Jatkoajan vuoden 2016 kiukkupussi

  • 8 106
  • 60

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mä haluan antaa ääneni sille Kärppä fanille, joka ilmoitteli ties mitä fantasiarostereita varmoina soppareina. Ai niin ei se kiukutellut :( No henkisesti annan silti tukeni.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Aluksi siis kiitän Vuoden 2016 kiukkupussin arvonimestä. Tässä asiassa minua ovat vahvasti tukeneet oma perheeni, ystävät ja sukulaiset. Lisäksi pitää antaa kunniamaininta ehdottomasti ainakin seuraaville palstan nikeille, jotka ovat tehneet kaikkensa, jotta tuo titteli minulle voisi osua;)
@Kanerva , @Lert , @kiwipilot , @Ralph , @Turha Kaukalo @Pisin Kääpiö 186 cm jne. Menisi koko juhlatilaisuus listaa luetellessa ,joten anteeksi te kaikki muut, jotka jäitte mainitsematta. Teillä on ollut yhtä tärkeä rooli, jotta olen tämän kunniakkaan maininnan saanut. Höyryventtiiliä olette kiristänee ihailtavasti.
Lienet vahva kandidaatti jo kiitospuheen nimilistan perusteella, kun tuommoisenkin joukon ja nimeämättömät päälle nostat eräänlaisina innoittajina esille. Tosin et sinä minun mielestäni mikään kiukkupussi ole, korkeintaan jonkinmoinen puusilmäinen vastarintahahmo kun sille päälle satut.

Vähän ihmettelen, miksi mainitsit nimimerkkini tässä yhteydessä, kun en ole kuluvan vuoden aikana kommentoinut juurikaan kirjoituksiasi, ja politiikkaketjuissakin olen vähentänyt aktiivisuutta, kun aika ei vaan perhana riitä kaikkeen. Kristiina Halkolaan rinnastin sinut kyllä, mutta sehän oli tarkoitettu ja mahdollisesti jopa ymmärretty kohteliaisuudeksi. Otan kyllä vastaavasti eräänlaisena kohteliaisuutena sen, että herätän tunteita jo olemassaolollani. Silloin ei ole vajottu merkityksettömyyden syvään hetteikköön.

Porvarillisen mustapaitaisin terveisin,
sinun PK186cm
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mä en edes äänestänyt tätä yhtä, vaan isinä tietty omaa poikaa, mutta listoille pääsin. Kyllä tuollaisella menolla jo ansaitsee kiukkupussi-tittelin.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Dissonanssi all day everyday.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
HIFK joka luikki Sorsapuistosta karkuun eilisen ottelun jälkeen.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Kisapuisto veti kyllä niin mieleenpainuvat itkupotkuraivarit kun lähti palstalta, että hänelle ääni täältä.
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Lienet vahva kandidaatti jo kiitospuheen nimilistan perusteella, kun tuommoisenkin joukon ja nimeämättömät päälle nostat eräänlaisina innoittajina esille. Tosin et sinä minun mielestäni mikään kiukkupussi ole, korkeintaan jonkinmoinen puusilmäinen vastarintahahmo kun sille päälle satut.

Vähän ihmettelen, miksi mainitsit nimimerkkini tässä yhteydessä, kun en ole kuluvan vuoden aikana kommentoinut juurikaan kirjoituksiasi, ja politiikkaketjuissakin olen vähentänyt aktiivisuutta, kun aika ei vaan perhana riitä kaikkeen. Kristiina Halkolaan rinnastin sinut kyllä, mutta sehän oli tarkoitettu ja mahdollisesti jopa ymmärretty kohteliaisuudeksi. Otan kyllä vastaavasti eräänlaisena kohteliaisuutena sen, että herätän tunteita jo olemassaolollani. Silloin ei ole vajottu merkityksettömyyden syvään hetteikköön.

Porvarillisen mustapaitaisin terveisin,
sinun PK186cm

Tämä nyt oli nopein löytää:
Kirjastot ovat saakeli kanssa yksiä oikeisiin töihin sopimattomien kommunistien suojatyöpaikkoja nykyään. Poikkeuksia varmaan on, mutta vaikuttaa siltä, että kirjastoon töihin päästäkseen pitää olla jonkinlainen erityisryhmiin kuuluva vaihtoehtospede, tai naamastaan kuin sitruunaa syöneen näköinen vanha marxilainen. Tai joutuakseen. Kirjallisuuden tuntemus ja yleistiedon hallinta on joka tapauksessa vähemmän tärkeää nykykirjastoissa. Mikä on ymmärrettävää siinä katsannossa, että kirjastot harjoittavat ties mitä kaikkea kirjallisuuden ja opillisen sivistyksen ulkopuolista lainaus- ja palvelutoimintaa nykyisin. Ei tuolla enää tarvita välttämättä yhtäkään sellaista kääkkää, joka ymmärtää kirjojen päälle paljoa paskaakaan. Eikä myöskään musiikkitallenteita lainata kirjastoista enää paljoakaan, kun tavallinen jengi käyttää suoratoistopalveluja mennen tullen. Siinä mielessä kirjastoväki saa ihan rauhassa unohtaa Bob Dylanit ja monet muut menneen maailman musisoijat. Kirjastoväen on vaan parempi keskittyä jatkossa antamaan porukoille lainaksi porakoneita ja savikipontekovälineitä.

Aika alas olet meidät kirjastoihmiset noteerannut. Kirjaston aputoiminnoissa mukana olevissa on varmastikin jengiä, joka ei välttämättä edes lue, mutta edes vähän pitemmälle koulutetuissa en tiedä itse ainakaan yhtään, joka ei lue ja tiedän kuitenkin monien kirjastojen porukkaa. Anteeksi saisit pyytää.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Aika alas olet meidät kirjastoihmiset noteerannut.

Pitäiskö meidän kaikkien tietää että sä olet kirjastoihminen? No tuo nyt on kyllä jo vähän kiukkupussimeininkiä tommosesta mielensä pahoittaa, mutta et silti saa mun ääntäni, pidän sen itselläni.

P.S. Jesse Puljujärvi on ihan kakkapää, hähähähää!
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Nimimerkille @Jambo78
Tosin lienee Jatkoajan suurelle yleisölle yhtä tuntematon kuin aihealuekin missä käy ränkyttämässä, eli Espoo United.
 
Viimeksi muokattu:

archieG

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Slavia Praha
Aika alas olet meidät kirjastoihmiset noteerannut. Kirjaston aputoiminnoissa mukana olevissa on varmastikin jengiä, joka ei välttämättä edes lue, mutta edes vähän pitemmälle koulutetuissa en tiedä itse ainakaan yhtään, joka ei lue ja tiedän kuitenkin monien kirjastojen porukkaa. Anteeksi saisit pyytää.
Niin, kirjastoihminen jonka mielestä runous ei ole oikeaa kirjallisuutta ja siten ei oikeutettu Nobelin kirjallisuuspalkintoon. Eikös tämä ollut se sama kirjastoihminen, joka ei osannut edes nimetä yhtään runoilijaa?
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pitäiskö meidän kaikkien tietää että sä olet kirjastoihminen? No tuo nyt on kyllä jo vähän kiukkupussimeininkiä tommosesta mielensä pahoittaa, mutta et silti saa mun ääntäni, pidän sen itselläni.

P.S. Jesse Puljujärvi on ihan kakkapää, hähähähää!

En ole salannut mitenkään sitä, että olen kirjastonhoitaja ammatiltani. Meitä on niin paljon, että siitä ei voi vielä päätellä yhtään mitään kuka olen. Jos joku kaivamalla haluaa kaivaa tietojani, niin kusta on päässä, täytyy sanoa. Vois mennä kallonkutistajalle ja hetimiten.
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Niin, kirjastoihminen jonka mielestä runous ei ole oikeaa kirjallisuutta ja siten ei oikeutettu Nobelin kirjallisuuspalkintoon. Eikös tämä ollut se sama kirjastoihminen, joka ei osannut edes nimetä yhtään runoilijaa?
Meilläkin on oikeus mielipiteeseen, usko pois. Uskon lisäksi tietäväni paremmin yleisen kirjaston luokistukset kuin sinä, mutta se tästä ja runoudentuntemuksestani. En tiedä kaikkea, mutta paljon tiedänkin, kun sitä myös harrastan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Pitäiskö meidän kaikkien tietää että sä olet kirjastoihminen? No tuo nyt on kyllä jo vähän kiukkupussimeininkiä tommosesta mielensä pahoittaa, mutta et silti saa mun ääntäni, pidän sen itselläni.

P.S. Jesse Puljujärvi on ihan kakkapää, hähähähää!

On se mun poika! Oon ylpeä että annoin ääneni hälle! Sanoin sen mutsillekin, että äänestää poikaansa, kävin nääs ovella vkloppuna kyselees josko irtois... pääsin äsken putkasta ja sakothan siitä rapsahti kun rikoin lähestysmiskieltoa. Saatanan huora.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En ole salannut mitenkään sitä, että olen kirjastonhoitaja ammatiltani. Meitä on niin paljon, että siitä ei voi vielä päätellä yhtään mitään kuka olen. Jos joku kaivamalla haluaa kaivaa tietojani, niin kusta on päässä, täytyy sanoa. Vois mennä kallonkutistajalle ja hetimiten.

Vai niin.

Minä vaan sitä ihmettelin, että olit käsittääkseni suuttunut Pisimmälle kääpiölle koska tämä oli jossain arvostellut hassusti kirjastonhoitajia, ja jotenkin olit sitten ottanut tuon koko ammattikuntaa esitetyn hassun vitsin henkilökohtaisena vittuiluna sinua kohtaan. Niin sitä vaan sitten mietin että pitäisikö koko Jatkoajan vai tietää että sinä olet kirjastonhoitaja ammatiltasi, ja siis oikeastaan kirjastotädeistä jos Jatkoajassa joskus puhutaan niin niillä viitataan aina oikeasti sinuun, eikä kaikkiin Suomen kirjastotäteihin. Ja sitten ajattelin että tuo on kyllä jo melkoista mielensäpahoittamista ja kiukkupusseilua ihan vaan kiukkupusseilun vuoksi.

Minäkään en kai ole ammattiani täällä salaillut, mutta en kyllä ota itseeni välittömästi jos joku täällä ryhtyy insinöörejä solvaamaan. Jos ottaisin niin johan minä olisin mielipahaan tikahtuneena roikkunut narun jatkona useamman vuoden.

@Turha Kaukalo toivoin just äsken joululahjaksi tippuria, ebolaa, AIDSia, ruttoa ja useita pahanlaatuisia aivokasvaimia - sinulle. Hyvää joulua iskä, olkoon tämä viimeisesi!
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Ihmeellistä kiusaamista tämäkin ketju. Röökit piiloo, reksi tulee!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
@Turha Kaukalo toivoin just äsken joululahjaksi tippuria, ebolaa, AIDSia, ruttoa ja useita pahanlaatuisia aivokasvaimia - sinulle. Hyvää joulua iskä, olkoon tämä viimeisesi!


Oot kyllä tullu isiis! Mullahan on jo melkein kaikki nuo ihanat taudit ja klämmäri äidiltäs. Oon ylpee pojastani. Melkeen liikutun tässä kun aattelen sitä iltayötä, kun nousin äitees ylle sen puoliminuuttisen ajaksi minkä siittämisesi vei. Luulin kyllä rymäyttäneeni rojut kakkoseen (äites ja mun ihana ehkäsykeino) mutta jotenkin siinä rytäkässä meni röörit sekasin.
 

mutina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Chicago Blackhawks, Fife Flyers
Ei ole jokeriketjujen @Max Power in voittanutta. Yhtä itkupotkuraivaria jo kolme vuotta. Kaikki mahdollinen asiasisältö hukkuu esitystapaan.
 
Minäkään en kai ole ammattiani täällä salaillut, mutta en kyllä ota itseeni välittömästi jos joku täällä ryhtyy insinöörejä solvaamaan.

Kyllä sun jutuista kieltämättä tulee joskus Tamppi-lehti ja tämä Ihmisten puolueen insinööripuheenjohtaja mieleen:
Ihmisten puolue - Tapsan teekkarihuumori - YouTube

Mutta siinä mielessä eroat suuresti teekkarien vappulehdistä, että monesti olet myös hauska.
 
Viimeksi muokattu:

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vai niin.

Minä vaan sitä ihmettelin, että olit käsittääkseni suuttunut Pisimmälle kääpiölle koska tämä oli jossain arvostellut hassusti kirjastonhoitajia, ja jotenkin olit sitten ottanut tuon koko ammattikuntaa esitetyn hassun vitsin henkilökohtaisena vittuiluna sinua kohtaan. Niin sitä vaan sitten mietin että pitäisikö koko Jatkoajan vai tietää että sinä olet kirjastonhoitaja ammatiltasi, ja siis oikeastaan kirjastotädeistä jos Jatkoajassa joskus puhutaan niin niillä viitataan aina oikeasti sinuun, eikä kaikkiin Suomen kirjastotäteihin. Ja sitten ajattelin että tuo on kyllä jo melkoista mielensäpahoittamista ja kiukkupusseilua ihan vaan kiukkupusseilun vuoksi.

Minäkään en kai ole ammattiani täällä salaillut, mutta en kyllä ota itseeni välittömästi jos joku täällä ryhtyy insinöörejä solvaamaan. Jos ottaisin niin johan minä olisin mielipahaan tikahtuneena roikkunut narun jatkona useamman vuoden.

@Turha Kaukalo toivoin just äsken joululahjaksi tippuria, ebolaa, AIDSia, ruttoa ja useita pahanlaatuisia aivokasvaimia - sinulle. Hyvää joulua iskä, olkoon tämä viimeisesi!

Ei slatan, inssi sie!!! Inhoan niitä enemmän kuin mitään, ne on niin huumorintajuttomia puupökkelöitä ja juoppoja, että vois kirjaston eteen vetää heti joulutontuiksi, eivät ees liikkuis mihkään, että peljättäis lapsia. Siihen ne on omiaan.Olit varmaan rakentamassa sitä Turun romahtanutta siltaakin. Noo...aina ku aattelen, että nyt on @FASlapsi kirjoittanut niin överiksi sairaita, että alan inhoamaan koko kuvatusta, niin eiköhän tuo vedä vuoden urheilijaketjussa taas semmoista hupia, että alta pois. Kumma otus!

Mä TIEDÄN miten fiksua suurin osa koulutetusta henkilökunnasta kirjastoissa on, joten otan tietenkin nassuuni. Itsekin teen niin hemmetisti hommia maan ja taivaan väliltä ja välillä maan altakin, että syystäkin. Tosikko, inhokki, typerys, what ever you want. Kaikki käy, mikään ei oo uutta, eikä mikään satuta, kaikki on koettu. :)
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eli siis insinöörit saa niputtaa kaikki vammaisiksi ja huonoiksi ja turhiksi ihmisiksi, mutta jos saman tekee kirjastotädeille niin sitten se on väärin ja sulta täytyy heti tulla pyytämään anteeksi? Mut sit mikään ei satuta kuiteskaan? En mä pysy enää perässä.

Se minulle muuten tuossa joku vuosi sitten valkeni, että tiedättekö mimmonen ois maailma jossa ei olisi yhtään insinööriä? Se ois semmonen kivikautinen luolamiesten maailma. Ei siellä olisi kirjastotätejäkään koska ei ois kirjastoja koska ei ois taloja eikä sähköä eikä jääkiekkoakaan pelattaisi koska milläs niitä kenttiä jäädyteltäisiin ja luistimia osais kukaan tehdä tai jotain jääkiekkoa. Jesse Puljujärvikään ei saisi pizzaa syödäkseen. Odotan anteeksipyyntöäsi @Noitarumpu kun olen nyt näin jalosti sinun totaalisen väärin rakentuneen maailmankuvasi oikaissut.
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eli siis insinöörit saa niputtaa kaikki vammaisiksi ja huonoiksi ja turhiksi ihmisiksi, mutta jos saman tekee kirjastotädeille niin sitten se on väärin ja sulta täytyy heti tulla pyytämään anteeksi? Mut sit mikään ei satuta kuiteskaan? En mä pysy enää perässä.

Se minulle muuten tuossa joku vuosi sitten valkeni, että tiedättekö mimmonen ois maailma jossa ei olisi yhtään insinööriä? Se ois semmonen kivikautinen luolamiesten maailma. Ei siellä olisi kirjastotätejäkään koska ei ois kirjastoja koska ei ois taloja eikä sähköä eikä jääkiekkoakaan pelattaisi koska milläs niitä kenttiä jäädyteltäisiin ja luistimia osais kukaan tehdä tai jotain jääkiekkoa. Jesse Puljujärvikään ei saisi pizzaa syödäkseen. Odotan anteeksipyyntöäsi @Noitarumpu kun olen nyt näin jalosti sinun totaalisen väärin rakentuneen maailmankuvasi oikaissut.

Heh...urheiluhengen mukaisesti tökkään mikin turpaasi kiinni ja kysyn:"miltä nyt tuntuu?!"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös