Jatkoajan Winter Classic 2009

  • 267 199
  • 1 786

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Oliko mitään puhetts jotta mihin aikaan...?

Allekirjoittaneen täytyy käydä vaimon kanssa (jos mukaan on vielä tulossa) kuittaamassa hotelli ennen sitä yms. Onkos sokos hotel villa kaukana siitä nyyjorkreinzerssistä, minne oltaisii menossa? Tampesteritietous rajoittuu teerenpeliin ja Plevnaan...

Eikös Villa ole siinä Tullintorin yhteydessä heti rautatieaseman vieressä, eli siitä on Hämeenkadun päähän Juujorkkiin joku sata metriä. Itse otin budget-majoituksen hyväksi havaitusta Oluthuone Villen yläkerrasta Hatanpään Valtatieltä, tuoltahan Hämeentielle on kai toista kilometriä. Lisäksi aamua varten voisi jo ostaa evästä valmiiksi jääkaappiin. Saavun siis paikalle, mutten osaa vannoa, mihin aikaan.
 

Jarzki

Jäsen
Tuli ikävä yllätys tuossa äskeisen höntsäilyn jälkeen. Toisen jalan luistimesta se terän ja kengän erottava muoviosa oli haljennut sieltä takaosasta. Muuten hyvät luistimet ovat olleet, hintakin oli sen mukainen. Mutta nyt sitä kai sitten joutuu vielä lähtemään luistinkauppaan ennen ensi viikonloppua, jää melko lyhyeksi totuttautumisaika luistimiin.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Toisen jalan luistimesta se terän ja kengän erottava muoviosa oli haljennut sieltä takaosasta.

Teräthän voi vaihtaa, mutta kannattaa tietysti miettiä onko halvempi ostaa uudet luistimet. Riippuu luistimien hinnasta. Minä jouduin vaihdattamaan terät tuossa muutama vuosi sitten. Kuollaksenikaan en muista mitä siitä lystistä sai maksaa.

Edit. heitetään nyt kuitenkin jonkinlainen arvio, luulisin, että terien vaihdossa mennään yli 50 euron, mutta luultavasti lähempänä 50 kuin 100 euroa.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vihjeenä pitää antaa sellainen, että vie luistimesi Grönroosille Poriin. Profilointi maksaa sen muistaakseni 12 euroa ja teroitus luonnollisesti kuuluu hintaan. Parempia teriä et tältä planeetalta tule saamaan kuin sieltä.

Nuo Intersportit ja muut ovatkin ihan tyhjän kanssa. Grönroos tekee terät perinteisellä "käsityöllä", kun taas nuo urheiluliikkeet luottaa automatiikkaan.

Grönroos huoltaa ainakin Porin Kärppien luistimet ja luultavasti Ässienkin.


Mites ne jatkot? Pitikö joku ruoka tilata etukäteen vai miten se oli? Ja oliko se paikka se New York?

Hieman OT:a

Grönroos tekee hyvän työn kyllä, mutta kyllä hänkin tekee sen rajoittimilla eli automatiikalla. Itse olen aikanaan tehnyt profilointeja käsipelillä (terotuskoneella, ilman rajoittimia), mutta onneksi insinöörit ovat keksineet erilaisia vimpaimia helpottamaan tätä.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Tiesin että unohdin kertoa jotakin. On siis varattu klo 19.30 alkaen. Toki voidaan siirtää tuota aikaa jos jostakin syystä ei kaikille sovi.
Viitsitkö kerätä kaikki aikataulut viimeisimpänä versiona yhteen viestiin infoketjun alkupäähän? Vai jokos ne on siellä..
 

d2uce

Jäsen
Viitsitkö kerätä kaikki aikataulut viimeisimpänä versiona yhteen viestiin infoketjun alkupäähän? Vai jokos ne on siellä..

Aikataulut infoketjussa

Päivitetty 15.01.2009 16:38


Oletko Twite jäämässä Tampereelle vai suuntaatko alkuperäissuunnitelman mukaisesti muiden HPK-nihkeilijöiden kanssa johonkin päin Hämeenlinnaa?
 

Jarzki

Jäsen
Teräthän voi vaihtaa, mutta kannattaa tietysti miettiä onko halvempi ostaa uudet luistimet. Riippuu luistimien hinnasta. Minä jouduin vaihdattamaan terät tuossa muutama vuosi sitten. Kuollaksenikaan en muista mitä siitä lystistä sai maksaa.

Edit. heitetään nyt kuitenkin jonkinlainen arvio, luulisin, että terien vaihdossa mennään yli 50 euron, mutta luultavasti lähempänä 50 kuin 100 euroa.

Tuota hintaa itsekin mietin. Mutta eikös se niin ole, että terät vievät suuremman osan luistimien hinnasta kuin itse kenkä? Se mielikuva minulla on ja lähes varmaksi voin sen sanoakin.

Jos jotain 60-70e joutuisi maksamaan, niin ehdottomasti vain vaihdattaisin terät, sillä luistimet ovat olleet erittäin hyvät. Kyseessä siis CCM Externo 60-malliset luikkarit. Olen ollut tyytyväinen enkä mielelläni luistimia vaihda. Mutta tähän aikaan vuodesta n. 150 eurolla todennäköisesti irtoaisi hyvät kapistukset, aavistuksen enemmän pari vuotta sitten maksoin noista CCM:stä, joiden normaalihinta kuitenkin huiteli jossain lähellä 700 euroa.

No huomenna menen käymään kaupassa ja pitää siellä kysäistä tuon operaation hintaa. Sitä tässä vain mietinkin, että kerkeääkö nuo luistimet ensi lauantaiksi, mikäli terät vaihdetaan.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Oletko Twite jäämässä Tampereelle vai suuntaatko alkuperäissuunnitelman mukaisesti muiden HPK-nihkeilijöiden kanssa johonkin päin Hämeenlinnaa?
En ole jäämässä Tampereelle ja Hämeenlinnassakin on tarkoitus vain supernihkeästi syödä jonka jälkeen riprap kotiin tutimaan. Sitä en yhtään tiedä että mikä se 'johonkin päin Hämeenlinaa' on, selvinnee aikanaan. Minulle ei ole niin väliä mikä se ruokapaikka on, kunhan on suunnilleen kodin ja Valkeakosken välillä. Toki pelin jälkeen saunotaan eikä heti rynnätä Valkeakoskelta pois, eli sopii tulla vittuilemaan.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Maanantaina sain rakon peukaloon, niin ei ole sen jälkeen päässyt jäälle. Grip T (?) ja sopivassa kohdassa reikä hanskassa ei ole kovin mukava yhdistelmä. Rakko on jo lähes parantunut muulta osin paitsi nivelen kohdalta. Toivottavasti viikossa sekin.

Huomenna Lahteen Pelicans-KalPa otteluun ja viikonpäästä sitten Valkeakoskelle. Mukavaa viikonloppuohjelmaa.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen lueskellut huolestuneena tätä ketjua, sillä näyttää pelottavasti urheilutapahtumalta... Siis onko JWC urheilutapahtuma!!??

Kuvittelin osallistuvani pukukoppi istuskeluun, johon kuuluu vierailu jäälläkin, mutta näyttää joltain ihan muulta... Täällä puhutaan ihan selvästi urheilusta!
 
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, PS Kemi Kings
Tuota noin... Yksi juttu on unohtunut aivan täysin. Eli Maamme laulu. Mielestäni tämä kuuluu tähän tapahtumaan, joten tiedustelisinkin kuka (ei ketä) sen laulaa? Onko meissä laulutaitoisia?

Ps. Jos kukaan muu ei halua, niin voin vetää. Toki kaikkien avustamana. Kyseessä on siis kunniatehtävä!
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Tuota noin... Yksi juttu on unohtunut aivan täysin. Eli Maamme laulu. Mielestäni tämä kuuluu tähän tapahtumaan, joten tiedustelisinkin kuka (ei ketä) sen laulaa? Onko meissä laulutaitoisia?

Ps. Jos kukaan muu ei halua, niin voin vetää. Toki kaikkien avustamana. Kyseessä on siis kunniatehtävä!

juu ei, ei ees huumorilla
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Kaikki kunnia isänmaalle, mutta eiköhän käytetä vähäinen jääaika mahdollisimman tehokkaasti ja jätetä moiset fiilistelyt pois.

Oletko Twite jäämässä Tampereelle vai suuntaatko alkuperäissuunnitelman mukaisesti muiden HPK-nihkeilijöiden kanssa johonkin päin Hämeenlinnaa?
Haluan huomauttaa, että ainakin yksi oranssisydäminen on kyllä suuntaamassa Tampereelle. Koittakaahan nyt tekin tehdä oikea päätös ja lähteä muun jengin mukana tuopposille.
 

M10

Jäsen
Lutakon Leijona kirjoitti:
Tuota noin... Yksi juttu on unohtunut aivan täysin. Eli Maamme laulu.

Ei millään pahalla, mutta tämä ehdotus on hyvä esimerkki siitä, kun on liikaa aikaa ajatella ja spekuloida tulevaa tapahtumaa. Ei todellakaan mitään maammelauluja.

**

Bliz: Varmasti suuntamme Hämeenlinnaan ottelun jälkeen tuomaan varusteet ja syömään, mutta äkkiäkös täältä pääsee junalla Tampereelle vielä illalla, jos intoa riittää. Pelataan nyt se peli kuitenkin ensin ja katsotaan sitten mitkä on fiilikset.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuota noin... Yksi juttu on unohtunut aivan täysin. Eli Maamme laulu. Mielestäni tämä kuuluu tähän tapahtumaan, joten tiedustelisinkin kuka (ei ketä) sen laulaa? Onko meissä laulutaitoisia?

Ps. Jos kukaan muu ei halua, niin voin vetää. Toki kaikkien avustamana. Kyseessä on siis kunniatehtävä!

Ei missään tapauksessa, liika on liikaa.
 

tutzba

Jäsen
Viitsitkö kerätä kaikki aikataulut viimeisimpänä versiona yhteen viestiin infoketjun alkupäähän? Vai jokos ne on siellä..

d2ucehan ne jo linkittikin, mutta päivittelin niitä hiukan.

Klo 13.30 - tutzba saapuu hallille
Klo 13.30-14.40 - yleiset toimet, paitojen jako, luistinten terotus yms.
Viim. klo 15.15 - pelaajilla varusteet päällä, ollaan valmiita menemään jäälle
Klo 15.20-15.30 - lämmittelyä kentällä, etsitään vastustajien heikkouksia
Klo 15.30-16.50 - Winter Classic -peli, 3x15 min.
Klo 19.30 - pöytävaraus ravintola New Yorkiin

Eli näillä mennään viikon päästä. Herranjumala, siihen on enää viikko!

Edit: tutzba pahoittelee ettei ole vielä ehtinyt kysellä osoitteita paitojen lähettämistä varten. Teen sen huomenissa aamulla kun olen saanut jaettua paidat ja katsottua muutenkin ne kuntoon. Ei viitsi oikein ensi viikolle sitä jättää, kun on muitakin kiireitä.
 

Jarzki

Jäsen
Jes. Kävin tänään Intersportissa ja kyselin noista rikki menneistä luistimistani, niin hoituu tuolla liikkeessä niiden luistimien muoviosien vaihto. Luistimet saan tiistaina takaisin. Uusiin kun olisi sen 200e joutunut sijoittamaan, niin mielummin teen tuon. Hintaa kertyy terien muotoilun kanssa 72e. Luistimet kun ovat melko vähän käytetyt ja erittäin hyvässä kunnossa, niin mitä sitä valmiiksi jalkaan muotoutuneita luistimia vaihtamaan.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Golden AWe pyysi kysymään, että löytyisikö keneltäkään ylimääräisiä lätkähanskoja hänelle lainaksi?

Mulla on yhdet Eastonit joissa on oikeassa kämmenessä reikä mailan tupesta...

Jos pelaa oikea käsi alhaalla niin nuo menee kyllä varsin mainiosti. AWe tulee itseasiassa meikäläisen kyydillä, joten siinä on matkalla hyvää aikaa parsia vähän nahkapaikkaa kintaaseen... Nuo on 15" eli ihan äijäkokoiset.
 

tutzba

Jäsen
Teenkö pöytäkirjat tuon Leijonaliigan pohjaan pelaajaluettelon osalta valmiiksi tikulle tai/ja paperiversioksi vai kuin ajattelit?

Saat itse päättää miten teet. Tai siis käytä sitä taktiikkaa mihin olet itse tottunut ja minkä osaat. En minä oikein viitsi sinua "pakottaa" mihinkään.

Onko videoita tulossa pelin tiimellyksestä?

Kyllä on. Voin itse tuoda videokameran ainakin niin joku saa kuvata, ellei jollakin ole sitten omaa. Tai voihan niitä useampiakin tuoda, itse ainakin haluaisin yrittää räpeltää jotakin videota, vaikka Doanerin tuotos onkin sata kertaa parempi.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olisi tarkoitus mennä klo. 12 Sorsapuistoon tuon maalivahtivalmentajan kanssa ottamaan pientä sunnuntailämpöä. Jos nappaa kevyt lätkiminen niin sinne vain mukaan.

Olen ehtinyt jäälle viimeksi pari viikkoa sitten, silloinkin kenttäpelaajana. Maalivahti tilanne näyttää varsin epätasaiselta, tämähän on urheilua...
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Olen ehtinyt jäälle viimeksi pari viikkoa sitten, silloinkin kenttäpelaajana. Maalivahti tilanne näyttää varsin epätasaiselta, tämähän on urheilua...

Meellä olikin kovat treenit, mitä nyt laukoja ei osunut maalin kohdalle ja väsyi helposti. Onneksi saatiin peliä aikaan ja molarille vetoja, siitä yhdestä räpylän kautta pompanneesta imaisusta ei mainita mitään.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Jäätävää muuten huomata, että kun höntsäkentälle menee varusteet päällä niin aina löytyy muutama sorsapuiston sankari joka yrittää vetää lämärillä niin paljon kuin siitä extrajäykästä niemisville-mallisesta mailasta irti saa.
No, no, äläs nyt. Enhän tainnut saada edes kohoamaan lämäriä ja se on pyymäenjarkko-mallinen maila, jäykkyys liikaa ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös