Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

• 2 558 112
  • 15 540

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Tämä pisti itselläkin silmään, minulle ei toki varsinkaan r termi edes särähdä korvaan, sillä se on ainakin koko minun elinikäni ollut Suomessa todella laajassa käytössä taisi olla aapisessakin aikanaan, enkä kyllä suoraan sanottuna välitä mitä kyseinen kansakunta siitä on mieltä mutta eikös nuo yhtä pahoja ole? Ei siinä, onhan hurrikin aika laimea haukkumasana.

Sensuuria käytetty koska viikon banaani ennen talviklassikoita olisi hyvin ikävää enkä tiedä mikä modejen rajaus on kyseisestä sanasta, tälläisessä ei haukkuma käytössä?
Tulipa tästä mieleeni, ukkini opettamana totesin aikanaan eskarissa, että kaikki ryssät pitäisi tappaa ja ryssä on ryssä vaikka voissa paistaisi. No tädit ei asiasta tykänny ja tuli välittömästi puhelua vanhemmille ja kehityskeskustelu tulille.

Isä oli vaan ylpeä. Äiti ei niinkään. Tämä siis aikana kun Venäjän ja Suomen suhde oli varmaan parhaimmillaa. Jeltsin vodka harasoo ja sitä rataa.

otus

Jäsen
Suosikkijoukkue
لօҟҽɾìէ
Tulipa tästä mieleeni, ukkini opettamana totesin aikanaan eskarissa, että kaikki ryssät pitäisi tappaa ja ryssä on ryssä vaikka voissa paistaisi. No tädit ei asiasta tykänny ja tuli välittömästi puhelua vanhemmille ja kehityskeskustelu tulille.

Isä oli vaan ylpeä. Äiti ei niinkään. Tämä siis aikana kun Venäjän ja Suomen suhde oli varmaan parhaimmillaa. Jeltsin vodka harasoo ja sitä rataa.
Sodat käynyt ukkini ei ikinä puhunut ryssistä. Enemmän sitä viljeli sodan jälkeen syntyneet sukupolvet. Toiset antoi näytöt teoin, toiset vaan puhui.

kehveli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Aika outoa että ryssittelystä joutuu kahden viikon pelikieltoon, mutta hurrittelu menee sit ihan tollasenaan läpi. Ihan niinku yleisesti mietin, että mihin tää perustuu. Sinänsä kumpikin yhtä asiattomia.
Lähtisin kyllä itsekin sille linjalle, että molemmilla sanoilla on negatiivinen painotus, ja kyseisten sanojen käytöstä tulisi olla samat seuraukset. Ja mun puolesta seurauksena saisi olla rikepistettä ja tarvittaessa pelikieltoa.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Aika outoa että ryssittelystä joutuu kahden viikon pelikieltoon, mutta hurrittelu menee sit ihan tollasenaan läpi. Ihan niinku yleisesti mietin, että mihin tää perustuu. Sinänsä kumpikin yhtä asiattomia.
Missä siis on hurriteltu? En ala kaivamaan koko keskustelupalstaa läpi löytääkseni jotain viestiä. Olisi paljon helpompaa jos tänne ei tultaisi epäselvästi valittelemaan että taas on joku henkilökohtaisuus, rasistinen kommentti tms. mennyt ilman rangaistusta ilman mitään viitettä kuka on sanonut ja missä.

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Missä siis on hurriteltu? En ala kaivamaan koko keskustelupalstaa läpi löytääkseni jotain viestiä. Olisi paljon helpompaa jos tänne ei tultaisi epäselvästi valittelemaan että taas on joku henkilökohtaisuus, rasistinen kommentti tms. mennyt ilman rangaistusta ilman mitään viitettä kuka on sanonut ja missä.
Hakutoiminnalla vaan sana hurri tonne suurennuslasi kuvan kohdalle ja löytyy kyllä monia monia viestejä. Esimerkiksi termi 'vitun hurri' tuli vastaan

MENTALSPORT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Onko kaikki sanaväännökset sitten kielletty? Sakemanni, japski, finski, jenkki tai kanukki vai miten määritellään mikä menee rajan yli
No tää nyt mua itseäkin kiinnostaa et miten tää raja vedetään ja miten se perustellaan. Tasapuolinen linjanveto tähän tarvitaan. Googlen mukaan ryssä, hurri, sakemanni, japski ja kannukki ainakin antaa saman vastauksen, että kyseessä on halventava termi joten varmaankin sitten kiellettyjen listalle nämä kaikki menee.

Missä siis on hurriteltu? En ala kaivamaan koko keskustelupalstaa läpi löytääkseni jotain viestiä.
Kyse on viime perjantain liigan otteluseurannasta.

Suosikkijoukkue
Pelicans ennen Ylliä ja Yllin jälkeen
Tähän täytyy kommentoida että mä en tuu ikinä tajuumaan näitä oman elämänsä sankareita, jotka tulee omalta alueeltaan vihun osioon vaan heittämään bensaa liekkeihin ja provoamaan.
Kas, @FatalAnoxian hiljattainen käytös Lukon osiossa istuu tähän kuvaukseen kuin hattu päähän. Kaipa se turhanpäiväinen vieraissa räksyttäminen on joillekin kirjoitustauon arvoinen hetkellinen egobuusti. Mulle ei edelleenkään aukene miksi jotkut harrastaa tuota.

Håkanhead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Altavastaajat
Kas, @FatalAnoxian hiljattainen käytös Lukon osiossa istuu tähän kuvaukseen kuin hattu päähän. Kaipa se turhanpäiväinen vieraissa räksyttäminen on joillekin kirjoitustauon arvoinen hetkellinen egobuusti. Mulle ei edelleenkään aukene miksi jotkut harrastaa tuota.

Ei siinä ole kysymys mistään egobuustista, pelkästään trollailusta. Netin kanssakäymiset olivat ennen isolta osin trollailua ja täytyy myöntää, että sitä on ikävä. Ihmiset eivät ottaneet kaikkea niin tosissaan ja sanat eivät satuttaneet kuten nykyään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy