Jatkoajan Winter Classic 2009

  • 267 119
  • 1 786

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Suojat toki on hyvä olla mukana, mutta ei nekään korvaa tervettä järkeä.

Tässä on totuuden siemen. Vaikka olenkin velho Merliiniin rinnastettavissa oleva lääkintämies niin rajansa kaikella (herätän kuitenkin Rauteen kuolleista).

Minusta maskiin ei vedetä hampaat irvessä mutta nokikkain veskarin kanssa tyyli voisi olla hieman vapaampi. Iloittelemaan mennään mutta sopivalla vakavuudella ja ammattimaisella otteella. Kuitenkin mukana on eri tasoisia veijareita. Pidetään tapahtuman pääasiana lätkähenkinen kohtaaminen maustettuna Jatkoaika.comin esille tuominen. Vaikka kevyemmin otettaisiin pelikentällä niin se ei poista kyseisen päivän tärkeyttä ja mahdollista jatkuvuutta.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Kaikki suojat päälle, ollaan kaikki samalla viivalla.
Ja lämmit sekä taklaukset kielletty. Eritasoista porukkaa pelaamassa, niin ei tarvi arpoa. Ja nimenomaan mitä hanu sanoi, että jos kaksi äijää vetää tasapäisesti laidassa, niin toista voi vähän nojata kun se on tilanteessa mukana. Se on harrastekiekkoakin parhaimmillaan. Joka tapauksessa haluan säilyttää oikeuden taklata vastustajan ykkössentteriä, jotta saadaan pelihuumori pois häneltä.

Mun ranneveto on muutenkin mallia yleisöystävällinen, se ei voi satuttaa kuin korkeintaan mun mieltä kun hävettää.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Laitetaan uudelle sivulle tämä:

Tehdäämpä vaikka niin, että jokainen jälkipeleille osallistuva laittaa yv'tä mulle perjantai iltaan mennessä ja välitän listan sitten tutzballe.
 

d2uce

Jäsen
Joka tapauksessa haluan säilyttää oikeuden taklata vastustajan ykkössentteriä, jotta saadaan pelihuumori pois häneltä.

Itse olen kuullut, että vastustajan ykkössentterin pelaamisen katseleminen on pelihuumoria (tai huumoripeliä) parhaimmillaan.

Tänne voisi kaikki ne, joilta puuttuu joku varuste, käydä ilmoittamassa ja vastaavasti ne, joilla on jotain ylimääräisiä, tehdä myös samoin.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Multa löytyy yks ylimääräinen kypärä (koko pieni) erittäin naarmuisella visiirillä.

Muita ylimääräisiä varusteita on varmaan aika vähän. On tainnut kaikki olla niin huonossa kunnossa, että roskiin ovat menneet. Voin kyllä vielä katsella. Niin ja yhdet ringettehousutkin löytyy, mutta kiekkopeliin ne taitaa olla aika avuttomat.


Edit. Niin ja toinenkin ylimääräinen kypärä on olemassa. Mallia Wayne Gretzky. Ei suojaa mitään, mutta on pirun hieno.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Eräs tärkeä seikka vaati selvitystä, meinaan että kai joku sentään pelaa Greyzky/Timo Kulonen-Jofalla?
Myös putkihokkareista normaalia villimmät taputukset.

edit: Jaa, tuolla on Maxilla yks kappale tarjolla. Tarttukaapa joku.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Eräs tärkeä seikka vaati selvitystä, meinaan että kai joku sentään pelaa Greyzky/Timo Kulonen-Jofalla?
Myös putkihokkareista normaalia villimmät taputukset.

edit: Jaa, tuolla on Maxilla yks kappale tarjolla. Tarttukaapa joku.

Eiiii uskalla. Tänään kävin jopa hakemassa pleksin. Viikko sitten maila silmäkulmaan, pakko alkaa varautua tällasiin
 

tutzba

Jäsen
Suosittelen todellakin kaikkia käyttämään kaikkia varusteita, mikäli mahdollista. Tapahtumaa varten ei tarvitse uusia varusteita ostaa, mutta voi esimerkiksi lähestyä minua yv:llä, niin kerron sitten mitä ylimääräisiä varusteita minulta löytyy lainaksi. Jääkiekko kuitenkin on kontaktilaji, ja vaikka kukaan ei tahalteen ketään taklaisikaan, sattuu pelissä aina vahinkoja. Tästä syystä olisi erittäin suotavaa, jos ne varusteet olisivat suojaamassa.

Ennen peliä ei nautita alkoholia. Kutsukaa minua ilonpilaajaksi jos haluatte, mutta perustelen tätä sillä, että Jatkoaika maksaa jäävuoromme. Mielestäni olisi asiallista hoitaa tuolla jäällä hommat kunnolla. Selvänä pysyminen on myös täysin turvallisuustekninen asia. Olen viheltänyt harrastepeliä, jossa pelaajat olivat humalassa, ja uskokaa minua kun sanon että se peli oli kaukana jääkiekosta.

Hanu on sitä mieltä, että tällaisessa pelissä pitää olla tulkintavaraa. Pääosin hän siis luo säännöt.

Säännöt.
 
Viimeksi muokattu:

tutzba

Jäsen
Maksakaa 42 euroa pelipaidoista seuraavalle tilille 22.1.2009 mennessä: Nordea 116335-137455

Maksun viestistä tulee käydä ilmi Jatkoaika-nimimerkki, että tiedän kuka on maksanut ja kuka ei.

Mikäli haluat tukea paikallisen Kiekko-Ahman G-junioreita, aseta haluamasi summa tuon 42 euron lisäksi maksuun. Esimerkiksi jos haluat tukea G-junioreita kolmella eurolla, maksat 45 euroa. Mikään pakko ei ole osallistua tähän tukemiseen, enkä pidä siitä mitään listaa. Kaikki saamamme rahat luovutamme jollekin G-junioreiden toimihenkilölle - valmentajalle ilmeisesti, sillä hänet tunnen parhaiten - ennen Winter Classic -tapahtumaa.

Ottakaa rohkeasti yhteyttä yv:llä, jos on kysyttävää jostakin asiaan liittyvästä tai liittymättömästä. Tuon tiliotteen nähtäväksi jokaiselle, joka sen haluaa nähdä.

Huomio kaikki, keille paita tulee postin kautta. Halvin mahdollinen postitusvaihtoehto on 8,70€, joten eiköhän mennä sillä. Liittäkää tämä sitten mukaan siihen 42 euroon.
 
Viimeksi muokattu:

tutzba

Jäsen
Vilkaisin tuota jälkipeli-ilmottautumislistaa ja sinne on jotkut nokkelat syöttäneet jos jonkinmoista dadaa.

On se huikeata kuinka kaikkien aivotoiminta ei kykene käsittelemään kaikkea mahdollista. Noh, näitähän nyt aina löytyy. Nimimerkki FutureHockey kerää listaa jälkipeleihin tulevista henkilöistä, ilmoittakaa hänelle yv:llä.

Olin yhteydessä New Yorkiin päin, ja he pyysivät ruokatilaukset tehtävän viimeistään 30.1. Se siitä Gordon Ramsaysta sitten. Uskoisin kuitenkin, että tuohon paikkaan olemme menossa.

Katsokaa täältä mitä haluatte syödä, ja ilmoittakaa minulle yv:llä. Varmaankin hyvin pitkälti mennään tuolla burger-linjalla, mutta emme kai me kenellekään salaatinsyöjälle naura.
 

tutzba

Jäsen
Minun makuuni outo linjaus että lyöntilaukaus on kielletty mutta seuraamus on sama kuin pitkästä kiekosta.

Tämä on tullut uutena sääntönä harrastesääntöihin, oliko se nyt viime kaudeksi vai täksi kaudeksi kun uudistus tapahtui. Ajattelin soveltaa sitä tähän tapaukseen, toki se voidaan muuttaa jos väki niin haluaa.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Tämä on tullut uutena sääntönä harrastesääntöihin, oliko se nyt viime kaudeksi vai täksi kaudeksi kun uudistus tapahtui. Ajattelin soveltaa sitä tähän tapaukseen, toki se voidaan muuttaa jos väki niin haluaa.

Itseasiassa lyöntilaukauksellä hämääminen aiheuttaa pelikatkon ja aloituksen puolustavan joukkueen kenttäpäätyyn. Itse lyöntilaukauksen suorittaminen aiheuttaa pienen rangaistuksen (2 min). Nämä siis mitä harrastesääntöihin tulee.

Niin ja vähän höhelöä ilmoittaa FH:lle saapumisesta ja Tutzballe ruokatilaus... Mut näillä mennään!
 
Viimeksi muokattu:

tutzba

Jäsen
Niin ja vähän höhelöä ilmoittaa FH:lle saapumisesta ja Tutzballe ruokatilaus... Mut näillä mennään!

Ei ilmoitetakaan vielä ruokatilauksia minulle tämän enempää. Pidän toki muistissa he, ketkä ilmoittivat, mutta kyselen sitten kun FutureHockey ilmoittaa minulle listan jatkoille lähtevistä. Eihän tässä tosiaan mitään järkeä näin ole. Alkaa pikkuhiljaa järki kadota.
 
Viimeksi muokattu:

Rosenrot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Meikkis tietää osallistumisesta jälkipeleihin vasta lähempänä tapahtumaa, kun ei tuosta hotellista voi olla varma vasta kun muistaakseni kuukauden lopussa, mutta ainahan sinne kaksi jatkislaista mahtuu johonkin pöydänkulmaan burgerille, oluelle, salaatille (tod.näk) ja gintonicille...
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Yksi tärkeä kunniatehtävä on jakamatta. Kuka tiputtaa aloituskiekon?

Johanna Tukiainen.

Odottelen jo innolla pelin jälkeisiä vääntöjä, kun nyt on jo kovat väännöt säännöistä.

Itse muuten suuntaan oletettavasti Hämeenlinnaan pelin jälkeen "syömään", ihan kuskin aikataulusta riippuen.

Että silleen...
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Sedu Koskinenhan on Valkeakoskelta kotoisin, joten Sedu pudottaa kiekon ja tarjoaa viinaa Onnelassa. Taitaa kyllä olla jalkapallomiehiä.

Wareena-Waltikka-Lola-Onnela-turpaan-putka
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Sedu Koskinenhan on Valkeakoskelta kotoisin, joten Sedu pudottaa kiekon ja tarjoaa viinaa Onnelassa. Taitaa kyllä olla jalkapallomiehiä.
Sikäli kun Sedu on intohimoinen TPS-fani niin kyllä häneltä varmaan tukea jääkiekkoonkin liittyy.
 

M10

Jäsen
tutzba: sanoivatko Primatexilta mitään paitojen arvioidusta valmistumis-ajasta?

B1 kirjoitti:
Joka tapauksessa haluan säilyttää oikeuden taklata vastustajan ykkössentteriä, jotta saadaan pelihuumori pois häneltä.

d2uce kirjoitti:
Itse olen kuullut, että vastustajan ykkössentterin pelaamisen katseleminen on pelihuumoria (tai huumoripeliä) parhaimmillaan.

Yrittävät lierot vaikuttaa bsyykeeseen. Taivun ehkä, mutta en katkea.

Ei ne huonoille huuda. Voitto tai Onnela!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös