Jatkoajan virallinen homoketju

  • 878 656
  • 8 125

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Jos maapallolle ei alunperin olisi homoja haluttu, niin silloin esimerkiksi kulli olisi kolmio ja persreikä neliö.
Tämä vain jos uskoo älykkääseen luojaan (joka on kaikkivoipa). Evoluutioteorian mukaan saattaisi käydä Niinkuin nyt on käynyt. Hyvä pointti kuitenkin!
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Meinaat, että hyväksymällä homoavioliitot lisääntyy myös heterosuhteissa harrastettava anaaliyhdyntä? Vai että hyväksymällä homoavioliitot lisääntyvät myös heterojen väliset irtisuhteet? Varmaan joku homo kohta kehittää jonkun kännykkäsovelluksen jossa toisilleen tuntemattomat ihmiset sopivat panotreffejä. Mihin tämä maailma on menossa.

Se on mennyt jo, koko aika vain enemmän. Ilmeisesti selvä enemmistö hyväksyy tämän eikä näe ongelmaa lisääntyvissä seksuaalisairauksissakaan. Epäilemättä koulussa heille on kerrottu homoseksuaalisuuden ikävätkin puolet.

Siinä olen kanssasi samaa mieltä että ihmiset harvoin sopivat 100% homo tai 100% hetero - kategorioihin, useimpien kohdalla totuus on vaihtelevasti jossain siellä välissä. Minulle henkilökohtaisesti sopisi oikein hyvin kaikkien näiden termien hylkääminen, puhuttaisiin vain ihmisistä, henkilöistä ja avioliitoista, olivat ne millä yhdistelmällä tahansa.

Niin, Kinsey vain oli aikamoinen idealisti. Ehkä joskus.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
@Klose16 Onko anaaliseksin, suuseksin, seksilelujen jne. yleistyminen tosiaan mielestäsi homojen syytä/ansiota? Eiköhän tuo seksuaalisuuden vapautuminen johdu paljolti muista asioista.

Olkiukko. Miksiköhän toistan aina että lukekaa ensin...
 

Satunnainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Homoilla tiettyjä terveysvaikutuksia on enemmän. Esim. lesboilla enemmän seksuaalitauteja kuin naisilla joilla on seksiä vain miesten kanssa, jopa huonompi hoitoonhakeutuminen. Miehillä myös ja esim. anaalisyöpä on yleisempää homoilla, korreloi HIV:n ja HPV:n kanssa.
Mutta et siis kiellä, että heteroseksillä voi olla terveysvaikutuksia myös. Voitko siis kertoa, pidätkö frotterismia parempana kuin normaalia heteroseksiä?
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Mutta et siis kiellä, että heteroseksillä voi olla terveysvaikutuksia myös. Voitko siis kertoa, pidätkö frotterismia parempana kuin normaalia heteroseksiä?

Tähän vastasin jo monesti, mutta kun se luetun ymmärrys.

Ihan kuin minä näitä päättäisin. Tottakai frotterismi on vähemmän haitallista kuin heteroseksi. Mikä sitten on parempaa.
 

Satunnainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ihan kuin minä näitä päättäisin. Tottakai frotterismi on vähemmän haitallista kuin heteroseksi. Mikä sitten on parempaa.
Sinäkö et itse päätä mielipiteitäsi ja niiden perusteita? Kuka ne sitten päättää?

Minun kriteereilläni frotterismi on väärin ja vastustettavaa toisin kuin hetero- ja homoseksi. Mutta minäpä en tapaasi arvioikaan näitä vain potentiaalisten haittojen kautta. Sinänsä kyllä mielenkiintoinen näkemys seksuaalisuuteen. Jos todella olet naimisissa, alan pikkuhiljaa enemmän ja enemmän sääliä vaimoasi.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Sinäkö et itse päätä mielipiteitäsi ja niiden perusteita? Kuka ne sitten päättää?

Miksi minun mielipiteeni olisi jotenkin ratkaiseva?

Minun kriteereilläni frotterismi on väärin ja vastustettavaa toisin kuin hetero- ja homoseksi. Mutta minäpä en tapaasi arvioikaan näitä vain potentiaalisten haittojen kautta. Sinänsä kyllä mielenkiintoinen näkemys seksuaalisuuteen. Jos todella olet naimisissa, alan pikkuhiljaa enemmän ja enemmän sääliä vaimoasi.

Non sequitur, joten voit lakata huolehtimasta vaimostani.

Mutta mietipäs, mitä hyötyä seksistä nyt yleensä on? Yleensä ei paljon mitään, nautinnon lisäksi. Sama frotterismissa. Haitat kyllä vaihtelevat enemmän.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Heh, hauska kukkanen.
Tämähän on ollut itsestäänselvä asia jo... olikos se, 2000-luvulla...

Esitetään yksi tuollainen "jokseenkin vahva" argumentti.

"Homoavioliitossa on kyse kahden ihmisen välisestä rakkaudesta, ja sen julkisesta tunnustamisesta."

- Entäs se homoille tulossa oleva adoptio-oikeus...

"Sekin on kannatettava asia."

- Kahden ihmisen välisestä rakkaudesta...

En ymmärrä mitään ylläolevan viestin pointista, liekö sitä ollenkaan. Samanlaista höpöntöttöä kuin kristillisdemokraattien ja änkyräpersujen puheenvuorot asiasta yleensäkin. Lässytystä ilman mitään sisältöä.

Sinulla tuntuu olevan vaikea käsittää, että olet marginaalia eikä sinun mielipiteelläsi ole väliä enemmistön edessä. Se, että homoseksuaaliset suhteet ovat muuttuneet yleisesti hyväksytyiksi 2000-luvulla on ihan samanlaista maailman muuttumista kuin vaikkapa se, että kirjoittelet jonnekin internetin keskustelupalstalle mielipiteitäsi. Ei ollut Jatkoaikaakaan 90-luvulla, hui kauhistus. Pitäisikö sulkea koko palsta?
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Korjaa nyt käsitykseni selkeästi, niin että minäkin sen ymmärrän. Eli, mitä ne homojen levittämät, heteroja uhkaavat paheelliset tavat ovat?

Homosuhteissa/homoseksuaaleilla esiintyy enemmän:

-seksitauteja
-seksisuhteita
-depressiivisyyttä
-itsemurhataipumusta

Homosuhteen dynamiikka on se, että siitä puuttuu jotain.
Tämä näkyy konkreettisimmin jälkikasvun osalta.

Jos seksuaalisuutta koskevien asenteiden vapautuminen ei nyt ollutkaan homojen vika (kuten tekstistäsi käsitin), niin miten he ovat siinä tapauksessa edistäneet tautien levittämistä heterojen parissa?

"Levittämällä" em. asioita kulttuurinsa kautta. Näistä on nähtävissä niitä kuuluisia korrelaatioita. Mitä enemmän homokulttuurista tuttu liberalismi on saanut levitä heterojenkin keskuuteen, sitä enemmän myös haittoja.

Itse luulen, että homoseksuaaliset seksisuhteet ovat lisääntyneet ihan vain sen takia, että seksuaalisuus on hiljalleen vapautunut ja yhä useampi uskaltaa toteuttaa itseään enemmän. Varsinkin naisten keskuudessa alkaa olla jo suhteellisen yleistä, että vaikka eletään heterosuhteissa, on kokeiltu/harrastetaan seksiä myös saman sukupuolen kanssa.

Heh, tämähän alleviivaa sitä mitä olen sanonut.

Seksi ei kuulu enää jumalalle vaan ihmisille, jotka onneksi saavat sitä aikuisten, täydellä ymmärryksellä pelaavien kesken harrastaa just kuten tykkäävät, nettihörhöjen mielipiteistä huolimatta.

Liberaali logiikka tekee ihmisistä vain onnettomampia. Samalla kun sallitaan pettämiset ym. tuomitaan jonkun mielipide netissä. Hyvin kuvaavaa.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
En ymmärrä mitään ylläolevan viestin pointista, liekö sitä ollenkaan. Samanlaista höpöntöttöä kuin kristillisdemokraattien ja änkyräpersujen puheenvuorot asiasta yleensäkin. Lässytystä ilman mitään sisältöä.

Tuo on aidosti surullista ja traagista.

Sinulla tuntuu olevan vaikea käsittää, että olet marginaalia eikä sinun mielipiteelläsi ole väliä enemmistön edessä.

Juuri kun totesin ettei mielipiteelläni ole yleensäkään väliä. Marginaalia tosin en ole, tuo on jännä harha.

Se, että homoseksuaaliset suhteet ovat muuttuneet yleisesti hyväksytyiksi 2000-luvulla on ihan samanlaista maailman muuttumista kuin vaikkapa se, että kirjoittelet jonnekin internetin keskustelupalstalle mielipiteitäsi. Ei ollut Jatkoaikaakaan 90-luvulla, hui kauhistus. Pitäisikö sulkea koko palsta?

Olen samaa mieltä, maailman muuttumista ei voi estää.
Kulttuurit sentään vielä vaihtelevat. Heti itänaapurissamme on vähän erilaiset itsestäänselvyydet.
 

Satunnainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Miksi minun mielipiteeni olisi jotenkin ratkaiseva?

Ei se toki olekaan, mutta on hassua väittää, etteivät mielipiteesi riippuisi sinusta itsestäsi.

Non sequitur, joten voit lakata huolehtimasta vaimostani.

Mutta mietipäs, mitä hyötyä seksistä nyt yleensä on? Yleensä ei paljon mitään, nautinnon lisäksi. Sama frotterismissa. Haitat kyllä vaihtelevat enemmän.

Jos kyseessä on avioliitto käytännöllisistä syistä, talous tmv. niin eipä sitten mitään. Mutta noin yleensä ei ole vaimon kannalta hyvä merkki, jos aviomies pitää tuntemattomien ahdistelua parempana kuin normaalia heteroseksiä.

Et ilmeisesti pidä ihmisten koskemattomuutta suuressa arvossa, mutta minulle on aika suuri ero sillä, onko kyseessä oma tahto vai ilman suotumusta tapahtuva ahdistelu.

Homosuhteen dynamiikka on se, että siitä puuttuu jotain.
Mahdollisuus solmia avioliitto?
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Tuo on aidosti surullista ja traagista.



Juuri kun totesin ettei mielipiteelläni ole yleensäkään väliä. Marginaalia tosin en ole, tuo on jännä harha.



Olen samaa mieltä, maailman muuttumista ei voi estää.
Kulttuurit sentään vielä vaihtelevat. Heti itänaapurissamme on vähän erilaiset itsestäänselvyydet.

Miksi homoseksuaalisuus kiinnostaa sinua niin kovasti?
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Marginaalia tosin en ole, tuo on jännä harha.
Mikä nyt marginaaliksi lasketaan. Asiasta äänestettiin äsken eduskunnassa ja 120-48 oli tulos. 28% oli siis samanlaisia hihhuleita.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Ei se toki olekaan, mutta on hassua väittää, etteivät mielipiteesi riippuisi sinusta itsestäsi.

Tämä näkemys on esim. ateisteilla hyvin valtavirtaa.
Sinä taidat kyllä sekoittaa todellisuuden ja mielipiteet.
Ei homojen seksisairaudet johdu minun mielipiteistäni.

Jos kyseessä on avioliitto käytännöllisistä syistä, talous tmv. niin eipä sitten mitään. Mutta noin yleensä ei ole vaimon kannalta hyvä merkki, jos aviomies pitää tuntemattomien ahdistelua parempana kuin normaalia heteroseksiä.

Kategorinen non sequitur ad infinitum?

Et ilmeisesti pidä ihmisten koskemattomuutta suuressa arvossa, mutta minulle on aika suuri ero sillä, onko kyseessä oma tahto vai ilman suotumusta tapahtuva ahdistelu.

Ei minua haittaisi jos nuori kaunis nainen "vahingossa" tönäisisi ruuhkametrossa vaikka pariinkin kertaan.

Mahdollisuus solmia avioliitto?

Homopari ei voi esim. harrastaa heteroseksiä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Homosuhteissa/homoseksuaaleilla esiintyy enemmän:

-seksitauteja
-seksisuhteita
-depressiivisyyttä
-itsemurhataipumusta

Homosuhteen dynamiikka on se, että siitä puuttuu jotain.
Tämä näkyy konkreettisimmin jälkikasvun osalta.

"Levittämällä" em. asioita kulttuurinsa kautta. Näistä on nähtävissä niitä kuuluisia korrelaatioita. Mitä enemmän homokulttuurista tuttu liberalismi on saanut levitä heterojenkin keskuuteen, sitä enemmän myös haittoja.

Liberaali logiikka tekee ihmisistä vain onnettomampia. Samalla kun sallitaan pettämiset ym. tuomitaan jonkun mielipide netissä. Hyvin kuvaavaa.

Mä lupasin itselleni etten enää tähän asiaan puutu, mutta nyt on jo pikkuisen pakko.
1. seksitaudit, tämän kyllä allekirjoitan (täysin mutulla, ilman mitään dataa, pl miesten HIV)

2. seksisuhteet
- sinkkumiesten osalta kyllä (I've had my fare share, trust me), mutta en usko että tämä johtuu homoudesta; vaan siitä että olemme miehiä - kaksi sinkkumiestä kun tapaa toisensa samalla mielenlaadulla (ja vielä ulkonäkökin on ainakin riittävä), niin tiedättehän mitä siitä tulee. Mä tosin en enää tätä jaksa,
lähden 95/100:sta himaan yksin. Taisin tosin viime vuonna käydä jopa 3 kertaa homolassa, ei kiinnosta. Mieluummin menen lätkämatsiin, pelaamaan sählyä, landelle pilkille, ihan vain safkalle tai illanistujaisiin (ilmankos olen sinkku). Naisten seksisuhteiden erolla en usko olevan eroa.
- mitä sitten tulee parisuhteessa eläviin homoihin; ei meillä ole yhtään sen enempää pettämistä kuin heteroilla. Elän aika "sekaporukan" ympäröimänä, eli löytyy hetero- ja homopariskuntia. En löydä eroa. Itse asiassa taidan olla ainoa tuttavapiiristäni homopariskunnista joka on eronnut (puhutaan siis rek suhteesta ja tähänkään ei liittynyt lainkaan pettäminen).

3. Depressiivisyys ja itsemurhataipumukset
- Kyllä. Syyt tähän ovat: meitä ei olla hyväksytty, meillä ei ole ns normihomon roolimalleja - normaaleja miehiä - jotka jostain syystä, on se syy sitten mikä tahansa, satumme tykkäämään miehistä. Kaikki ne homovitsit, jotka ovat "huumoria" jne jne. Emme me ole kuin hyvin pieneltä osalta julkisuudessa nähtävän mukaisia, mutta ei heissäkään mitään pahaa ole.
Esimerkiksi itselläni ei ole nuorena ole ollut mitään kosketusta homoihin, ei minkäänlaista. Normipojan/nuoren miehen lapsuus, pelasin lätkää, fudista, sählyä, juostiin baarissa jne (kyllä te tiedätte). Ei mitään - ei yhtään mitään - eroa normaalin heteropojan elämään. Paitsi se, että aina oli tunne etten kuulu joukkoon ja syytä en ymmärtänyt. Toki, fantasiat päässä pyörivät, mutta asiasta ei mitään tiennyt (toim huom, tämä oli ennen nettiä).

4. Me emme levitä yhtään mitään. Me tavishomot olemme ihan tavallisia ihmisiä, samoine arkisine ongelminemme, tavoitteinemme, rutiineinemme, parisuhteen ylä- ja alamäkinemme. Elämme ihan tavan tavallista elämää. LZ Granderson: The myth of the gay agenda - YouTube

Homot eivät oman kokemuksen - jota on näissä "piireissä" kulunut itseni löytämisen ja hyväksymisen jälkeen kulunut noin 20v, petä yhtään enempää kuin heterot. Sinä @Klose16 voit elää omassa kristillisessä ja konservatiivisessa kuplassasi ihan vapaasti. Anna minunkin elää omaa "kuplaani".

Over and out.

jk. Sen verran vielä lisään tähän, että siinä olen @Klose16 samaa mieltä, etten usko että meistä kukaan on (tai ovat ainakin harvassa) täysin 100% hetero tai homo. Minä en ole ainakaan.

Edit. Sana lisätty ja kappalejakoa selkiytetty
 
Viimeksi muokattu:

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Eli jos seinäsi takana joku honostelee, sinä tai vaimosi alatte tuntea masennuksen oireita? Tai se homo tulee sieltä ja yhtyy sinuun ja siten levittää tauteja ja mielenterveysongelmia? Vai mitä hait tällä?

Olkinukke. Ymmärrätkö nyt mihin noita tarvitaan?
Vastasin selvästi mitä tarkoitin. Lienee kulttuurinsisäistä sokeutta.

Homot ovat siis liberalisminkin taustalla, tätä en tiennytkään.

Aina voi oppia uutta. Lesbot keksivät feminismin.

Laita joku puolueeton tutkimus tästä aiheesta, niin ei tarvitse ihan sinun mutun varassa olla. Kiitos.

Tilastojen mukaan avioerot ovat lisääntyneet, pettämiset ovat lisääntyneet, seksitaudit ovat lisääntyneet, mielensairaudet ovat lisääntyneet... Ole hyvä.
 

Satunnainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tämä näkemys on esim. ateisteilla hyvin valtavirtaa.
Sinä taidat kyllä sekoittaa todellisuuden ja mielipiteet.
Ei homojen seksisairaudet johdu minun mielipiteistäni.

Olenko niin väittänyt? Sen sijaan se, että mitä tulee seksuaalisuuteen asetat mahdolliset ikävät seuraukset tärkeimmäksi tekijäksi, on todellakin sinun mielipiteesi.

Kategorinen non sequitur ad infinitum?

Aviomiehen seksuaalisilla preferensseilläkö ei ole vaikutusta avioliitossa?

Ei minua haittaisi jos nuori kaunis nainen "vahingossa" tönäisisi ruuhkametrossa vaikka pariinkin kertaan.

Minua ei henkilökohtaisesti haittaisi, vaikka uskonnot kiellettäisiin, mutta en todellakaan halua, että niin tehtäisiin. Ehkä en vain ole kyllin itsekeskeinen mielipiteenmuodostuksessani.

Homopari ei voi esim. harrastaa heteroseksiä.
Toki voi. Ei vain keskenään. Mutta jos heteroseksi olisi jokin parisuhteita ylivertaisesti tasapainottava tekijä, taitaisivat avioeroluvut olla kovin erilaiset.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
jk. Sen verran vielä lisään tähän, että siinä olen @Klose16 samaa mieltä, etten usko että meistä kukaan on (tai ovat ainakin harvassa) täysin 100% hetero tai homo. Minä en ole ainakaan.

Tämä on ehkä jotain minkä itsekin on hiffannut tässä viime vuosina. Ei tarkoita toki sitä, että haluaisin harrastaa seksiä miehen kanssa, mutta on niitä sellaisia piirteitä tai jonkinnäköisiä fantasioita olemassa ihan ajatuksen tasolla. Varmasti monellakin ihmisellä on käynyt ajatukset mielessä ja niistä on voinut jopa jollain tasolla nauttia, joten en oikein jaksa enää vetää sellaisia linjoja että on suoraan joko homo tai hetero. Tuo jaottelu on jotenkin keinotekoinen, koska ihmisen seksuaalisuus on sen tiedostamisen takia todella mielikuvituksellinen ja monimuotoinen, kertoohan siitä jo kaikenlaiset fetissitkin. Yksi tämän jaottelun tuhoava esimerkki ovat transseksuaalit, jotka voivat olla käytännössäkin oikeastaan biseksuaaleja tai jotain sen kaltaista. Ehkä ihmiskunta vielä ymmärtää joskus tuhannen vuoden päästä mistä puhutaan, tai jos ymmärtävät, niin eivät pidä seksuaalisuuden muotoja sairauksina tai parafilioina, minä ikinä hyvänsä. Ahdas on rotumme.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tilastojen mukaan avioerot ovat lisääntyneet, pettämiset ovat lisääntyneet, seksitaudit ovat lisääntyneet, mielensairaudet ovat lisääntyneet..
Tilastojen mukaan kristittyjen määrä nousee vuosittain, luettelemasi asiat johtunevat. siitä.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Klose on muuten klassinen uskovainen tuputtaja, siksi varmaan ei oikein kukaan kestä. Saahan sitä olla mitä mieltä tahansa kunhan ei tuputa.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kulttuurit sentään vielä vaihtelevat. Heti itänaapurissamme on vähän erilaiset itsestäänselvyydet.

Itänaapurissa ihmisiä tapetaan ja vainotaan milloin mistäkin syystä. Kyseessä on rikollisvaltio, joten on aika erikoista verrata sitä sivistyneeseen länsivaltioon. Mutta jos meininki siellä houkuttelee, niin muuttaahan saa.

Homopari ei voi esim. harrastaa heteroseksiä.

Ei heteroparikaan voi harrastaa homoseksiä, siis keskenään. Toki muiden kanssa voivat jos haluavat.

Noin yleisesti täytyy sanoa, että mahtaa olla rankkaa elää nykymaailmassa. Voimia.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Olenko niin väittänyt? Sen sijaan se, että mitä tulee seksuaalisuuteen asetat mahdolliset ikävät seuraukset tärkeimmäksi tekijäksi, on todellakin sinun mielipiteesi.

No kai niillä ikävillä seurauksilla on jotain tekemistä todellisuudenkin kanssa? Avasin miksi noin. Esim. raiskauksella on ikävämpiä seurauksia kuin frotterismilla.

Aviomiehen seksuaalisilla preferensseilläkö ei ole vaikutusta avioliitossa?

Mielipiteillä Jatkoajassa ei välttämättä ole seksuaalista merkitystä kirjoittajan parisuhteessa.

Minua ei henkilökohtaisesti haittaisi, vaikka uskonnot kiellettäisiin, mutta en todellakaan halua, että niin tehtäisiin. Ehkä en vain ole kyllin itsekeskeinen mielipiteenmuodostuksessani.

Sekoitat edelleen mielipiteen ja todellisuuden (kuvailun).
Et ole tuossa yksin.

Toki voi. Ei vain keskenään.

Siksi sanoinkin pari. Avioliitossa naimisiin menee pari.

Mutta jos heteroseksi olisi jokin parisuhteita ylivertaisesti tasapainottava tekijä, taitaisivat avioeroluvut olla kovin erilaiset.

Liberalismi. Aiemmin eroluvut olivat minimaalisia, joissain kulttuureissa ovat edelleen. Toisaalta vastasit eri asiaan. Esitin yksinkertaisesti, että homosuhteista puuttuu jotain.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Itänaapurissa ihmisiä tapetaan ja vainotaan milloin mistäkin syystä. Kyseessä on rikollisvaltio, joten on aika erikoista verrata sitä sivistyneeseen länsivaltioon. Mutta jos meininki siellä houkuttelee, niin muuttaahan saa.

Juuri näin!

Ei heteroparikaan voi harrastaa homoseksiä, siis keskenään. Toki muiden kanssa voivat jos haluavat.

Heteropari ei kaipaa homoseksiä. Ei siitä puutu mitään.
Mitä luulet, mikseivät homot ole luonnossa enemmistö?
Jos nuo ovat tasaveroisia, missä evoluutio meni pieleen...

Noin yleisesti täytyy sanoa, että mahtaa olla rankkaa elää nykymaailmassa. Voimia.

Trumpin aikana? Älä viitsi.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Ei minua haittaisi jos nuori kaunis nainen "vahingossa" tönäisisi ruuhkametrossa vaikka pariinkin kertaan.
Minua ei taas haittaisi vaikka klosea tuuppaisi ruuhkametrossa "vahingossa" joku vanha ruma mies. Siinä saattaisi hieman mielipiteetkin elää. Ahdistelun kohteet kun harvemmin saavat esittää toiveita ahdistelijan ulkomuodosta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös