Jere on kyllä medialle otollinen hahmo kun aika-ajoin sattuu ja tapahtuu.
Paljosta olen samaa mieltä mitä täällä kirjoitettu, surullista vahvasti pääosin on aikuisen miehen toiminta mutta sen verran tuohon mitään en kadu asiaan että jos peilaa omiin vauhdikkaisiin vuosiin niin itse vedän rajaa sille kun sekoilin ja pidin hauskaa ennen mukuloita, aika vauhdikastakin oli ja sillä toiminnalla saattaa olla vaikutuksia vieläkin kropassa. Sitä en kadu, hauskaa oli, en todellakaan voisi sanoa että olisi päihteettömänä ollut yhtä hauskaa.
Kun perhe tuli kuvioihin ja muksut, niin melkeinpä kadun jokaista ryyppyiltaa mitä on nykyään kaksi vuodessa ja aamulla pää kipeänä kun muksut tökkii kylkeä. Omalta osalta selvääkin selvempi raja menee tuossa, ja nykymeno sen mukaista.
Mielenkiintoisia kirjavinkkejä yllä, kiitos niistä. Ainakin Rudin kirja täytyy ottaa listalle ja Agassikin jäänyt lukematta. Lätkä ja tennis olleet kuitenkin tärkeitä lajeja mulle.
Tosin Kimi kirjasta tuolla oli ihmeen positiivinen kommentti, itselle se oli pettymys mitä osasin odottaa kun tiedän Kimin luonteen ulospäin. Hyvin vähän Kimistä saadaan puristettua mitään syvällistä kiinnostavaa, itseä olisi kiinnostanut lajiosaaminen, eri sarjoissa ajaminen, kenties kulttuurierot kun lähti härmästä maailmalle tuppisuuna. Hyvä että edes Hotakainen oli kirjoittajana, sentään sai tarinoista hiukan elävämpiä hyvänä kirjoittajana.
Tosin taas Mike Tysonin kirja on lennokasta luettavaa, siinä käydään läpi poikkeuksellista lajiosaamista, valmennusta, sekoilua, kyyhkysharrastusta, vankilaa ja come backia.
Samoin Arnoldin kirja on loistava hiukan puuduttavaa loppua lukuunottamatta. Nuoren pojan poikkeuksellisuus jo voimamittelöissä, sieltä Saksaan ja Jenkkeihin, bodausta, naisia, leffoja jne. Puuduttavinta lopun oma kehu missä kuvernöörinä "parantaa maailmaa", voi tämän nähdä niinkin että jenkit ei saanut mitään kaliforniassa aikaan vaan piti eurooppalaisen tuoda sinne oikeat arvot.
Tosin yllä mainittuihin täytyy olla jokin tatsi, että kokee ihmisen/lajin/aiheen kiinnostavaksi. Itse en lähde lukemaan kirjaa henkilöstä mistä en tiedä mitään. Nyt meneillään näin musadiggarina mielenkiintoinen Frank Sinatra elämänkerta, siinä mukavasti myös tapahtumia kuten nuoren syrjityn pojan nousua huipulle deittailemaan maan ykkösnaisia ja kaveeraamaan mafian kanssa.