Jere Karalahti – uran jälkeinen aika

  • 860 580
  • 3 378
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Kaveri jonka itseluottamus/röyhkeys on asteikolla 1-10, jossain 11 paikkeilla, boostaa sitä vielä kokaiinilla. Ai että kun olis päässyt katselemaan sitä touhua vaikka kärpäsenä katosta.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
En ole pitänyt Karalahtea yhtään minään ton lapsiepisodin jälkeen, eikä näemmä mikään ole miehessä muuttunut. Luuseri mikä luuseri.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ilmeisesti lapsen äiti on täysin viaton raikulipojan vastuuttomuuden uhri, vaikka olisi valehdellut käyttävänsä ehkäisyä.

Varmaan kannattaisi hoitaa itse noi asiat jos seurustelu on tuolla tasolla millä Äiä kertoo sen olleen.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Ilmeisesti lapsen äiti on täysin viaton raikulipojan vastuuttomuuden uhri, vaikka olisi valehdellut käyttävänsä ehkäisyä.
Ei kai tällaista ole väitetty. Totta kai on perseestä, jos ehkäisystä valehdellaan. Mutta pitäisi tajuta tosiasiat huippupalkkaisena jääkiekkoammattilaisena. Ehkä se paikallinen "Svetlana" ei ole pelkän rakkauden asialla, voisiko se olla niin? Jumalauta, se oli niin! Onko Jerellä niin iso meisseli, ettei kumi mahdu päälle? Ja tuosta ehkäisyasiastahan meillä on vain yhden narkkarin kertoma versio...
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Ei kai tällaista ole väitetty. Totta kai on perseestä, jos ehkäisystä valehdellaan. Mutta pitäisi tajuta tosiasiat huippupalkkaisena jääkiekkoammattilaisena. Ehkä se paikallinen "Svetlana" ei ole pelkän rakkauden asialla, voisiko se olla niin? Jumalauta, se oli niin! Onko Jerellä niin iso meisseli, ettei kumi mahdu päälle? Ja tuosta ehkäisyasiastahan meillä on vain yhden narkkarin kertoma versio...
Tosiäijä ei kumia käytä, kyllä perkele näin on !1!!!! Tyhmä on tyhmä vaikka voissa paistaisi.
 
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Helsingissä hän on kuitenkin kingi ja paljon isompi tähti kuin Los Angelesissa tai Nashvillessa.

Tässä ehkä pitäisi puhua enemmäkin siitä että Helsingissä hän oli kingi. Ymmärtääkseni aika iso osa HIFK-faneista sai tarpeekseen Jerestä niiden potkujen aikoihin ja hieman jo ennen sitä. Vielä 2002 tai 2003 palatessaan HIFK:n hän oli fanien suursuosikki ja useampi tuntemani HIFK-fani hoki slogania "Keep your head up. I am back!" ja puhui suu vaahdossa kuinka Jere on äijä jne. Muutama vuosi myöhemmin ääni kellossa muuttui ja mitä olen erään HIFK-fanin kanssa asiasta keskustellut muuttui aika monen fanin käsitys Jerestä kun jatkuvasti hän oli otsikoissa muiden kuin jääkiekkoon liittyvien asioiden johdosta. Myös täällä Jatkoajassakin olen lukenut useiden HIFK-fanien kommentteja Jerestä joiden sävy on muuttunut erilaiseksi 2000-luvun alkupuolen ja niiden loppujen HIFK-vuosien aikana mitä Jere pelasi seurassa.

Jerellä pitäisi tulla elämään jääkiekkouran jälkeen joku ammatti esim. valmentaminen tai vaikka kouluttautuminen uuteen ammattiin. Näin elämässä ei tulisi liikaa luppoaikaa joka voi addiktille olla vaarallista. Enää Jeren terveys yli 40 vuotiaana ei kestäisi takavuosien putkia joten retkahtamisen mahdollisuus kannattaisi minimoida juuri säännöllisellä elämällä uuden työn ja terveellisten harrastusten avulla. Toki "addikti on aina addikti" ja retkahdus on aina mahdollinen mutta Jeren tapauksessa se voisi olla kohtalokas.

Edit: Tosin Jere saattaa edelleen olla Jokeri-fanien suosiossa. Ymmärsin että ensin fanit eivät sulattaneet Jereä HIFK-taustan vuoksi mutta mieli muuttui kun mies pelasi käsittääkseni ihan hyvin Jokeri-paidassa ja ei ollut otsikoissa päihteiden takia.
 
Viimeksi muokattu:

DR_J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat, HJK
Kaverini isäpuoli oli aikoinaan Helsingin jäähallissa hallimestarina ja kuulemma usein sai käydä korjailemassa pukukoppeja, kun tämä sankari oli käynyt laittamassa känni/huumepäissään paikkoja remonttiin.
Miltähän Jeren lapsista mahtaa tuntua katsellessaan faijaansa telkkarissa kertomassa rinta rottingilla sekoiluistaan?
Surullisintahan tässä on se, että tätäkin jantteria joku ihannoi.
 

scholl

Jäsen
Onni, että Kimi jätti ne brenkkutouhut. On sääli, kun ammattilaisurheilijat ampuvat itseään jalkaan päihteillä, joiden ansiosta eivät voi olla parhaimmillaan ammatissaan. Miehellä voisi olla toinenkin maailmanmestaruus, jos ei olisi aikanaan keskittynyt dokaukseen. Itse en diggaa urheilijoista, jotka eivät suhtaudu vakavasti ammattiinsa ja/tai ovat tyhmiä. Viinan juominen työkseen on todella urpoa, huumeista puhumattakaan. Se on muuten jännä, että kaikki dokut tuntevat toisensa. Sen verran olen ollut yöelämässä, että tiedän sen oikeasti olevan niin. Tosikovia ryyppääjiä on niin vähän, että ne oikeasti tuntevat toisensa.

Vanhemmiten Kimistä on tullut siis järkevämpi, vaikken häntä itse henk.koht. voisi ajatella kannattavani. Sen sijaan Jere ei ole oppinut mitään. Perhe tai mikään ei ole muuttanut häntä. Dokaisi kuten ennenkin jos ei olisi vaara kuolla.
 

scholl

Jäsen
Tässä ehkä pitäisi puhua enemmäkin siitä että Helsingissä hän oli kingi. Ymmärtääkseni aika iso osa HIFK-faneista sai tarpeekseen Jerestä niiden potkujen aikoihin ja hieman jo ennen sitä. Vielä 2002 tai 2003 palatessaan HIFK:n hän oli fanien suursuosikki ja useampi tuntemani HIFK-fani hoki slogania "Keep your head up. I am back!" ja puhui suu vaahdossa kuinka Jere on äijä jne.

Silloin kun pelasi Schnabelin kanssa pakkiparina, aloin ainakin itse nähdä, ettei miehen kunto oikein enää kestä.
Jerellä pitäisi tulla elämään jääkiekkouran jälkeen joku ammatti esim. valmentaminen tai vaikka kouluttautuminen uuteen ammattiin.

Niin tai tulla uskoon. Kannattaisi esim. ottaa yhteyttä Sami Heleniukseen. Jere kun viettäisi aikaa tarkkisnuorten kanssa tms. niin ehkä löytäisi jonkun elämäntarkoituksen.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Minustakin tuntuu, että tämä on se halveksimisen syy. Ja vaikka tämä Oksana nyt elatusmaksuja vaatisikin, niin ihan oikeasti jossain Valko-Venäjällä ei kovin erikoista se elämä varmastikaan ole. Joten ymmärrän hyvin, että vaatii elatusmaksuja ja ymmärrän senkin, jos vaatii paljon, koska eihän Jere "mulkku" Karalahti ole halunnut lapsen elämässä olla millään lailla.

Jossain artikkelissa kerrottiin, että Jere olisi vaatinut tältä Oksanalta aborttia kuullessaan tämän ollessaan raskaana. Ensimmäisen kerran Oksana oli suostunutkin, mutta toisella kerralla hän ei enää halunnut aborttia. Lasten synnyttyä Oksana luonnollisesti vaati elatusmaksuja lapsen elättämiseen, mutta Karalahti olisi varmaan nekin rahat halunnut pistää päihteisin ja ilmeisesti sekin harmitti, ettei lasta saatu enää salattua aviovaimo Susannalta.

Miksipä Oksanan olisikaan pitänyt tappaa syntymätön lapsi? Vain sen takia, että Karalahti olisi selvinnyt kuin koira veräjästä ja voinut jatkaa pettämisen, päihteidenkäytön ja valehtelun linjaansa?
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Melkoinen ääliö ja totaali-idiootti vaikuttaa Karalahden mamman poika olevan. Ihmettelen, jos joku ihan aidosti vielä ihannoi kyseistä tolvanaa.

Ihmettelen myös miksi koko kirja on julkaistu, aivan turha tuoda julki kyseisenlaisia tempauksia. Mutta paskaa riittää maailmassa....
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Tapulissa Jere on edelleen jumalasta seuraava. Vituttaa kuunnella sitä palvomista kuppiloissa. Varmaan kohta patsas torilla.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Mitä tuohon lehtolapseen tulee, niin lapsen äidin mukaan sitä yritettiin pitkään ja hartaasti. Kaksi keskenmenoa ja kolmannella kerralla homma meni maaliin asti.

Ex-rakas paljasti vasta kuukausi sitten Jere Karalahden ison valheen! | Seiska

Noh, toki luotamme rehdin Tapulin kundin sanaan.

Blogissaan Jere aiemmin ruoti tätä raskautta, aikuisten jutut piti olla kunnossa.

"Mä tapasin toisel kaudel yhel rokkikeikal tän muijan ja alettii hengailee paljon. Se autto mua käytännönasiois ja jotenki vaa päädyttiin seurustelee sen kans. Ku mun soppari loppu Valko-Venäjällä, tuli realiteetit esiin… Se tuli raskaaks ennen mun lähtöö, vaik me oltiin käyty läpi ”aikuisten asiat” ja ehkäsypuolen piti olla kondiksessa.

Missään kohtaa mä en ollu tän kannalla, koska olosuhteet ei todellakaan ollut hyvät. Gimmalla on sen aikasemmasta avioliitosta kaks lasta. Yhtälö oli ihan mahoton: mä olin silloin naimisissa ja asuin perheen kans jo Suomes. Ehdotin aborttii, mut ei se suostunu.

Totta helvetissä tää kaikki oli viimeinen niitti Susannalle. Mulla oli ollut suhde Valko-Venäjällä paikallisen muijan kanssa, joka nyt sit sai skidin mulle. Eihän kenenkään tarvii tollasta sietää, mut eihän asiat oo niin yksiselitteisiä. Asioit tapahtuu ja kaikki vaikuttaa kaikkeen. Mut elämä jatkuu."

Kirjassa kuitenkin Tapulin kundi kertoo, että ensimmäisen kohdalla tehtiin abortti, mutta toisen kohdalla venakko ei enää tähän suostunut. Tämähän on ihan loogista. Oltiin sovittu, että aikuisten asiat pitää olla kunnossa, mutta Jere ei ihmetellyt mitään, vaikka mentiin jo yhden abortin kautta. Ilmeisesti aikuisten asiat voi hoitaa näinkin.

-Kaiken lisäksi Oksana tuli raskaaksi, mutta suostui tekemän abortin, kun kerroin etten missään nimessä halunnut perhe-elämää.

Kaksi kautta Minskissä pelattuaan Jerelle kävi selväksi, että hän ei jatkaisi enää joukkueessa. Tuolloin Oksana sanoi olevansa uudestaan raskaana.

-En halua tehdä aborttia. Parasta vain hyväksyä, että meille tulee vauva, Oksana sanoi Jeren mukaan.
 
Viimeksi muokattu:

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Ihmettelen myös miksi koko kirja on julkaistu, aivan turha tuoda julki kyseisenlaisia tempauksia.
Tilille lienee napsahtanut ihan mukava korvaus kirjan tiimoilta. Karalahden maine ei myöskään muutu yhden kirjan myötä oikein mihinkään.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Uskomaton tyyppi koko Karalahti. Tämä Oksana on muuten, ellen nyt aivan ymmärtänyt väärin, taloustieteen kandidaatti, eli ei välttämättä mikään onnenonkija. Kumpaan sitä luottaa: peruskoulun hädin tuskin läpäisseeseen kamapäähän vai korkeakoultutkinnon omaavaan henkilöön. Niin joo, akateemiset ihmisethän on feikkejä toisin kuin rehelliset äijät.

Mitä tulee aborttiin, niin luuliko Jere jotenkin tulevansa hyväksikin jätkäksi aborttipuheillaan. No, ehkä Tapulissa abortti on ehkäisykeino. Se on niin saatanan tyhmä jätkä, että Jeren tyhmyydelle pitäisi kehittää oma terminsä.

Mä kestin tota Karalahtea siihen saakka, kun Kärpissä pelatessaan tuli se uusi huumejuttu. Siihen loppui kannustus. Huomaa, etten tiennyt sisäpiirin juttuja.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Miten määrittelet "tuntemattoman naisen"?

Tuntematon nainen on sellainen, josta ei esim. tiedä, että käyttääkö ehkäisyä vai ei? Toki ensimmäisen abortin jälkeen voisi olettaa, että nainen on siinä määrin tuttu, että ehkäisyn tilanne on selvillä. Enkä tietysti edelleenkään usko tämän naisystävän kertomukseen, jonka mukaan lasta yritettiin. Jereen luotan! UGH!
 

Petri1981

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, NFL, NBA, Valioliiga, UCL
Tämän päivän hesarista: "Olen joutunut lukuisat kerrat vastaamaan kysymykseen kaduttaako. Vastaan edelleen, että ei kaduta. Mitä pitäisi katua? Sitäkö, että nautin elämästäni, elin hetkessä ja menetin nhl-uran?".

Kyllä mua ainakin kaduttaisi. Rahaa on mennyt sekoiluun hirveä määrä ja äijä asuu huhujen mukaan nykyisin Keravalla. Oishan se voinut mennä toisinkin.

Mitä se katuminen tässä vaiheessa enää auttaisi? Tuoko katuminen ja menneisyyden virheiden märehtiminen sitten sen NHL-uran ja miljoonat takaisin?

Kyllä meidän on opittava virheistä ja siirryttävä eteenpäin, hyväksyttävä menneisyys ja elää parhaamme mukaan tässä hetkessä ja tulevaisuudessa. Ihmeellistä jeesustelua tämä ketju kyllä täynnä.
 
Viimeksi muokattu:

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kuinka monta kertaa pitää festareilla tavattua naista panna, ennen kuin kyseessä ei ole enää syrjähyppy?

Hyvä kysymys. Jere varmaan voisi kertoa. Mä luulen, että sillä on jokin kovien Tapulin kundien taulukko, mistä se kattoo että jaahas, nyt siirryttiin syrjähypystä päähyppyyn.

Oon pari kertaa joutunut käymään Tapulissa. Se on kokemus. En suosittele kenellekään. Älkää sekoittako Tapulikaupunkia Puistolaan (tiedoksi asiaa tuntemattomille).
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mitä se katuminen tässä vaiheessa enää auttaisi? Tuoko katuminen ja menneisyyden virheiden märehtiminen sitten sen NHL-uran ja miljoonat takaisin?

Katuminen ei muuttaisi mitään, mutta se voisi osoittaa että päässä on tapahtunut edes jonkinlainen muutos menneiden kelailun seurauksena. Joku voisi puhua vaikka ihmisenä kasvamisesta. Karalahti ei ole puheidensa perusteella muuttunut tai kasvanut mihinkään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös