Joku on kuvannut herraa narsistiksi, määritelmä ei käy kaukaa.
En ole lukenut vielä yhtään lainausta saati kirjaa, mutta aika moni on myös sanonut kuinka narsisti-sanaa viljellään nykyään ihan ties kenestä tahansa ja leveällä sudilla.
En ole lukenut vielä yhtään lainausta saati kirjaa, mutta aika moni on myös sanonut kuinka narsisti-sanaa viljellään nykyään ihan ties kenestä tahansa ja leveällä sudilla.
Kuinkahan sinut Jere on päihdeongelmansa kanssa? Luulisi vituttavan, että NHL:n ja päihteiden väliltä valitsi jälkimmäisen. Pelimiehen lahjoillaan olisi tehnyt hyvän ja rahakkaan uran rapakon takana. Nyt ymmärtääkseni elää aika lailla kädestä suuhun-elämää.
Kuinkahan sinut Jere on päihdeongelmansa kanssa? Luulisi vituttavan, että NHL:n ja päihteiden väliltä valitsi jälkimmäisen.
Mistähän tuommoisessa halveksunnassa mahtaa olla kyse?
Liittyisikö rahaan ja ehkä Oksana yritti alussa pumpata jääkiekkostarbalta vähän liian isoja elatusmaksuja....
Varmaan siitä, kun äiti ei ymmärtänyt asemaansa kiekkoelämään piristystä hakeneen ja vaimoaan pettäneen Jeren patjana, vaan halusi pitää lapsen. Bitch.- Vaikka halveksunkin syvästi lapsen äitiä, toivon että voisin vielä joskus olla isä myös Stellalle. Olen antanut hänelle sukunimeni ja Suomen kansalaisuuden. Se on oikeastaan ainoa konkreettinen asia, jonka voin tehdä.
Mistähän tuommoisessa halveksunnassa mahtaa olla kyse?
Ehkä sen verran, että julkisuudessa olevien kommenttien ja haastattelujen perusteella kirja on tehty niin, että se nousee mahdollisimman leveästi otsikoihin, someen ja telkkariin. Karalahdesta otetaan kaikki irti, ja mikäs siinä, onhan vastaava trendi löydettävissä vaikkapa Ibrahimovićin elämästä kertovassa kirjassa. Senpä takia Karalahdesta kertova kirja ei ensisijaisesti kerrokaan Karalahdesta, vaan myy Karalahden vanhalla brändillä. Kyseessä on puhdas liiketoimi. Näillä mennään.
Päihteistä huolimatta Karalahti loi hienon uran (varsinkin maajoukkueessa) mutta päihteiden glorifioiminen voisi nyt jäädä koska junnut katsovat menestyneitä pelaajia ylöspäin ja lukevat kaiken mahdollisen heistä ja saattavat ajatella että tuollainen elämä olisi hienoa mitä Karalahti eli. Sama juttu esim. taiteilijoiden, muusikoiden yms. kohdalla. Heidänkin elämäänsä voivat nuoret alkaa jäljitellä. Ja jos mukana ovat olleet päihteet ollaan huonolla tiellä.
Ihan sinänsä hyvä että puhuu rehellisesti elämästään (ainakin rehellisen tuntuisesti) mutta jonkinlainen asenne pitäisi olla että päihteistä puhuttaisiin siihen sävyyn että ne olisi voinut jättää väliin ja korostaa niiden aiheuttamia ongelmia sen sijaan että puhuisi miten paljon eri aineita on käyttänyt ihannoivaan sävyyn. Nyt monelle tulee sellainen olo etteivät päihdeongelmat olekaan takana päin.
Varmaan siitä, kun äiti ei ymmärtänyt asemaansa kiekkoelämään piristystä hakeneen ja vaimoaan pettäneen Jeren patjana, vaan halusi pitää lapsen. Bitch.
Niin, ja totta kai kuuluukin vaatia. Jos panet lapsen tähän maailmaan, niin vastuu pitää kantaa.Minustakin tuntuu, että tämä on se halveksimisen syy. Ja vaikka tämä Oksana nyt elatusmaksuja vaatisikin, niin ihan oikeasti jossain Valko-Venäjällä ei kovin erikoista se elämä varmastikaan ole. Joten ymmärrän hyvin, että vaatii elatusmaksuja ja ymmärrän senkin, jos vaatii paljon, koska eihän Jere "mulkku" Karalahti ole halunnut lapsen elämässä olla millään lailla.
"Mä tapasin toisel kaudel yhel rokkikeikal tän muijan ja alettii hengailee paljon. Se autto mua käytännönasiois ja jotenki vaa päädyttiin seurustelee sen kans. Ku mun soppari loppu Valko-Venäjällä, tuli realiteetit esiin… Se tuli raskaaks ennen mun lähtöö, vaik me oltiin käyty läpi ”aikuisten asiat” ja ehkäsypuolen piti olla kondiksessa.
Missään kohtaa mä en ollu tän kannalla, koska olosuhteet ei todellakaan ollut hyvät. Gimmalla on sen aikasemmasta avioliitosta kaks lasta. Yhtälö oli ihan mahoton: mä olin silloin naimisissa ja asuin perheen kans jo Suomes. Ehdotin aborttii, mut ei se suostunu.
Totta helvetissä tää kaikki oli viimeinen niitti Susannalle. Mulla oli ollut suhde Valko-Venäjällä paikallisen muijan kanssa, joka nyt sit sai skidin mulle. Eihän kenenkään tarvii tollasta sietää, mut eihän asiat oo niin yksiselitteisiä. Asioit tapahtuu ja kaikki vaikuttaa kaikkeen. Mut elämä jatkuu."