Märällähän on uus cast, wet showEi muuta kuin uutta matoa koukkuun, tuottaja-Koivisto; Liivikin ja Pitkäsen Jargoni-ohjelma päättyi lopulta lyhyeen ja Jeren podcastin kohdalla ilmeisesti sama tarina.
Ja ilmeisesti saa aina Wilhelmin makkarat haastattelujen ohessa. Tiedä sitten tienaako "castilla" muutenkin. Henkilöbrändinsä luomisessahan "Märkä-Simo" on ollut todellinen mestari.Märällähän on uus cast, wet show
Näyttäisi kuitenkin Jeren Instassa edelleen olevan linkki podcastin tilille, eli ehkä se vielä elää? Jerellehän oli suunnitelmana keskittyä vahvasti olympiakiekkoon, liekö NHL:n vetäytyminen muuttanut tilannetta + Jeren omat seikkailut.Sponsori päätti toisin. Niin ja onnea tulevasta perheenlisäyksestä Jerelle.
Juu kyllä ne tehdyt jaksot jatkaa elämäänsä ja saattaahan tuolle podcastille joku uusi yhteistyökumppani löytyä.Näyttäisi kuitenkin Jeren Instassa edelleen olevan linkki podcastin tilille, eli ehkä se vielä elää?
Juu kyllä ne tehdyt jaksot jatkaa elämäänsä ja saattaahan tuolle podcastille joku uusi yhteistyökumppani löytyä.
Jopa toivon sitä.Väkisin hiipii mieleen ajatus, että korona- ja rokoteöyhötys on voinut vaikuttaa sponsorointiin.
Tapulin Pormestari on vetänyt välimerkit liiveihinsä ja jakaa niitä jos siltä tuntuu. Jerelle ei annettu.Ja minä kun luulin että Tamin postaukset on raskasta luettavaa, vaikka Lion seiskaysin välimerkkien käyttö on enemmän ja vähemmän persoonallista niin niitä kuitenkin jutuista löytyy.
Ja minä kun luulin että Tamin postaukset on raskasta luettavaa, vaikka Lion seiskaysin välimerkkien käyttö on enemmän ja vähemmän persoonallista niin niitä kuitenkin jutuista löytyy.
Olisi myös ollut vittu huigee niinku äänikirjana jos olis mösjöö itte lukenuNyt melkein harmittaa ettei Jere kirjoittanut itse elämänkertaansa. Se olisi ollut melkoinen lukukokemus.
Minulle dokumentin mielenkiintoisinta antia oli Jeren vanhempien suhtautuminen poikansa touhuihin. Jeren isää selkeästi näytti vituttaneen, kuinka paljon pettymystä ja harmia Iso Mösjöö on aiheuttanut. Paremmalla NHL-uralla olisi paikannut paljon isän silmissä, ei Arto syyttä sanonut Jerellä olleen mahdollisuudet Timosen tasoisen uraan.Esimerkiksi Karalahden lehtolapsi Valko-Venäjältä kuitattiin Jeren äidin sanomana jotenkin, että ei pidä paikkaansa etteikö Jere välittäisi lapsesta.
Nojoo, pelasi NHL-pätkänsä jälkeen Euroopan huipulla kärkipään ammattilaisena vielä melkein 15 vuotta ja oli muistaakseni 8 vai 9 vuotta raittiinakin siinä välissä jne. On siellä perseilyjen seassa oikeitakin valintoja, jos nyt rinnastaa niihin työkelvottomiin katujen narkkareihin ja rapajuoppoihin mitä täälläkin usein Jeren osalta tehdään.Nyt joku voi sanoa, että pelasihan se sentään NHL kiekkoa - no entä sen jälkeen - elämänsä valinnat?
Vittu! Toivottavasti M. Heiskanen ymmärtää katsoa ja ottaa opikseen. Vittu!Vittu Karalahti tulee tänään ysiltä kolmoselta. Saatana!