, jos löydätte jotain logiikkaa tämän tyypin jutuista.
Henkilö, joka antaa pojalleen nimeksi Jax, Sons of anarchyn päähenkilön mukaan, varmaan uhkuu uhmaa huudellessaan vatos logosta ympäri Pohjois-Helsingin ja Itä-Vantaan lähiöitä.Todennäköisesti tästä leffasta Karalahti käyttää tuota Vatos Logos -heittoa, jonka toki kirjoitti lahjakkaasti väärin: Samaa verta (1993) - IMDb
Jos tuon elokuvan katsoo, ja pitää sitten vankilaan joutunutta, tuota juttua hokevaa pääroolijengiläistä jotenkin esikuvana itselleen ja muille, niin ollaan kyllä kovasti pitkällä hakoteitä. En ymmärrä itse jengiläisyyttä tai sitä kieltä ylipäätään, ellei kyse ole köyhyydestä, jolloin on vähän pakko ollut hakea tukea rikollisuudesta. Niinkin on joku joutunut valitsemaan. Karalahtihan ei ole peliurallaan ollut köyhä jengiläinen, niin se tekee tästä menosta vieläkin omituisempaa, sillä valinnanvaraa on aina ollut. Muilla ei välttämättä ole ollut. En mä tiedä. Viekää mut johkin pois ja ampukaa niskaan, jos löydätte jotain logiikkaa tämän tyypin jutuista.
No eihän tuossa ole sitten yhtään mitään logiikkaa. Mä en ihan heti löydä syytä miksi joku oikeasti Tapulin katujen kasvattama jengiläinen äänestäisi Hjalliksen minikokoomusta.
Tai kuvitteleeko joku pienituloinen tukien varassa elävä lähiön kasvatti että porvaripuoluetta kiinnostaisi kiviäkään edistää vähäosaisten ja jengiytyneiden asiaa. Tai siis kiinnostaahan niitä, kunhan vaan saadaan pois silmistä niin hyvä homma.