Jatkoajan vuoden 2016 kiukkupussi

  • 8 134
  • 60

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Heh...urheiluhengen mukaisesti tökkään mikin turpaasi kiinni ja kysyn:"miltä nyt tuntuu?!"

Hämmentyneeltä. Miksi insinöörejä saa kiusata, mutta kirjastotätejä ei? Vai onko asia niin, että sinä saat kiusata ketä ikinä katsot kiusaamisen arvoiseksi, mutta muut ei saa ellei ne sit oo samaa mieltä sun kaa? Onko tuo sinua ennen vastanneen kirjainsekamelskan viesti nyt sitten sellainen että mun pitää mököttää? Kauheen randomilta ja eriarvoisilta tuntuu nyt nää säännöt ja ihmisetkin kirjastotädin maailmankuvassa, oon hämmentynyt, luulisi että ois enempi järjestelmällisyyttä vähemmän Kokoomusta siellä.
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hämmentyneeltä. Miksi insinöörejä saa kiusata, mutta kirjastotätejä ei? Vai onko asia niin, että sinä saat kiusata ketä ikinä katsot kiusaamisen arvoiseksi, mutta muut ei saa ellei ne sit oo samaa mieltä sun kaa? Onko tuo sinua ennen vastanneen kirjainsekamelskan viesti nyt sitten sellainen että mun pitää mököttää? Kauheen randomilta ja eriarvoisilta tuntuu nyt nää säännöt ja ihmisetkin kirjastotädin maailmankuvassa, oon hämmentynyt, luulisi että ois enempi järjestelmällisyyttä vähemmän Kokoomusta siellä.

Mut rakas @FASlapsi ! Ekkönää vieläkkään tajua, että ihan sama mitä mulle suolletaan, mut jos kollegoita suolataan niin armottomasti, niin johan tämäkin tätönen suuttuu! Mähän olen oikeudenmukaisuuden airut ja kuljen lippu hulmuten kohden valoisampaa tulevaisuutta. Hitot siitä et ollaan palkkakuopassa, vaikka osa opiskelee lääkärintutkinnon verran, hitot siitä, että ollaan hiiriä monen mielestä ja rumiakin vielä ja hitot siitä, että meidän oletetaan olevan kaikkialla hys hys-meiningillä. Täälläkin;)
Ja myönnetään nyt, että ehkä, siis EHKÄ olet se poikkeus insseissä, joka vahvistaa säännön!
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oulun AMK:ssahan on kirjasto- ja tietopalvelun koulutusohjelma, mikä on kyllä aika ammattikoulutasoa. Seinäjoella ja Turussakin vissiin taitaa olla, mutta Helsingistä ei kaikki halua lähteä sinne, heh. Tietty kirjastoissa voi olla pätevää väkeä vaikka mistä, mutta oli insinöörikoulu aika erilainen kuin tradenomipuoli.

Yhden kesän olin joskus kirjastossa töissäkin ja teininä toisen.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Eipä tarvii isommin mietiskellä kuka tittelin ansainnut ja tilannut itselleen. Onnittelut voittajalle.
 

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
@Noitarumpu voitti!

Uusi vuosi ja uusi kisa. Saammeko uuden voittajan, sen vuosi kertoo.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
No nyt on varmasti helpottunut olo kun se heikko aines on löytynyt Jatkoajastakin ja ihan yhteistuumin. Koulukiusaus kunniaan täälläkin.
 

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
No nyt on varmasti helpottunut olo kun se heikko aines on löytynyt Jatkoajastakin ja ihan yhteistuumin. Koulukiusaus kunniaan täälläkin.

Avasit vakuuttavasti kisan kohti titteliä 2017.

Ps. Mikä koulukiusaus?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
No nyt on varmasti helpottunut olo kun se heikko aines on löytynyt Jatkoajastakin ja ihan yhteistuumin. Koulukiusaus kunniaan täälläkin.
Olet tässä kyllä asian ytimessä. Lisäisin toki vielä mukaan rinkirunkkaamisen ja selkien taputtelun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös