Jere Karalahti – uran jälkeinen aika

  • 869 540
  • 3 398

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Pitäskö tota tunaria äänestää? Olisi kiva kattella sitä sirkusta. Kai se olisi jonkinlaista kiusaamista, joten en äänestä. Sitä harmittelen, että tällä keski-ikäisten perheellisten foorumilla jergoslaiset on hiljennetty, eivätkä he kuin hyvin harvoin tule kertomaan vahvoja kantojaan sen puolesta, että Jere on the äijjjjä.

Varmaan on muuten Hjalliksella hyvä fiilis, kun päästi Jerryn ehdokkaaksi. Jos tuo ajatusten en-tiedä-mikä menee läpi niin Hjalliksella tulee olemaan loistofiilis neljä vuotta.
 

tyoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lightning, Rangers, Vegas
Halmeessa ja Karalahdessa on yksi ero: Karalahti on tyhmä kuin saapas. Halme ei ollut, vaikka hänelläkin oli omat haasteensa.
En lähtisi tekemään näiden kahden älykkyydestä noin vahvaa päätelmää Halmeen hyväksi. Hänellä oli pohkeessa natsitatuointi ja hän mietti liittymistä persujen sijaan Kuisman johtamaan natsiporukkaan.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jergukselta täyslaidallinen jälleen instagramissaan. Lopussa vielä vittuilut kaikille kielioppirunkkareille. On se ÄIJJÄ!!!




Ihan sketsihahmo-tason settiä. Voittaisi Putouksen omana itsenään.

Jere saa varmaan saman verran ääniä mitä tuossa tekstissä oli lauseen päättäviä pisteitä.

Jaa oli muutkin sitä mieltä, että alkoi hengästyttää kun tuota luki.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jere ei ole tajunnut sitäkään, että paneelissa taatusti käsitellään lähiöiden ongelmia, jotka ovat Jeren kaltaisten taukkien aiheuttamia (päihteet, väkivalta, rikollisuus). Hienoa toki, että paneeliin on saatu yksi "katujen koodiston" tuntija, jolta voisi kysyä, että mitä aiot tehdä, jotta "katujen koodistoa" ei enää olisi. Voipi olla, että Jere on paneelissa aika hiljaa, kun ei tajua mitään. Sehän ei sinänsä ole Jerelle uusi tilanne vaan koko elämän kestänyt vaihe. Voin kuvitella, vaikken halua, muiden panelistien ilmeitä kun Jere saa puheenvuoron, joka taatusti menee "ohi aiheista".
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikö ole mukavaa miettiä, että Jere pelasi pitkään HIFK:issä? Mä yritän unohtaa sen.
On todella. Itse vielä hankin Karalahti "keep your head up" T-paidan, kun hän palasi maitojunalla änäristä. Olin siitä helvetin ylpeä, pelasin mm. yhden sählyturnauksen se päällä ja olin ihan saatanan huigean ylpeä siitä. Kaikkea tyhmää sitä on tullutkin tehtyä.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Hjallisko tässä nyt aikoo Jerestä leipoa omaa Tony Halmettaan?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Jere tekee loistavaa, tahatonta parodiaa itsestään ihan olemalla oma itsensä. Huikeaa, tässä on melkein saanut nauraa ääneen noille postauksille. Katujen koodisto, vatos logos, ajatelkaa omilla aivoilla vittu ite HÄH!!

Huikeaa settiä.
 

cheap_shot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Jokerit, KäPa, Liverpool
Löytyykö palstalta taukkia, kuka kehtaa myöntää omistavansa Karalahden pelipaidan ja käyttävän sitä?

On sen verran kova kattaus, että tuonnehan tekisi mieli mennä paikan päälle.
 

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Äijjjjä luulee olevansa ehdolla jossain Sinaloassa tai Medellinissä ;)
Tän jannun jälkikasvu ja perhe säälittää mua melkeen yhtä paljon kuin Valatuhnun.
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Löytyykö palstalta taukkia, kuka kehtaa myöntää omistavansa Karalahden pelipaidan ja käyttävän sitä?

On sen verran kova kattaus, että tuonnehan tekisi mieli mennä paikan päälle.
Mulla oli, ostin niihin aikoihin kun palasi Amerikasta. Käytin muutaman kauden ajan ja hain jopa nimmarin siihen, rätti siirtyi siinä vaiheessa kaappiin pölyttymään kun Iso Mösjöö päätti kaudella 05-06 kusta jengin muroihin ja jätti pronssipelin väliin. Sain tuon menneisyyteni häpeätahran myytyä parilla huntilla kaks vuotta sitten.

Näin jälkeenpäin ei voi kuin miettiä että mitäköhän vittua mä ajattelin.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näin jälkeenpäin ei voi kuin miettiä että mitäköhän vittua mä ajattelin.

Turhaan sä itse soimaat. Kaikki tekee virheitä. Se Jere oli jo silloin idiootti, mutta paljon oli asioita, jotka eivät olleet kaiken kansan tiedossa. Olisi ihan eri asia, jos ostaisit näillä tiedoilla hänen pelipaitansa. Ja näköjään niitäkin on, jos joku on pari vuotta sitten vielä maksanut Jeren pelipaidasta pari hunttia.

Jerellä voisi oikeasti olla annettavaa syrjäytymisvaarassa oleville nuorille miehille esim. jonkun työparin kanssa, ellei hän olisi henkisesti edelleen teini-ikäisen tasolla. Mutta niin kauan, kun hän ei kadu mitään ja kaikki mennyt on vaan niin vitun huigeeta ja Vatos Logokset kaikille, hänestä on enemmän haittaa kuin hyötyä yhtään missään.
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisi ihan eri asia, jos ostaisit näillä tiedoilla hänen pelipaitansa. Ja näköjään niitäkin on, jos joku on pari vuotta sitten vielä maksanut Jeren pelipaidasta pari hunttia.
Olin kyllä kieltämättä ihmeissäni kun ostoilmoituksen Facesta bongasin, ostaja ei edes tinkinyt.

Edellisessä duunipaikassa jouduin välillisesti tekemisiin herran kanssa, voin sanoa että ei maistunut ja tämän myös yrityksen vastuullisille henkilöille kerroin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Todennäköisesti tästä leffasta Karalahti käyttää tuota Vatos Logos -heittoa, jonka toki kirjoitti lahjakkaasti väärin: Samaa verta (1993) - IMDb

Jos tuon elokuvan katsoo, ja pitää sitten vankilaan joutunutta, tuota juttua hokevaa pääroolijengiläistä jotenkin esikuvana itselleen ja muille, niin ollaan kyllä kovasti pitkällä hakoteitä. En ymmärrä itse jengiläisyyttä tai sitä kieltä ylipäätään, ellei kyse ole köyhyydestä, jolloin on vähän pakko ollut hakea tukea rikollisuudesta. Niinkin on joku joutunut valitsemaan. Karalahtihan ei ole peliurallaan ollut köyhä jengiläinen, niin se tekee tästä menosta vieläkin omituisempaa, sillä valinnanvaraa on aina ollut. Muilla ei välttämättä ole ollut. En mä tiedä. Viekää mut johkin pois ja ampukaa niskaan, jos löydätte jotain logiikkaa tämän tyypin jutuista.
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Todennäköisesti tästä leffasta Karalahti käyttää tuota Vatos Logos -heittoa, jonka toki kirjoitti lahjakkaasti väärin: Samaa verta (1993) - IMDb

Jos tuon elokuvan katsoo, ja pitää sitten vankilaan joutunutta, tuota juttua hokevaa pääroolijengiläistä jotenkin esikuvana itselleen ja muille, niin ollaan kyllä kovasti pitkällä hakoteitä. En ymmärrä itse jengiläisyyttä tai sitä kieltä ylipäätään, ellei kyse ole köyhyydestä, jolloin on vähän pakko ollut hakea tukea rikollisuudesta. Niinkin on joku joutunut valitsemaan. Karalahtihan ei ole peliurallaan ollut köyhä jengiläinen, niin se tekee tästä menosta vieläkin omituisempaa, sillä valinnanvaraa on aina ollut. Muilla ei välttämättä ole ollut. En mä tiedä. Viekää mut johkin pois ja ampukaa niskaan, jos löydätte jotain logiikkaa tämän tyypin jutuista.
No eihän tuossa ole sitten yhtään mitään logiikkaa. Mä en ihan heti löydä syytä miksi joku oikeasti Tapulin katujen kasvattama jengiläinen äänestäisi Hjalliksen minikokoomusta.

Tai kuvitteleeko joku pienituloinen tukien varassa elävä lähiön kasvatti että porvaripuoluetta kiinnostaisi kiviäkään edistää vähäosaisten ja jengiytyneiden asiaa. Tai siis kiinnostaahan niitä, kunhan vaan saadaan pois silmistä niin hyvä homma.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös