Jatkoajan Winter Classic 2009

  • 267 198
  • 1 786

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Ai, mä en huomannut että olisit lämäriä edes viritellyt :) Tarkoitin nyt siis näitä sankareita ketkä viritti siniseltä b-pisteen kaarelle ja sitten vetää ropellikiekon päätä kohti.
Taisin kerran pari yrittää, ilmeisen heikolla menestyksellä. Ei kai maila noussut eikä selkä taipunut tarpeeksi että voisi lämäriksi laskea, ranneveto onnistuu paremmin vaikka ei sekään laitoja riko. Tarkkuudessa on hakemista, oikeaa yläkulmaa yrittää ja menee vasemmalta alhaalta ohi.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Ei hyvä. Ranne oikuttelee. Eli ei paljon vedellä tarvitse. Siis syöttöpelillä eteenpäin.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Mistään en löytänyt nimim. Tutzban oikeaa nimeä, joten onko jollain tallessa? Olen tässä vain maksamassa pelipaitaa, joten olisi kiva löytää se. Ja lopullinen kustannushan oli sitten 42,5 + 8,7 (Koska otan postitse)?
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mistään en löytänyt nimim. Tutzban oikeaa nimeä, joten onko jollain tallessa? Olen tässä vain maksamassa pelipaitaa, joten olisi kiva löytää se. Ja lopullinen kustannushan oli sitten 42,5 + 8,7 (Koska otan postitse)?
Tässä ketjussa on kyllä mainittuna (tutzban itsensä kertomana) eli nimi on Tuomas Nurminen.

Lauantaita odottelen ja olen näillä näkymin tulossa paikan päälle katsomaan tapahtumia, vaikka peliin en millään tavalla osallistukaan (pelaajana, huoltajana tai toimitsijana).
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Lauantaita odottelen ja olen näillä näkymin tulossa paikan päälle katsomaan tapahtumia, vaikka peliin en millään tavalla osallistukaan (pelaajana, huoltajana tai toimitsijana).

Katsomossa sitten nähdään. Lupaan huudella tyhjään kenttään mukahauskuuksia sekä kutsua tuomaria nuijaksi ;).

- Tinke-80
 

M10

Jäsen
Hienoa, että lehtereille on saapumassa palstakirjoittajia, vaikka eivät otteluun osallistukaan. Toivottavasti vaan ei tule liikaa jokerikirjoittajia, ettei peli keskeydy palovaroituksen vuoksi, heh.

Sitä en yhtään tiedä että mikä se 'johonkin päin Hämeenlinaa' on, selvinnee aikanaan. Minulle ei ole niin väliä mikä se ruokapaikka on, kunhan on suunnilleen kodin ja Valkeakosken välillä. Toki pelin jälkeen saunotaan eikä heti rynnätä Valkeakoskelta pois, eli sopii tulla vittuilemaan.

Pancho Villasta on ollut puhetta. En tiedä onko sitten tarvetta pöytävaraukselle. Onham meitä toki tulossa parhaassa tapauksessa lähes kymmenen henkeä syömään (Mie, d2u, GA, kauniimpi GA, Tw, että silleen, dante, Rattle...ym ??). Pariin pöytään silti ehkä mahdutaan, ja viimeistään alhaalla on yleensä hyvin tilaa.

Ja itsellänikään ei ole kovaa kiirettä Valkeakoskelta pois. Speguloinnit rauhassa vaan lauteilla.

**

Kohta paukkuu sataset tunneissa.

http://www.timeanddate.com/counters...onth=2&year=2009&hour=15&min=30&sec=00&p0=101
 

d2uce

Jäsen
Pancho Villasta on ollut puhetta. En tiedä onko sitten tarvetta pöytävaraukselle. Onham meitä toki tulossa parhaassa tapauksessa lähes kymmenen henkeä syömään (Mie, d2u, GA, kauniimpi GA, Tw, että silleen, dante, Rattle...ym ??). Pariin pöytään silti ehkä mahdutaan, ja viimeistään alhaalla on yleensä hyvin tilaa.

Ja jos Pancho villa on täynnä, niin vieressähän on (ei Kimene) se kojoottimesta, joka on ainakin aina kun minä olen siellä käynyt kumissut tyhjyyttään. Ei sitten tarvitse Panchon tuulikaapissa hytisten ahtaa sitä herkkuateriaa naamariin.

Mahtavaa, että katsojia on tulossa. Huikeita lakanoita odotellessa.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Jos olet tutzba jo vastannut lähettämääni yksityiseen niin vastaus ei ole tullut taaskaan perille. Tämä näin ilmoituksena, kun katselin, että olit online kun sen laitoin tulemaan.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Huomenna taas virtaa täynnä olevat innokkaat klo. 16 Sorsapuistoon lätkimään pätkimään.

Mä olen kyllä susta ylpeä! Halaan sua lauantaina...eikä tästä edes pysty neuvottelemaan.
 

godofthunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Detroit Red Wings
Olin tänään sorsiksella lätkimässä pätkimässä neljän kieppeillä. Tokaa kertaa kymmeneen vuoteen. Eka oli lauantaina. Ei ihan kiemurat vielä uppoo vanhaan malliin. Mutta jos asettais tähtäimen siihen mahdolliseen mansen puulaakiin syksyllä (?) tjsp...Pistetääs muuten tännekin tää. Missäs tampereella kannattaa käydä terotuttamassa luistimet ? Ei niinkään se hinta, vaan se laatu...oli nimittäin aika synkkä esitys toi sportia "myynti-terotus" uusille luistimille. Ei varsinaisesti mikään myyntipuhe... :)
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Pistetääs muuten tännekin tää. Missäs tampereella kannattaa käydä terotuttamassa luistimet ?

Itse terotutan luistimet Sportia 10 Hiitelässä Sammonkadulla, S-Marketin alakerrassa. Perusteroitus taitaa olla 6 euroa ja aina luistimet ovat hyvässä kunnossa.

Pitääpä ottaa huomista varten luistimet taas töihin, ja töistä suoraan kentälle.
 

M10

Jäsen
Kapteenit ja veskarit treenaa sorsiksessa hullun lailla. Varokaa nyt ettei tule ylikuntoa.

Itsehän jätin tänään sählyn väliin ihan vaan sen vuoksi, että ei tulisi mitään loukkaantumisia!
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Kapteenit ja veskarit treenaa sorsiksessa hullun lailla. Varokaa nyt ettei tule ylikuntoa.
Kovan piiskauksen ansiosta alkaa molari olemaan vireessä, hanskalla otetaan vaikka alakulmasta ja ulospäin kimpoavia tolppavetoja ei ollenkaan.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
M10:n tavoin tuli mieleen, että kohta vihulaiset ylikunnossa. Taidan avata oluen, että ottelussa säilyy (tasa)paino. Siinä mielessä menee mielenkiintoiseksi, että tohtiiko tässä enää jäälle ennen spektaakkelia. Vähiin käy päivät ennen kuin loppuvat. Mutta kovaa kyllä reenaa vastustaja, se on pakko myöntää.
 

d2uce

Jäsen
Tällä viikolla käyn korkeintaan pikaisesti pyörähtämässä aamujäillä, maksimissaan puolen tunnin tuntuman viimeistely. Ei tässä parane mitään riskejä ottaa.
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Jälleen tänään kävin hiomassa laukaustani huippukuntoon. Anderssenin veskari saa olla tarkkana kun Doaner pääsee virittämään rannaria ylänurkkaan. Tai no, kun ei itsekkään tiedä mihin veto loppujenlopuksi päätyy niin veskankin on sitä vaikea ennustaa.
 

Bobcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Onkos sokos hotel villa kaukana siitä nyyjorkreinzerssistä, minne oltaisii menossa? Tampesteritietous rajoittuu teerenpeliin ja Plevnaan...

Joitakin satoja metrejä, joista suuri osa sisätiloissa. Ensin Tullintorin kauppakeskuksen läpi Pakkahuoneenaukiolle ja siitä sitten Hämeenkadulle joko Matkakeskustunnelin tai Asematunnelin kautta. Kun löydätte Hämeenkadun ja pysytte vasemmalle puolen, olette jo melkein perillä.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Palasimpa juurikin kaukomailta, ja jo toisena lomapäivänä huomasin kauhukseni että HC Andersen oli levittänyt lonkeronsa kyseiselle saarelle joko vakoillakseen minua tai sitten muuten vain tehdäkseen bisnestä, löytyipä nimittäin saarelta HC Andersen niminen ravintola

Jäitä ei pariin viikkoon ole ollut kuin lasissa, mutta mitä sitten, VM päähän, maila käteen ja illalla tarpeeksi promilleja vereen niin kaikilla on hauskaa!
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Jäitä ei pariin viikkoon ole ollut kuin lasissa, mutta mitä sitten, VM päähän, maila käteen ja illalla tarpeeksi promilleja vereen niin kaikilla on hauskaa!

Hauskaa tulee aivan varmasti olemaan ilman niitä promillejakin! Toki kyllä minustakin myös jälkipelit ovat tärkeä osa tapahtumaa.

Meikäläisellä takana viikon putki, siis jäätreenipäivissä. Eilen kahden tunnin höntsät paikallisen urheilutalon kaukalossa imivät mehut aika tehokkaasti, tänään voisi olla välipäivän paikka. Uusi CCM:n maila ei vielä ole aivan löytänyt asentoaan kädessä, ei lätty irtoa kuin pitäisi. Kunto on toki silkkaa rautaa.

Viimeisen terän löytäminen on vielä ratkaisematta: mennäkö perjantaina oman harrastelätkäporukan treeneihin vetämään kova viimeistelyharjoitus, vai tehdäkö Curre-mallinen hengenkohotusreissu ja mennä Pintandwefallin keikalle? Tää on paha.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Hieman harmillista, että puolustuksestamme kädet vähenevät, mutta pitää sitten vain keskittyä peruspeliin...

Että silleen...

Me mitään käsiä tarvita. Meille riittää jo vetreät nuoret kintut, jolla luistelemme Bonersit jään pintaan ensimäisessä erässä. Meidän kokenut kaarti hoitaa sitten hanskaushommat Bonersien lihatiskiosaston miehiä vastaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös