Jatkoajan Winter Classic 2009

  • 267 114
  • 1 786

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Semmonen tuli mieleen että jos 15.1 mennessä saisi pari päiväehdotusta niin olisi hieno juttu. Silloin kun pitää ilmoittaa esteet koskien helmikuun tuomaritehtäviä. Ja kun nuo liiton jannut on sen verran velikultia että jos ei esteitä ilmoita niin kohta on peli jokaisena päivänä joka viikonloppuna.

Etsi siinä sitten tuuraajia
 

tutzba

Jäsen
Semmonen tuli mieleen että jos 15.1 mennessä saisi pari päiväehdotusta niin olisi hieno juttu.

Huomenna saan tietää vapaat päivät, joten infoa asiasta tulee silloin.

Toistan näköjään koko ajan itseäni, mutta mitkä paidat ottaisimme sitten näistä Tacklan änärimallistosta? Tietysti tumma ja vaalea, mutta onko kenelläkään mitään sitä vastaan jos vaikka otamme Philadelphian ja Buffalon? Kyseiset paidat ovat kuitenkin halvimmat mitä olen netistä löytänyt, mutta jos muita vaihtoehtoja on, niin eihän se ole mikään ongelma paitamallia vaihtaa.

Edit: ei kun ei saatana. Jos on tumma pohja, niin Jatkoaika-logon painaminen on mahdotonta. Miten tästä nyt sitten selvitään?

Edit2: Toronto ja Florida? Jälkimmäisen punaisella pohjalla Jatkoaika-logo näkyisi, ja Toronton sinivalkoinen väritys sen sijaan sopisi muuten vaan logon kanssa hyvin yhteen.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Enpä ole paljoa tänne kirjoitellut, mutta heräsi kyllä polte tulla pelaamaan. Ei kyllä vielä tänä vuonna, mutta ensi vuonna varmasti. Matka on kyllä este itselleni, busseja menee sen verran huonosti

Itsellä ei pelikokemusta ole paljon mitään, ulkojäillä välillä pelailen. Mutta jos tarkoitus on vielä ensi vuonna tai jatkossakin järjestää Wintteri, niin mukana ollaan ja siihen mennessä harkoitellaan ahkerasti.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Äitihahmomme koo on ainakin alustavasti lupautunut kuuluttajaksi. Tiedä sitten onnistuuko häneltä myös kellon käyttö.
Minulta onnistuu kellonkäyttö mainiosti, jäähykellona osaan jopa taktikoida suosikeilleni maalipaikkoja, olen siinä legendaarinen.
Kuulutuksen ja kellonkäytön lisäksi osaan pitää pöytäkirjaa jos rivinvälit ovat tarpeeksi isot, toimia summerina sekä laulaa Maammelaulun pelin alkuun.
Zampoonia en aja mielelläni mutta tarvittaessa onnistuu.
Noiden kaikkien avujeni lisäksi pystyn jopa neulomaan teille kaikille pelipaidat vaikka silkkilangasta, ja kirjailemaan ne ihan millä numeroilla haluatte.

Mutta mieluiten olisin kuuluttaja, silloin pystyy parhaiten seuraan peliä jos on vaan yksi duuni ja minusta Kangaroo voisi olla kello. Joku rangaistus hänen on saatava koska äijitteli minua.

Terveisin äiti-koo
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Huomenna saan tietää vapaat päivät, joten infoa asiasta tulee silloin.

Toistan näköjään koko ajan itseäni, mutta mitkä paidat ottaisimme sitten näistä Tacklan änärimallistosta? Tietysti tumma ja vaalea, mutta onko kenelläkään mitään sitä vastaan jos vaikka otamme Philadelphian ja Buffalon? Kyseiset paidat ovat kuitenkin halvimmat mitä olen netistä löytänyt, mutta jos muita vaihtoehtoja on, niin eihän se ole mikään ongelma paitamallia vaihtaa.

Kohtalaisen häiritsevän samanlaisia ajatuksia. Philadelphian vaalea paita olisi tyylikäs. Logokin näkyisi jne. Toronto ja Florida nyt ovat ihan nönnönnöö joukkueita, ei kiinnosta. Toki Toronton värit ovat ihan ok, jos ei muuta keksitä.

edit. Aivan. Olen kohtalaisen suuri idiootti. Kaksi jengiä, joten kahta mallia paitoja myös. VARAAN OMALLE JENGILLE PHILADELPHIAN VALKOISEN PAIDAN!!! Nonih, se on sillä selvä. Häviäjäjoukkue saa valita noista rumista paidoista jonkun tumman.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Voisin napata numeron 23.
Pelipaidoista ei kyllä ole parempaa visiota, kuin edellä on jo mainittu. Vaikka Panthers onkin aika tylsä joukkue niin ei kai sillä nyt niin väliä ole kun siihen kuitenkin painetaan oma logo. Kunhan värit toimii, eikä kentällä luistele 25 samanväristä pelaajaa.
 

tutzba

Jäsen
VARAAN OMALLE JENGILLE PHILADELPHIAN VALKOISEN PAIDAN!!! Nonih, se on sillä selvä. Häviäjäjoukkue saa valita noista rumista paidoista jonkun tumman.

Totesin juuri, ettemme välttämättä edes tarvitse tummaa paitaa. Molemmat voivat olla vaaleita, sillä esimerkiksi tämä Philadelphian paita ja Toronton paita eroavat toisistaan paljon. Kyllähän me jatkoaikalaiset olemme sen verran viisaita, että erotamme toisistaan valko-oranssin paidan ja valkosinisen paidan, emmekö olekin? Täten on siis myös ratkaistu ongelma siitä, että Jatkoaika-logo ei näkyisi tummalla pohjalla.

Varatut numerot:

#2 - obi-wan
#4 - Simba
#7 - Saikka
#8 - B1
#13 - kentsu
#23 - Bliz
#32 - tutzba
#77 - Golden AWe
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Totesin juuri, ettemme välttämättä edes tarvitse tummaa paitaa. Molemmat voivat olla vaaleita, sillä esimerkiksi tämä Philadelphian paita ja Toronton paita eroavat toisistaan paljon. Kyllähän me jatkoaikalaiset olemme sen verran viisaita, että erotamme toisistaan valko-oranssin paidan ja valkosinisen paidan, emmekö olekin? Täten on siis myös ratkaistu ongelma siitä, että Jatkoaika-logo ei näkyisi tummalla pohjalla.

Hyvin mietitty. Pysyn silti kannassani, meikäläisen jengi pelaa Phillyn paidoilla, tahdoitte tai ette. Ja vielä pikku kyssäri tuosta logosta, minkä kokoinen tulee olemaan? Olisi kuitenkin ihan jees että se tosiaan erottuisi vähän paidasta eikä ole minkään pinssin kokoinen.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Kyllähän ne tuossa erottaa kun rauhassa kattelee tietokoneen näytöltä mutta asia voi olla eri siinä vaiheessa kun porukka luistelee 100 km/h ympäri kenttää. Varmempi ratkaisu olisi kyllä tummat vs vaaleat.
 

Brunberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyynärpäätaklaus
Minkä tasoista sakkia tuonne nyt on oikeen tulossa? Voisin lähteä mukaan jos meininki on vähän rauhallisempaa ja ajankohta on ennen 11.3. Pelityylinä kääpiö pakki.

edit. jos ja kun hämeenlinnasta/turengista on lähdössä porukkaa niin voin tulla jonkun riesaksi kyytiin. Jos tämä toteutuu eikä ole esteitä lähteä.
 

tutzba

Jäsen
Ja vielä pikku kyssäri tuosta logosta, minkä kokoinen tulee olemaan? Olisi kuitenkin ihan jees että se tosiaan erottuisi vähän paidasta eikä ole minkään pinssin kokoinen.

Tietämättä sen enempää mistään painatuksen mahdollisista ongelmista yhtään mitään, veikkaisin että sellainen halkaisijaltaan n. 25 cm oleva Jatkoaika-logo näyttäisi hyvältä. Olisi myös mukava, jos Jatkoaika-logon ylle sekä alle saisi kaarevasti painettua tekstin Winter Classic. Eli siis logon yläpuolella olisi kaarevasti Winter ja logon alapuolella kaarevasti Classic. Kaikki varmaankin tietävät kaarevuuksien suunnat.

Kyllähän ne tuossa erottaa kun rauhassa kattelee tietokoneen näytöltä mutta asia voi olla eri siinä vaiheessa kun porukka luistelee 100 km/h ympäri kenttää. Varmempi ratkaisu olisi kyllä tummat vs vaaleat.

Olet kyllä täysin oikeassa. Ja jottei Floridan punainen aiheuttaisi kenellekään ongelmia, ehdotan jo edesmennyttä Hartfordia sekä Saikkiksen kuolaamaa valkoista Phillya.

Minkä tasoista sakkia tuonne nyt on oikeen tulossa? Voisin lähteä mukaan jos meininki on vähän rauhallisempaa ja ajankohta on ennen 11.3. Pelityylinä kääpiö pakki.

En tasosta tiedä mitään, mutta ainakin näillä näkymin rauhallisilla harrastesäännöillä. Ei siis taklauksia tai lämäreitä. Tosin, olen sen tuomarina nähnyt, että kun pitäisi harrastesäännöillä pelata, niin hanskathan siellä tippuvat. Eihän meillä sellaisia ongelmia tulisi, eihän?
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Tosin, olen sen tuomarina nähnyt, että kun pitäisi harrastesäännöillä pelata, niin hanskathan siellä tippuvat. Eihän meillä sellaisia ongelmia tulisi, eihän?

Varmasti tulee. Vanhan Liiton miehenä hanskat tippuvat heti aloituksesta, kerran matsin aikana kun noudetaan vastustajan tähtipelaaja ja mahdollisen häviön koittaessa vielä oman maalivahdin kanssa lähdetään valssiin. Toki jos peli on oikeinkin tiukka ja ollaan vaikka tasatilanteessa vähän ennen loppua niin vastustajan maalivahdin kolaaminenkaan ei ole täysin suljettu vaihtoehto.

Ja tuosta logosta sen verran että todella hyvältä kuulosaa, toivottavasti siitä tulee niin hyvä kuin sen ainakin itse päässä ajattelen.
 

tutzba

Jäsen
Nokkiksen avustamana löytyi tällainen Primatex-niminen firma. Lähetin alustavan hintakyselyn seuraavanlaisesta kombinaatiosta: 15+15 pelipaitaa Jatkoaika-logolla ja numeroilla.

Tarjousta odotellessa. Menisi kyllä helpommin tuon Primatexin kautta kuin Tacklan. Tilaa siinä nyt sitten Tacklalta pelipaidat ja lähetä jollekin ne vielä painatettaviksi. Primatexilta saisi sekä paidat että painatuksen.

Ai naisilta pääsy kielletty?

Höh, en sitten tarjoudukaan mukaan huoltojoukkoihin tai yleisöksi.

Ei tietenkään! Olen unohtanut muuttaa tuon hehkutukseni. Naiset ovat tietysti tervetulleita!
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
#24 meikäläiselle.

Samalla tässä kun näitä puitteita kasataan niin joku näppärä voisi laskea millainen kustannuserä tuosta syntyy/pelaaja. Eli pelipaitojen + jäävuoron hinta jaettuna osallistujien määrällä.

Saan ensi viikolla tiedot Helsingin Jäähallin jäätilanteesta lauantai-päiväsaikaan kevättä kohden... Katsellaan mitä sieltä olisi saatavilla.

Ja hei, sovitaanko niin että vain jatkoajan kirjoittajat ovat edustuskelpoisia tässä turnauksessa. Ja tietenkin niin että tunnus on luotu ennen tätä viestiä...
 
Viimeksi muokattu:

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ei tietenkään! Olen unohtanut muuttaa tuon hehkutukseni. Naiset ovat tietysti tervetulleita!

Jep, huomasin, kun maltoin lukea hieman pidemmälle. Voin toimia koon assarina ja henkisenä tukena, jos vain ajankohta sopii.

Saahan avustajatkin ostaa tuommoiset paidat?
 

tutzba

Jäsen
Samalla tässä kun näitä puitteita kasataan niin joku näppärä voisi laskea millainen kustannuserä tuosta syntyy/pelaaja. Eli pelipaitojen + jäävuoron hinta jaettuna osallistujien määrällä.

Saan ensi viikolla tiedot Helsingin Jäähallin jäätilanteesta lauantai-päiväsaikaan kevättä kohden.

Jep, voin ainakin itse kertoa oman laskelmani kunhan saan hinta-arvion noista pelipaidoista. Valkeakosken jäähallin jäävuokran olen jo laskenut. Jos pelaajia on 30, tulee kahden tunnin jäävuorosta maksettavaksi 6,12€/henkilö.

Hyvä muuten että katsastat Helsingin jäätilanteet! Eihän tämä Valkeakoski tietenkään ainoa pelipaikka ole.

Samoilla linjoilla olen kanssasi siitä, että vain jatkoaikalaiset ovat pelikelvollisia.

Saahan avustajatkin ostaa tuommoiset paidat?

Kyllä ainakin minun puolestani!

Varatut numerot:

#2 - obi-wan
#4 - Simba
#7 - Saikka
#8 - B1
#9 - Speed
#13 - kentsu
#16 - Hespeler
#21 - Nokkis
#23 - Bliz
#24 - Speed
#32 - tutzba
#77 - Golden AWe

Muistutan vielä, että saman numeron pystyy varaamaan kahteen kertaan. Tämä ei aiheuta mitään muuta kuin sen, että kyseiset pelaajat menevät automaattisesti eri puolille.
 
Viimeksi muokattu:

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Nokkiksen avustamana löytyi tällainen Primatex-niminen firma. Lähetin alustavan hintakyselyn seuraavanlaisesta kombinaatiosta: 15+15 pelipaitaa Jatkoaika-logolla ja numeroilla.

Erinomainen idea järjestää tapahtuma. Itselleni aiheutti pientä kutinaa lähteä mukaan, mutta joudun passaamaan tällä kertaa. Ehkä mahdollisella ensi kerralla sitten. Lähinnä tuo matka tekee suurimman esteen. Vetäkää hyvät pelit jokatapauksessa.

Noista pelipaidoista sen verran, että kokoasiaan ei ole kukaan tainnut puuttua vielä. Kaikille samankokoiset vai miten? Monenkokoista pelaajaa varmasti on tulossa. Jossain kohtaa on vähintäänkin lieviä ongelmia luvassa, jos kaikki paidat on samankokoisia ja pelaajat ovat pituusväliltä 170-190 cm ja alle lyödään vielä varusteet.
 

tutzba

Jäsen
Jossain kohtaa on vähintäänkin lieviä ongelmia luvassa, jos kaikki paidat on samankokoisia ja pelaajat ovat pituusväliltä 170-190 cm ja alle lyödään vielä varusteet.

Tästä täytyy järjestää samanlainen huutoäänestys kuin noista pelinumeroistakin. Varmaankin kokoluokka XL-XXL on aika suosittua. Itse ainakin pelasin XL-kokoisella paidalla vielä pari vuotta sitten, enkä mikään järkälemäinen ole kokoni puolesta (177/70). Varusteet kuitenkin tuovat sen verran koko lisää.

Kai se riippuu siitä, että jääkö paita pelaajalle pelin jälkeen vai siirtyykö paidat seuraavan vuoden käyttöön. Onko tämä asia jo päätetty?

Mielestäni olisi reilua, että jokainen saa pitää paidan itsellään. Muuten kyllä kannattaisin tuota paidan eteenpäin siirtymistä, mutta se rahapuoli tulee varmaankin vastaan.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Polvi on vielä siinä kunnossa, että luistimille ei tulevan kevään aikana ole mitään asiaa. Katsomoon en halua lähteä, vituttaisi vaan kun ei pääse jäälle. Muuten olisin ollut ehdottomasti messissä. Jos tästä tulee jokavuotinen tapahtuma, niin ensi kerralla tulen paikalle, luultavasti voittamaan pistepörssin, tai jos joudun maaliin, niin pitämään nollan.

Toivottavasti tulee hyvät pelit.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tästä täytyy järjestää samanlainen huutoäänestys kuin noista pelinumeroistakin. Varmaankin kokoluokka XL-XXL on aika suosittua. Itse ainakin pelasin XL-kokoisella paidalla vielä pari vuotta sitten, enkä mikään järkälemäinen ole kokoni puolesta (177/70). Varusteet kuitenkin tuovat sen verran koko lisää.

Tämä varmasti käy, jos kaikki sopii tuohon 170-190cm muottiin. Mietin vain ääritilanteita, vaikka se ei minua koskekaan. Ja toisekseen tuossakin oli jo kaksi kokoluokkaa, XL ja XXL. Selvin varmaan olisi, jos paidat jäävät itselleen ja numeron varaamisen yhteydessä mainitaan kokokin.

Niin miksen tuota osallistumista voisi harkita, jos ajankohdan saa tietää ajoissa. Mikäli siinä kohtaa vielä mukaan mahtuu. Itselleni sopisi se Valkeakoski paremmin kuin esim. Helsinki. Mutta seuraillaan mitä tapahtuu.
 

Jarzki

Jäsen
Hitto että polttelee, kun lukee suunnitelmia paidoista ja muusta.

Katselin Täältä paitoja ja noista itseeni iski etenkin numero 17(Detroit). Toiselle joukkueelle numero 15(Canadien). Logokin näkyisi molemmissa ja sopisi erinomaisesti tuohon Detroitiin. Toisella paidalla ei nyt niin suurta merkitystä ole, mutta tuo Detroit olisi hieno.

Ja meikäläiselle numero 10.

Itse olen 175cm pitkä ja varmaankin aika normaali kropaltani, joten XL varmaan olisi ainakin minulle sopiva koko. Katsoin tuossa omaa harjoituspaitaa ja sen koko on myöskin tuo XL ja se muistaakseni oli juuri sopiva.
 
Viimeksi muokattu:

tutzba

Jäsen
Yksinkertainen on kaunista. Tein tuolla Primatexin sivuilla suunnitelman mahdollisista paidoista. Kuvat tämän viestin liitteenä. Ei minun tietokonetaidoilla mitään Jatkoaika-logoja siihen liitellä, mutta keskelle paitaa sellainen kuitenkin olisi tulossa. Lähinnä vain tein nuo paidat väriehdotuksia varten. Yksinkertaisuus siitä syystä, että olettaisin tuollaisen olevan halvempaa kuin paita, joka on täynnä yksityiskohtia.

Miltä näyttää? Jokainen saa sitten tehdä omia ehdotuksiaan tämän generaattorin avulla.

Tämän hetkiset pelaajat: FutureHockey, Bliz, Simba, wilco, repe_joke, B1, Saikka, M10, Hespeler, kentsu, Speed, The Great Cornholio, TosiFani, PieceOfCake, Nokkis, tutzba, Jiri, se7en, proffa#8, obi-wan, Golden AWe, Jarzki, Kummeli ja d2uce (24 kpl).

Kenties lähdössä: Max Power ja tiuke

Varatut numerot:

#2 - obi-wan
#4 - Simba
#7 - Saikka
#8 - B1
#9 - Speed
#10 - Jarzki
#13 - kentsu
#16 - Hespeler
#21 - Nokkis
#23 - Bliz
#24 - Speed
#32 - tutzba
#77 - Golden AWe

Muistutan vielä, että saman numeron pystyy varaamaan kahteen kertaan. Tämä ei aiheuta mitään muuta kuin sen, että kyseiset pelaajat menevät automaattisesti eri puolille.
 

Liitteet

  • JWC-paidat.jpg
    JWC-paidat.jpg
    12,9 KB · kertaa luettu: 723

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Paidan kokoja kun miettii niin miekäläinen on sen verran harteikas (läski) että taitaa XXL olla paidan koko. Pystyy ainakin vetämään kunnolla varusteet niskaan, ainakin toivottavasti. Pituus nyt kuitenkin on vähän alle 190cm, eikä tuo reppu nyt ainakaan vielä ihan järkyttävästi roiku polvissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös