Nimekkyydessä menin osaksi metsään ja sen myönnän kernaasti, mutta mielestäni yhtä mielenkiintoinen tuo joukkue ei ole suurelle yleisölle kuin viime kaudella ja sen ympärille on vaikeampi luoda samanlaista hypeä kuin viime kaudella oli.
Olen osittain eri mieltä tästä asiasta. Toki viime kauteen verrattuna KooKoo ei ole hehkuttanut hankintojaan tänä vuonna samalla tavalla kuin viime kaudella. Viime kaudellahan tyyli oli se, että Suutari melkein järjesti lehdistötilaisuuden Poutasen sopimuksen johdosta ja hankintaan hehkutettiin tyyliin "oltiin tyytyväisiä, että saatiin Poutanen, joka on omassa roolissaan Suomen parhaita pelaajia KooKoon hyökkäykseen vaikka lähes kaikki joukkueet olivat Poutasen perässä".
Onko ulkomaalaisperäiset nimet sitten sellaisia, että he ovat suuren yleisön mielestä kiinnostavampia pelaajia? Ehkä niin. Lisäksi Jarno Kultasen sopimus viime kaudella oli suuren luokan uutinen. Toki Jarno pelaa onneksi edelleen KooKoossa, mutta ehkä tuossa ei ole enää siitä uutuuden viehätystä, joka viime kaudella synnytti sitä hypeä.
Alastalo, Hana, Kirén, Baker, Hokkanen, Koponen, Paakkarinen, Veistola...
Lindstöm, Törnvall, Heiskanen, Kivioja, Uronen, Dickenson, Ramsay, Tuomi...
Mä en ihan käsitä, miksei tämän kauden hankinnat olisi yhtä mielenkiintoisia kuin viime kauden uudet pelaajat ja olen tästä eri mieltä Fordélin kanssa, mutta jokaisella toki on oikeus mielipiteisiinsä.
Täytyy nyt edelleen muistaa, että joukkueeseen ollaan edelleen hankkimassa 3-4 vahvistusta lisää.
Toivotaan nyt kuitenkin, että vaikkapa Alastalon ja Koposen (jos ovat naimisissa) vaimot viihtyvät paremmin Kouvolassa kuin Ramsayn siippa, ettei tule samanlaisia yllätyksiä kuin viime kaudella.