Eli kaksi viikkoa kakkua ja IFK osio pysyvästi kiinni, jos oikein ymmärsin.
Mielestäni outoa että tuollaisella tunnuksella on yleensäkin ns. normioikeudet. Mielestäni ihan vakioasetuksena tuollaisella tunnuksella voisi olla pääsy vain ja ainoastaan oman seuran osioon. Harvemmin muissa osioissa tarvitsee viestitellä virallisilla tunnareilla.Ihan hyvä ratkasu Eteläpäädyn suhteen.
Eipä Jokereiden faniyhdistyksellä mitään asiaa IFK (Tai muidenkaan) osioon pitäisi olla
Oma osio + sarja/yleinen jossa keskustellaan kannattajatoiminnasta, niin välillä olisi ihan virkistävää kuulla faktojakin kannattajaryhmän vinkkelistä. Muiden joukkueiden osioihin pääsy kyllä outoa.Mielestäni outoa että tuollaisella tunnuksella on yleensäkin ns. normioikeudet. Mielestäni ihan vakioasetuksena tuollaisella tunnuksella voisi olla pääsy vain ja ainoastaan oman seuran osioon. Harvemmin muissa osioissa tarvitsee viestitellä virallisilla tunnareilla.
Ei kai ry tiedä käyttäjätunnuksia henkilöistä joilla oli pääsy yhdistyksen käyttäjätilille. Foorumin yläpidolla olisi ollut teknisesti mahdollisuus asia selvittää. Loppui kuitenkin konstit tai mielenkiinto kesken kun taisi jäädä selvittämättä. Lopputuloksena itse syyllinen pääsi kuin koira veräjästä ja uhrin asemassa ollut Eteläpääty ry sai parin viikon bannit ja porttikiellon Hifkin osioon. Ei mennyt aivan putkeen tämä homma.Onko oikeasti mode tiimi näin "valitse tähän sopiva sana" kun eivät saa syyllistä esiin.
Olisi pitänyt olla tuossa viestissä että, kirjoittaja oli tunnuksella zxy123 kirjoittanut entinen käyttäjä, joka sai lopullisen banaanin pastalle tuosta viestistä.
Jos eivät löydä tätä yhtä, niin sitten jokaisen tunnarit kiinni kun tietänyt salasanan tuolle tilile ja ry:n olisi pitänyt tämä lista antaa tunnuksista jotka suljetaan, kun tietävät käyttäjät.
Ja ihan turha selittää kun vaikeaa ja softa ei tue. se ei pidä paikkaansa vaikka miten väännettäisiin. Itse toimin samalla softalla muualla ja se on mahdollista ip:lla etsiä kirjoittajat.
Tästä samaa mieltä, sinänsä Eteläpääty ry on tässä sinänsä viaton nimimerkki, kun sitä käytettiin joko hyväksi tai epähuomiossa.Foorumin yläpidolla olisi ollut teknisesti mahdollisuus asia selvittää. Loppui kuitenkin konstit tai mielenkiinto kesken kun taisi jäädä selvittämättä. Lopputuloksena itse syyllinen pääsi kuin koira veräjästä ja uhrin asemassa ollut Eteläpääty ry sai parin viikon bannit ja porttikiellon Hifkin osioon. Ei mennyt aivan putkeen tämä homma.
Kaikki asian selvittämisestä ja sanktioista aiheutuneet henkilökohtaiset ongelmat olisivat olleet henkilön itsensä aiheuttamia. Ei kenenkään muun. Joskus kannattaisi tekojaan ja niistä mahdollisesti aiheutuvia seurauksia miettiä ennen kuin toimii. Kahdella nimimerkillä kirjoittelusta on aiheutunut aina välitön poisto, nyt selvisi tyystin sanktioitta. Sen sijaan yhdistys joka ei syyllistynyt mihinkään sai pidemmän kirjoituskiellon kuin rikkeeseen syyllistynyt nimimerkki yleensä saa ja bannit koko osioon kaupantekijäisiksi. Yleensä yksittäisestä provosta ilman aiempaa rikehistoriaa selviää rikepisteellä tai korkeintaan viikon bannilla. Ei mennyt alkuunkaan linjan mukaan tämä tuomio.Itse olin alkuun myös sitä mieltä, että palstan olisi pitänyt kaivaa syyllinen esiin ja rankoa häntä henkilökohtaisesti. Nyt olen taipuvainen toiseen kantaan. Kirjoituskiellon tai poiston kohdalla olisi paljastunut kyseisen nimimerkin todennäköinen hallituksen jäsenyys, joka olisi vaarantanut henkilöllisyyden paljastumisen ja mahdollisesti omiin ongelmiinsa Salaisetkaan sanktiot eivät olisi oikein hyvä vaihtoehto. Voi tietty olla, että asiaa ei vain saatu selvitettyä, vaikka yritettiinkin.
Boldaus oma. Tää olisi varmaan toisaalta sotinut Jatkoajan omia sääntöjä vastaan, jos esim 10 pykälää tulkitaan nyt vapaammin. Tuo @Tpip ehdottama "suojelu" olisi ollut ihan riittävä, koska voitaneen olettaa, että nyt unohduttu kirjautua ulos viralliselta tililtä ja heitelty vähän omaa agendaa vahingossa väärältä tililtä.Onko oikeasti mode tiimi näin "valitse tähän sopiva sana" kun eivät saa syyllistä esiin.
Olisi pitänyt olla tuossa viestissä että, kirjoittaja oli tunnuksella zxy123 kirjoittanut entinen käyttäjä, joka sai lopullisen banaanin pastalle tuosta viestistä.
Jos eivät löydä tätä yhtä, niin sitten jokaisen tunnarit kiinni kun tietänyt salasanan tuolle tilile ja ry:n olisi pitänyt tämä lista antaa tunnuksista jotka suljetaan, kun tietävät käyttäjät.
Ja ihan turha selittää kun vaikeaa ja softa ei tue. se ei pidä paikkaansa vaikka miten väännettäisiin. Itse toimin samalla softalla muualla ja se on mahdollista ip:lla etsiä kirjoittajat.
toki ovat vastuussa siitä salasanastaan ja tilille pääsijöistä.