Selkeesti velkarahalla taas äijiä hommattu ja palkatkin suunniteltu jo etukäteen suunniteltu jätettäväksi maksamatta, vai mitä jäsen F. Ja mite s sen sun ripityksen kanssa ettei KK varmasti saa kasattua saman tasoista joukkuetta kuin viimevuodella?
Missä olen väittänyt, että KooKoo on ottanut velkaa? Jos tämmöisiä heität niin varmasti voit osoittaa sen viestin, jossa olen näin todennut. Muuten sun kannattaa itse lopettaa toi paskan jauhaminen.
Niin ja mitä tulee tuohon jälkimmäiseen heittoosi niin kirjoitin, että
näyttää siltä, että KooKoo ei saa yhtä nimekästä ja mielekiintoista joukkuetta kasaan kuin viime kaudella. Nimekkyydessä menin osaksi metsään ja sen myönnän kernaasti, mutta mielestäni yhtä mielenkiintoinen tuo joukkue ei ole suurelle yleisölle kuin viime kaudella ja sen ympärille on vaikeampi luoda samanlaista hypeä kuin viime kaudella oli. Tällä ei ole kuitenkaan mitään tekemistä menestyksen kanssa, joka voi olla tuolla joukkueella aivan eri luokkaa kuin viime kauden ringillä.
Olen mansikan kanssa samoilla linjoilla että puolustus on jo parempi kuin viimekaudella ja hyökkäyskään ei häviä viimekautiselle juurikaan, onneksi täällä jouillain sentään löytyy luottoa Jouniin, eikä levitellä täällä mitään keksittyä paskaa...
Viittaat tälläkin ilmeisesti minuun. Toivoisin edelleen sinun arvon Jasse lukevan enemmän näitä kirjoituksia täällä ja vasta sitten antavan näitä syväluotaavia lausuntojasi. Olen täällä monesti antanut myös tunnustusta Frimodigille hänen tekemästään työstä ja olen myös toivonut, että hän jatkaa tehtävässään.
Tuen todellakin Frimodigia ja olen kirjoittanut, että hän on oikea mies tuohon hommaan, mutta silti koen oikeudekseni myös kritisoida mikäli Frimodig mokailee. Jasselta ja kumppaneiltahan ei kritiikkiä juuri tule, joten teidän mielestä KooKoon toiminta on ollut vai täydellistä?
Ja jos joku asia täällä on keksittyä paskaa niin tartu niihin ja esitä vasta-argumenttisi. Se, että pölähdät tänne aina parin viikon välein toteamaan kuinka jotkut jauhaa täällä paskaa, mutta et itse heitä mitään vasta-argumentteja, ei anna sinusta kovin pätevää kuvaa.