Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 257 222
  • 13 719

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onhan tuo schollin kirjoituskielto kerrassaan naurettava. Eihän ko. nimimerkki edes kovin trollaavia viestejä kirjoittele. Asiallista ja analyyttista kirjoittamista persoonallisella otteella. On tämä moderaattorien linja aikamoinen vitsi kerta kaikkiaan. Kolme kuukautta, sallinette minun nauraa.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Onhan tuo schollin kirjoituskielto kerrassaan naurettava. Eihän ko. nimimerkki edes kovin trollaavia viestejä kirjoittele. Asiallista ja analyyttista kirjoittamista persoonallisella otteella. On tämä moderaattorien linja aikamoinen vitsi kerta kaikkiaan. Kolme kuukautta, sallinette minun nauraa.

Älä horaja, tonnoo - scholl-vapaa kesä JA:lla, mikä loistava yllätys! Jos meillä on tuuria niin vielä suuttuu eikä ikinä tule takaisin antamaan parisuhdeneuvoja vammaisille. From my lips to God's ear!
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Jos se ei ole rikki, älä korjaa sitä. Ihme fiksaatioita valtaa pitävillä.
 

Fordél

Jäsen
Jaahas, että modet veti taas semmosen ässän hihasta. Taisihan tuolla olla schollilta muutama provosoiva viesti, josta voi toki kirjoituskieltoa antaa vaikka pari viikkoa. Kolme kuukautta on kuitenkin todella kova rangaistus ja olisihan sekin pitänyt perustella paljon kattavammin. Taas kerran modeilla lähti mopo käsistä.

Mitä tulee muiden iloon siitä, että scholl ei tänne kirjoita niin en ymmärrä tollaista asennetta lainkaan. Jos ei jonkun ajatukset kiinnosta niin kirjoittajan voi laittaa ignoreen tai viestit voi jättää lukematta. Kuitenkin erilailla ajatteleviakin pitää kestää.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jaahas, että modet veti taas semmosen ässän hihasta. Taisihan tuolla olla schollilta muutama provosoiva viesti, josta voi toki kirjoituskieltoa antaa vaikka pari viikkoa. Kolme kuukautta on kuitenkin todella kova rangaistus ja olisihan sekin pitänyt perustella paljon kattavammin. Taas kerran modeilla lähti mopo käsistä.

Niin vähän turhan pitkä rangaistus omastakin mielestä, mutta toisaalta täysin paikallaan rangaistus itsessään oli, sen verran rupesi taas schollilla lähtemään mopo lapasesta.

Freddie tuolla vääryys ketjussa kirjoitti hyvin, joten lainasin sen tähän alapuolelle.

Osa schollin jutuistä on älykästäkin piilovittuilua, osa taas menee määritelmällisesti ulos hyvän maun rajoista, mistä syystä näitä penaltteja sitten rapsahtelee. Jos ne halutaan sallia schollin kohdalla, niin ne tulee sitten sallia muidenkin kohdalla, ei se sen kummempaa ole.
 

Fordél

Jäsen
Niin vähän turhan pitkä rangaistus omastakin mielestä, mutta toisaalta täysin paikallaan rangaistus itsessään oli, sen verran rupesi taas schollilla lähtemään mopo lapasesta.

Kyllä, ei rangaistuksessa ollut mitään vikaa, mutta sen pituus on todella kova ja mielestäni liian pitkä. Myös perustelut on taas kerran hyvin köykäiset (varsinkin kun on näin pitkä rangaistus).
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Lähinnä minua harmittaa Graingerin kuukauden pelikielto. EM-kisakeskusteluista katosi nyt paljon väriä. Samoin Jackie Moonin linkkiviikon vuoksi taidan nyt joutua pitämään Kroatia-keskustelun elossa itse.

Enkä mä noista schollinkaan viesteistä oikein osaa provosoitua.
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Mitä Grainger poissa...

ei hemmettiläinen kyllä noi moderaattorit ovat täysin pihalla...

toivottavasti kukaan noista toimittajista ei ole moderaattori, mitä kyllä vähän epäilen.

Oho, sohaisinko muurahaispesää... sananvapaus... hui kamala, te kukkahattutädit.

Kyllä laittaa sapettaa tällainen henkinen köyhyys jatkoajan keskustelupalstalla ja mikä koomisinta ja epäoikeudenmukaisinta, niin bännit ovat käytännössä kaikista parhaimmilla tyypeillä.

Perukaa nyt ne bännit modet, KAIKKI NAURAA teille, myös te itsekin.

Hiljaisuus on myöntymisen merkkki.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Lähinnä minua harmittaa Graingerin kuukauden pelikielto. EM-kisakeskusteluista katosi nyt paljon väriä. Samoin Jackie Moonin linkkiviikon vuoksi taidan nyt joutua pitämään Kroatia-keskustelun elossa itse.

Ei huolta Kroatian suhteen, itse ainakin olen innostuneesti mukana koska Kroatialla useampi "suosikkipelaaja" pelaa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Rangaistuksen pituus johtuu nähdäkseni siitä, että scholl on osoittanut olevansa ns. "taparikollinen", eikä ole ottanut opikseen aiemmista pelikielloista. Ihan loogista toimintaa moderaattoreilta minun mielestäni.
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Rangaistuksen pituus johtuu nähdäkseni siitä, että scholl on osoittanut olevansa ns. "taparikollinen", eikä ole ottanut opikseen aiemmista pelikielloista. Ihan loogista toimintaa moderaattoreilta minun mielestäni.

Virheistä voi oppia... sano missä kohtaa scholl rikkoi lakia.

sananvapaus kieltäkää!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Lähinnä minua harmittaa Graingerin kuukauden pelikielto.
Sen siitä saa kun tölvii aikansa Pyhää Englantia.

Mitä tulee schollgateen, niin en nyt ihan menisi kutsumaan Herra Arjalaista väärinymmärretyksi neroksi, mutta onhan kyseessä selkeästi taitava ja persoonallinen kirjoittaja. Näkemyksistään ei tarvitse pitää, en minäkään läheskään kaikista, mutta nyt vaikuttaa siltä että scholl on pantu pannaan nimenomaan liian erilaisten mielipiteidensä vuoksi.

Mielipidevanki. Kuka lähtee syömälakkoon?
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Graingerin pelikielto on kyllä harmi, kyseinen nimimerkki kirjoittelee kyllä toisinaan melko provosoivasti, mutta useimmiten kuitenkin täyttä asiaa. Sen sijaan nimimerkkiä scholl ei tule minkään asteinen ikävä, turhaa paskaa ketjusta ja viestistä toiseen.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
...Mielipidevanki. Kuka lähtee syömälakkoon?

Muutaman viikon paasto tekisi tälle varrelle ihan hyvää.

Minulla ei ole sinänsä mitään schollin kirjoittelua vastaan, ihan viihdyttävää ja persoonallista tekstiä, vaikkakin ajoittain melko kärjekästä. Peräänkuulutan vain sitä, että samoilla säännöillä tulisi sitten kohdella muitakin ja sallia myös eriävät näkemykset.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Just tasan päinvastaista mieltä kuin Tinkezione. Graingerin provoiluja ei tule ikävä. Nyt varmasti EM-kisakirjoittelun taso pysyy parempana. Sen sijaan Schollin penalty on hölmö. Eri mieltä ei kai sitten saa olla?
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Mitä tulee muiden iloon siitä, että scholl ei tänne kirjoita niin en ymmärrä tollaista asennetta lainkaan. Jos ei jonkun ajatukset kiinnosta niin kirjoittajan voi laittaa ignoreen tai viestit voi jättää lukematta. Kuitenkin erilailla ajatteleviakin pitää kestää.

Olen samaa mieltä! Ja todella mukavoitti tämä uutinen aamua, saisi scholl vielä loukkaantua tästä koskemattomuuteensa puuttumisesta ja jättää JA:n lopullisesti (turha toivo, tiedän).

Minulla taisi mennä kuppi nurin lopullisesti, kun tuli trollailemaan jotain vammaiset kaasukammioon -asiaa Hyvinkään ampumistapausta käsittelevään ketjuun. En tiedä, mistä noiden viestien suuri suosio ja hauskana pitäminen johtuu, mutta makuasioista ei voine kiistellä.
 

RDivis

Jäsen
Whaat, G kuukauden poissa? Nyt hävisi ikävästi väriä EM-kisa keskusteluista. Erittäin paljon myös tietämystä koskien Espanjaa. Harmin paikka. Onneksi keskustelu Espanjasta ei ole Graingerin varassa sinänsä ja kiinnostuneita llöytyy paljon.

Kaikkia Graingerin juttuja ei kannata niin kovin tosissaan ottaa, koska veikkaan, että hänkään ei niitä hampaita kiristellen kirjoita.

Noh, näin kävi tällä kertaa.
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Minulla taisi mennä kuppi nurin lopullisesti, kun tuli trollailemaan jotain vammaiset kaasukammioon -asiaa Hyvinkään ampumistapausta käsittelevään ketjuun. En tiedä, mistä noiden viestien suuri suosio ja hauskana pitäminen johtuu, mutta makuasioista ei voine kiistellä.

Laita ignoreen jos ei schollin jutut kiinnosta. Tämä ei kaiketi ole sinun pikku hiekkalaatikkosi mihin muut eivät saa tulla leikkimään. Aika lapsellista sanon minä.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Laita ignoreen jos ei schollin jutut kiinnosta. Tämä ei kaiketi ole sinun pikku hiekkalaatikkosi mihin muut eivät saa tulla leikkimään. Aika lapsellista sanon minä.

Ai schollilla on joku ylijumalan asema tällä palstalla? Kun muut kirjoittavat yhtä hölmöjä horinoita niin ne lentävät pihalle ja schollin pitäisi antaa noin kirjoittaa, koska on joku kulttihahmo täällä? Jep jep
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Ai schollilla on joku ylijumalan asema tällä palstalla? Kun muut kirjoittavat yhtä hölmöjä horinoita niin ne lentävät pihalle ja schollin pitäisi antaa noin kirjoittaa, koska on joku kulttihahmo täällä? Jep jep

En itse hänen juttujaan juuri lue, mutta minä kommentoin sitä, että täällä kerrotaan kuka saa kirjoittaa ja kuka ei. Tajusitko?
 

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
Kyllä, ei rangaistuksessa ollut mitään vikaa, mutta sen pituus on todella kova ja mielestäni liian pitkä. Myös perustelut on taas kerran hyvin köykäiset (varsinkin kun on näin pitkä rangaistus).

Penaltin pituus johtunee Fredde Freeloaderin osuvasti mainitsemasta "taparikollisuudesta". Eli pelikiellot eivät ole muuttaneet schollin palstakäyttäytymistä lainkaan. Yleensä tuollainen johtaa foorumeilla ennen pitkään pysyvään banniin.

Minusta scholl on suurimmaksi osaksi viihdyttävä kirjoittaja, mutta toisaalta tyyppi vetää jatkuvasti ihan selvää trolliroolia ja on tehnyt sitä niin kauan Jatkoajassa(aina?), että siitä on tullut ns. talon hyväksytty tapa hänen kohdallaan.

Jos schollin tyyli olisi ok, niin Jatkoajan säännöissä pitäisi lukea "jatkuvakin provosointi ilman perusteluja on sallittua, jos tekee sen tyylikkäästi ja kirjoittaa trollaamisen lisäksi asiaakin". Tavallan tuollainen sääntöpykälä on olemassakin, koska nimim. scholl on taas vapaa viihdyttämään muita täsmälleen samalla linjallaan 3kk päästä.

Eli schollilla on jo oma positiivinen erityiskohtelunsa palstalla ja se on minusta ok. Tylsempi paikka Jatkis ilman nimim. schollia on, se on selvä juttu.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Just tasan päinvastaista mieltä kuin Tinkezione. Graingerin provoiluja ei tule ikävä. Nyt varmasti EM-kisakirjoittelun taso pysyy parempana. Sen sijaan Schollin penalty on hölmö. Eri mieltä ei kai sitten saa olla?

Yllättäen Graingerin jalkapalloprovoilut eivät useimmiten häiritse, kun en moista lajia kovin intensiivisesti seuraa. Nyt on varmaan pakko, kun svedut ovat hulluna hehkuttamassa eeämmiä ja firmassakin on valjastettu joku videotykki kyökkiin näyttämään kaikki ottelut suorana halukkaille. Arjalaisen speedouimarin pakonomainen tarve olla eri mieltä kaikkien kanssa provosoivaan tapaan asiasta kuin asiasta ja ketjussa kuin ketjussa sen sijaan ei kiinnosta, vaikka tyyppi keskimääräistä useamman sanan per viesti kirjoittaakin. En silti kutsuisi tuota vielä hyväksi kirjoitustaidoksi.
 

RDivis

Jäsen
Minulla taisi mennä kuppi nurin lopullisesti, kun tuli trollailemaan jotain vammaiset kaasukammioon -asiaa Hyvinkään ampumistapausta käsittelevään ketjuun. En tiedä, mistä noiden viestien suuri suosio ja hauskana pitäminen johtuu, mutta makuasioista ei voine kiistellä.
Vai tuollaista on kaveri käynyt kirjoittamassa? Onneksi en käynyt lukemassa.

Kertoo ehkä tämän palstan lukijakunnasta jos tälläisien heittojen (edes vitsillä tai trollaten) jälkeen pitää hyvänä tyyppinä; Jee, jee anna mennä! scholl on ilmeisen vakavasti sairas ihminen, ei kukaan täysipäinen tuollaisia kirjoita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös